Hakutulokset

  1. Sarmiina

    Kolme lasta ja nyt kaksoset?? APUA!

    Ja siis mä hoidan meillä ruokaostokset. Ne tehdään pääosin Lidlissä, millä mä olen saanut meidän ruokalaskua pienemmäksi ihan reilusti. Kuten mä edellä sanoin, käytän kirppiksiä, ja olen aina tehnyt pienille ruuat itse, ei ole vaikeaa ja paljon halvempaa kuin purkkiruoka..
  2. Sarmiina

    Kolme lasta ja nyt kaksoset?? APUA!

    Siitä en osaa sanoa, miten toi äippäraha menee, mutta tukia saa kaksosista niin, että äitiysavustuksia tulee kolme(mä otin kaks pakkausta ja yhden rahana), vanhempainvapaa on kolme kuukautta pidempi. Muita tukia ei ole.
  3. Sarmiina

    Kolme lasta ja nyt kaksoset?? APUA!

    Meillä on myös viisi lasta, kolme teiniä ja 2-vuotiaat kaksoset. Ihan normaali henkilöauto tällä hetkellä, koska mä olen kotona siihen, että pienet täyttää 3, ja me ei myöskään koko porukalla hirveesti liikuta. Noi teinit kun harvemmin mukaan haluavat. Iso talo meillä on, jokaiselle löytyy omat...
  4. Sarmiina

    Toisen kaksosen "liiallinen" huomionkaipuu

    Elikkäs mulla on pieni, tai ehkä isokin ongelma noiden kaksosten kanssa. Toinen (vanhempi) on syntymästä asti ollut ihan äitin tyttö, ikää kohta 2 vuotta. On aina ollut siskoaan tempperamenttisempi ja kova uhma ollut pitkään päällä. Nyt tilanne on jo jonkin aikaa ollut sellainen, ettei kukaan...
  5. Sarmiina

    Kuinka pitkään olet palstaillut?

    Tässä kuussa tuli 9 vuotta täyteen. Viime vuodet lähinnä taustalla pyörinyt :)
  6. Sarmiina

    Päiväreissulle, mutta mihin?

    Hesassa tulee käytyä paljon muutenkin, kun on mun kotikaupunki ja tossa suht lähellä :) Jotain ihan uutta yritän etsiä, mut ei Tallinnakaan poissuljettu vaihtoehto ole.
  7. Sarmiina

    Päiväreissulle, mutta mihin?

    Hanko onkin meidän vaihtoehtona jo, en ole koskaan siellä käynyt, mutta ilmeisesti olisi aika :)
  8. Sarmiina

    Päiväreissulle, mutta mihin?

    Mihin kaupunkiin etelä-Suomessa kannattaisi mennä yhden yön yli kestävälle pikkulomalle? Muita kriteereitä ei ole, paitsi ettei lapsia ole lähdössä mukaan :) Ehdotelkaas kivoja kesäkaupunkeja.
  9. Sarmiina

    Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

    Käytiin tyttöjen (pikkasen alle 2v) pitkällä kävelyllä josta neidit jaksoivat itse kävellä ison osan. Ihasteltiin kukkia ja vesikirppuja :)
  10. Sarmiina

    Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

    Pitkään palstaa taustalta vähemmän aktiivisena seuranneena tää onkin hyvä paikka uskaltaa kirjoittaakin jotain :) Saan koko päivän viettää laatuaikaa pikkuisten kanssa, pullataikinakin on kohoomassa, kohta tekemään vaniljapullia :) Ja ehdoton kiva juttu on se, että tänä vuonna tulee 10...
  11. Sarmiina

    voisitko olla 14 lapsisen suurperheen äiti?

    En. Kolme oli haaveissa ja neljä sain. Näin on hyvä :)
  12. Sarmiina

    Kuvia lastenhuoneista

    Nyt vasta ehdin tulla tätä ketjua kurkkaamaan. Ihan hirveä sisustuskärpänen puri :D
  13. Sarmiina

    Kuvia lastenhuoneista

    Jösses miten ihania huoneita :) Paljon sain kivoja ideoita :)
  14. Sarmiina

    Kuvia lastenhuoneista

    En ole aikoihin nähnyt aiheesta ketjua, joten aloitan uuden :) Elikkäs, laittakaas kuvia lastenhuoneista, omista tai netistä bongatuista. Meillä on kesällä edessä tytön huoneen remppa+sisustus, ja pää lyö aika lailla tyhjää.
  15. Sarmiina

    Oonko ainoa kenen päivät "aina" samanlaisia?

    Melko lailla samanlaisiahan noi on. Mulla on kaks alle 2-vuotiasta joiden kanssa tosin ei tylsää tule, päinvastoin. Kerran viikossa käydään perhekahvilassa, muuten tässä kotipiirissä ollaan. Meillä kans koira, mut se ei menoa haittaa, lenkillä käydään muun ulkoilun lomassa. Mä en kylläkään pääse...
  16. Sarmiina

    ai niin, miten on mahdollista..mä kun olen vasta 27v

    Mun vauva pääsee tänä vuonna ripille, mut vastahan MÄ kävin riparin :O :D
  17. Sarmiina

    etälapsi ei halua enää isän luokse

    Mä olen mun vanhempien lasten isästä eronnut lähes 10 vuotta sitten, lapset käyvät siellä joka toinen vkl. Muutaman kerran tänä aikana on jommalle kummalle lapselle tullut kausi, ettei mielellään isälleen halua mennä. Mitään syytä ei ole osanneet kuitenkaan sanoa. Me ollaan sitten yhdessä tuumin...
  18. Sarmiina

    Essure-sterilisaatiosta kokemuksia?

    Mäkin kävin tossa just siksi, ettei hormooneita enää tarttis. Paperit laitoin jälkitarkastuksessa menemään, ja kuukauden sisällä sain polille ajan, missä sain toisen lääkärin suostumuksen. Siitä sit meni pari kuukautta että löytyi sopiva aika.
  19. Sarmiina

    Essure-sterilisaatiosta kokemuksia?

    Mulle tehtiin essure reilu vuosi sitten, noin neljä kk synnytyksen jälkeen. Aikaa toimenpiteeseen meni 5min (lääkäri oikein otti aikaa), ei ollut kivulias, kotona olin ottanut buranaa ja panadolia pohjalle. Kotiin pääsin heti toimenpiteen jälkeen. Ainoa ongelma mikä mulla on ton jälkeen tullut...

Yhteistyössä