Hakutulokset

  1. T

    Säästövinkkejä pikkulapsiperheeseen

    Vanhempainraha loppuu kuukauden kuluttua. Pelkälle hoituelle en "tipahda" mutta työtunteja tulee tulevaisuudessa puolet siitä mitä ennen äitiyslomalle jäämistä. Asuntolainanlyhennys on entisellään ja ruokalasku senkun kasvaa perheen mukana. Eli tulot puolittuu, menot ei. Tuttu tilanne varmasti...
  2. T

    Imetyksen lopetus/vähentäminen

    Olen 8kk ikäisen ihanan lapsen äiti. Kuukauden kuluttua olen menossa töihin ja lapsi on hoidossa 3 päivänä viikossa. Lapsi juo nokkamukista aterioilla vettä ja/tai korviketta. Yöllä ei enää syö. Pikku hiljaa olen vähennellyt imetystä niin että imetän enää vain aamulla ja illalla. Maidon tulo on...
  3. T

    Keskoselle vaatteita

    Läheiselleni syntyi keskosvauva, kotiutuessaan noin 40 cm. Kotoa ei juuri riittävän pieniä vaatteita löydy ja huomasin että niitä on heikosti tarjolla. Mistä olette löytäneet keskosvaatteita? Miten kauan pienet koot on olleet käytössä? Itselle kun syntyi yliaikainen ja koko 50 mahtu vaan viikon...
  4. T

    Espoon lähiöt

    Asumme tätä nykyä Helsingissä varsin ahtaasti. Omistusasunnon vaihto isompaan alkaa olla ajankohtaista. Lapsen saannin myötä kaipaisin myös lapsiystävällisempää aluetta, eli sellaista, jossa uskaltaa antaa leikkiä pihalla kavereiden kanssa ilman että vieressä menee yksi Suomen ruuhkaisimmista...
  5. T

    Lapsiparkkiin vai mukaan salille/jumppaan?

    Olen 4 kk tytön äiti ja innokas liikkuja. Nykyisellä kuntosalillani on lapsiparkki. Sitä on pari kertaa testattu ja sinänsä on mennyt hyvin. Viimeksi kun vein lapsen, ei parkissa ollut kuin muutama lapsi, mutta kun hain hänet oli paikka täynnä lapsia ja vain yksi hoitaja paikalla. Meidän neiti...

Yhteistyössä