Hakutulokset

  1. Miisa89

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Tervetuloa Danielle :)
  2. Miisa89

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Miten se fb ryhmä etenee? :)
  3. Miisa89

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Tässä yritän netistä etsiskellä käytettyä pinnasänkyä.. Aika toivotonta, kun ihmiset eivät vaivaudu kirjoittamaan ilmoitukseensa kuin "siisti" tai "kahdella lapsella ollut". Jaa! Ei mua ainakaan kiinnosta kuinka monella se on ollut, yksi voi tuhota enemmän kuin kaksi yhteensä. Lähinnä...
  4. Miisa89

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Joo, fb vois olla ihan hyvä. Eli kai mun sit täytyy profiili taas luoda vaikka justiinsa sain sen vaivoin poistettua :D Musta ei nyt toistaiseksi siis ole apua siihen profiilin perustamiseen. Laita Mane12 sit tosiaan sitä infoa vaan kun oot siinä mallissa.. Voivoi, tuntuu itselläkin tuo...
  5. Miisa89

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Ainiin! Hyvää kevään ODOTUSTA kaikille! Kyllä se sieltä vielä tulee lämpömittariinkin..
  6. Miisa89

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Voisin tietty itsekin vastailla enkä odotella että muut vastailee :D Juu, 5. pv:hän se oli.. Rakenneultra meni oikein hyvin, pallero oli vaan niin mykkyrällä että ihmettelen miten se hoitaja sai siitä mitat otettua. Sukupuolta me ei haluttu edes tietää niin siihen ei sen paremmin perehdytty...
  7. Miisa89

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Täällä mennyt tähän mennessä kaikki hyvin. Melko suurelta vaan tuo kumpu jo tuntuu..ja näyttää. Huomenna tulee täyteen 21 vkoa. Keskiviikkona sitten puoliväliultra :) Töissä olen koittanut viihtyä, ei oikein huvittaisi kun tekisi mieli puuhailla kaikkea muuta. Voinnin puolesta olen kyllä...
  8. Miisa89

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Jee, HidasHäme on herännyt! :D Mitä teille kuuluu, miten on odotus mennyt?
  9. Miisa89

    mihin voisi laittaa rattaat myyntiin että menisi nopeasti

    Tori.fi on hyvä ja selkeä ostospaikka. Itse käytän paljon.
  10. Miisa89

    (Puhelin)pommittajamiehen ja kaiken kyselijän paluu

    Tee selväksi ettet halua olla tekemisissä (siis jos et halua olla), uhkaa poliisilla ja vaihda numeroa.
  11. Miisa89

    Mitä olette saaneet vaunuostoksilla kaupanpäällisiksi?

    Käytettynä ostin. Hoitolaukku ja sadesuoja, sekä imetystyyny tulivat kylkiäisena :D
  12. Miisa89

    Mitä mieltä väitteestä, mieheni on 47v ja ajanut rekkaa 21v lähtien ilman mitään ammatillista koulutusta ja

    Kuljettamiseen ei ole aiemmin tarvinnut koulutusta. Nykyään kuljettajatutkinto suoritetaan ns. direktiivipisteillä työnantajan järjestämässä koulutuksessa, muutamana 8:n tunnin päivänä, viiden vuoden välein. Tällöin ei vanhempien kuljettajien tarvitse enää lähteä virallisesti kouluun...
  13. Miisa89

    Facebook-Profiilin poistaminen, APUA ÄKKIÄ, KIIRUS!

    En mitään, olen sen jo poistanut aiemmin, mutta kaverit sanoivat sen olevan näkyvillä ja niinhän se olikin. En vain jaksa sitä päivitellä. On nykyään niin epäselväksi tehty nekin sivut että vie mielenkiinnon. Enkä halua että kukaan katselee tietojani tai kuviani tms. haluan olla vain...
  14. Miisa89

    Facebook-Profiilin poistaminen, APUA ÄKKIÄ, KIIRUS!

    Kiitos tuhannesti :) helppo homma oli, mutta kun ei tiedä mistä etsiä niin on kyllä hankalaa.
  15. Miisa89

    Facebook-Profiilin poistaminen, APUA ÄKKIÄ, KIIRUS!

    Mistä se "POISTA" -kohta löytyy? Sen tahtoisin tietää..
  16. Miisa89

    Facebook-Profiilin poistaminen, APUA ÄKKIÄ, KIIRUS!

    No miten tämän voi tehdä?
  17. Miisa89

    Facebook-Profiilin poistaminen, APUA ÄKKIÄ, KIIRUS!

    Eli kertokaa miten se poistetaan?? Kun olen kertaalleen jo sen poistanut mutta se on tullut takaisin. Yksinkertaisia ohjeita kaipaan :) Kiitos
  18. Miisa89

    Pesänrakennusvietti? Tai jotain :D

    Okei, eli on siis ihan luonnollista :D Ei muuta kun siivoomaan vaan takaisin..
  19. Miisa89

    Pesänrakennusvietti? Tai jotain :D

    Eli siis onko muilla ollut raskausaikan tälläistä "pakko siivota joka nurkka" -oiretta. Itselläni olen nyt huomannut tälläisen, koko keittiö on jo hinkattu lattiasta kattoon kaikkia laatikoita ja jalkalistoja myöden.. Tavallaan rasittavaa, koska tulee paineita jos ei joka päivä saa tehtyä...

Yhteistyössä