Hakutulokset

  1. L

    Leikki: Valitse nimet lapsillesi

    Jade Jaava Emali Myytti Tenho Inka Neva
  2. L

    Kuukuppi...?

    Kuukuppia olen käyttänyt viitisen vuotta. Toisinaan olen joutunut tampooneja ostamaan, kun olen ollut reissussa eikä kuukuppi ole sattunut mukaan. Suosittelen ostamaan siis kaksi kuppia, vaikka isomman ja pienemmän vuotojen määrän mukaan. Näin aion itsekin tehdä. Antenni on itselleni sopinut...
  3. L

    Mikä vika teissä petetyissä naisissa on?

    Ihme kun täällä ei ole tullut puheeksi esim kasvatuksen ja isän ja äidin vaikutusta parinvalintaan. Olen huomannut muutamankin kaverini seuraavan selkeästi isänsä tai äitinsä jalanjälkiä. Petetty on muuttunut pettäjäksi ja toisin päin. Sen olen huomannut, että pettäjät (oli se sitten nainen tai...
  4. L

    Pienessä kylpyhuoneessa ei ole säilytystilaa, hyllyjä ei saa kiinnittää seinään koska on vuokra asunto.... vinkkejä?

    Meillä on tämä: BLANKEN Suihkuhylly - IKEA, koska emme halunneet ruuvata seinään. Imukupeilla toimivia en ole havainnut kovin kummoisiksi, eivät kestä juuri mitään painoa. Pyykinpesuaineet meillä on tämmöisessä kannellisessa peltitynnyrissä: KNODD Kannellinen tynnyri - IKEA. Saa vaaralliset...
  5. L

    Kutsuttiin vieraita. Kukaan ei tullut. Kukaan ei ilmoittanut, ettei tule. Olen loukkaantunut.

    Tosi törkee temppu heiltä. Oon pahoillani. :hug: Leivoit ja laitoit pöydän koreaksi, tuskin harmittanut olisi yhtä paljon, jos suunnitelmissa olisi ollut tarjota kahvit ja valmispullat. Ehkä he ajattelivat, että tämä on ns. ihan normaali visiitti ja unohtivat sen takia. Näin ainakin välillä...
  6. L

    Mieheni ei pidä vartalostani. Mun on pahalla sen takia. Mitä mieltä olette?

    Kengän kuva persuksiin! Moni nainen olisi ap:n sijassa jo menettänyt itseluottamuksensa, hyvä että näin ei kuitenkaan ole. Itse en sietäisi nälväilyjä ulkonäöstäni, vaikka hyvä itsetunto onkin. Luuranko-kommentti oli tosi törkeä! En yhtään ihmettele jos ei seksi tämän miehen kanssa maistu enää...
  7. L

    Rehellisiä mielipiteitä nimistä Alma Helena Maria ja Aapo Markus Olavi?

    Ihan kivat nimet. Almasta en tosin tykkää ja vaihtaisin Marian toiseksi nimeksi. Helena on kiva nimi, Mariakin ok. Aapo Markus Olavi on tosi kiva nimi! Aapo-nimeä tosin itse ehkä vielä pyörittelisin ja muotoilisin. :)
  8. L

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Liitympäs tähänkin joukkoon! :) Nyt kp 10 ja kovasti odotellaan ovista täällä.. :heart: Nyt oon kahden vaiheilla että tilaisko netistä raskaus -ja ovulaatiotestejä. Mahtaisiko vaan kroppa aloittaa taas raskausoireiden tehtailun, jos tikuttelisin melkein joka päivä.. Laruu 20 yk 1 ya 1/13
  9. L

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Erikoisista oireista huolimatta tuli ne kunnon menkatkin sieltä. Kyllä kroppa vaan onnistui jekuttamaan. No tästä aloitetaan "virallinen tjottailu", eli mut voisi lisätä listaan. :) laruu kp 10/28-31 yk 1 ya 1/13 1
  10. L

    Mitä salaattia teillä käytetään eniten? Jäävuorisalaatti, lehtisalaatti,kaali.....?

    Jääsalaattia ja lehtisalaattia ruukuista sekaisin. Oon vähän huono kokeilemaan mitään uusia, mutta onneksi eri juustoilla yms saa vaihtelua aikaan. :)
  11. L

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Menkathan ne sieltä tuli, kp 29. Nyt siis jatkuneet neljä päivää. Tosin niukempina, tummempina ja ilman hyytymiä. Tänään sattui erikoinen juttu, nimittäin nenäni alkoi vuotamaan kahdesti ilman syytä! En edes muista koska mulla olisi viimeksi nenä vuotanut. Ei siis lainkaan normaalia edes näin...
  12. L

    outoa vuotoa..kiinnittyminen(kö)?

    Tässä keskustelussa ollaan saman kysymyksen äärellä. Tuo saattanee hyvinkin olla kiinnittymisvuotoa. Itselläni alkoi kp 23/28-30 (arvioitu, koska tarkasti en muista viime kuukautisten alkamispäivää) vaaleanpunainen vuoto, jota kesti kolme päivää (toisena päivänä ei tosin tullut mitään). Myös...
  13. L

    Paras asuinpaikka luontoläheiselle lapsiperheelle - kaupunki, pikkukaupunki, maaseutu jne

    Meillä ei vielä lapsia ole, mutta tässä asunnossa aiomme ainakin ensimmäisen lapsemme kasvattaa. Asumme 20min (bussilla menee toki kauemmin 30-40min) ajon päässä keskustasta omakotitaloalueella, meren, metsien ja peltojen läheisyydessä. Alue on siinä mielessä hyvä, että täällä on ns. "oma...
  14. L

    outoa vuotoa..kiinnittyminen(kö)?

    Tässä keskustelussa ollaan saman kysymyksen äärellä. Mutta tosiaan, voi olla kiinnittymisvuotoa. Onko muunlaisia oireiluita? Itselläni oli samanlaista vuotoa, mutta alkoivat kp 23/29-30 (arvioitu, koska tarkkaa ajankohtaa viime kuukautisista en muista). Itselläni tuli lähinnä vaaleanpunaista...
  15. L

    Hörökorvat lapsella (mitä mieltä niiden leikkauttamisesta)

    Itselläni oli pienenä jokseenkin höröt korvat ja aika harvoin pidin hiuksia tiukalla ponnarilla. Muutenkin hiuslaatuni on ohut, joten korvat välillä tulivat hiusten seasta ulos. Nykyään korvat eivät suuremmin hörötä ja hankkiessani rastat on sekin asia kompensoitunut. :) Ikinä ei kiusattu, enkä...
  16. L

    Onko täällä sellaisia ettei pysty yhtään säästämään pahan päivän varalle?

    Pitempi aikaisia säästöjä en ole onnistunut kartuttamaan, mutta aina kun ylimääräistä on (tai ollaan saatu jotain myytyä), niin laitetaan sivuun. Yleensä säästöjä kertyy ihan hyvinkin, mutta ne menevätkin sitten parissa kuukaudessa, jos tulee isompien laskujen maksaminen ajankohtaiseksi...
  17. L

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 20v ja mies samaten. Yhdessä ollaan oltu nyt 2 vuotta ja 4 kuukautta. Lasta suunnitellaan (ja tehdään myös). :heart:
  18. L

    Mamma-65

    Perhis ja muut, miten kokisette mummiksi tulemisen silloin, kun kuopus on esim. alle kouluikäinen? Itse olen siis nuori, 20v ja avokkini äiti on 45v ja hänen nuorin lapsensa (joka on aivan ihan ja läheinen minulle) täyttää pian 4v. Toki on aluksi ihan leikkimielellä tullut puhetta, että aiotaan...
  19. L

    paras uutinen mitä päättäjät keksineet jos näytät alle 30 niin paperit...

    Mikähän siinä henkkareitten näyttämisessä niin veetuttaa? Itse pidän ajokorttia ja henkkareita lompakkoni läpinäkyvässä taskussa. Ostaessani tupakkaa avaan lompakkoni niin, että kassatyöntekijä näkee ajokorttini kysymättäkin.
  20. L

    Riittääkö 3000e teinille kun muuttaa pois kotoota, autokoulu myös

    Itse muutin 16 vuotiaana omilleni. Vanhemmat maksoivat takuuvuokran, ruokapöydän ja sohvan sain isältäni ns. riparilahjaksi. Omasta huoneestani sain kaiken minkä mukaani halusin ottaa. Autokoulun ja kortin maksoivat yhdessä. Eihän tuo 3000e riitä millään kaikkiin suuriin hankintoihin, mutta...

Yhteistyössä