Hakutulokset

  1. M

    Millaiset on Ora Terra rattaat?

    Me ostettiin Ora terrat ns. matkarattaiksi. Aiemmin meillä oli gracot, joihin oli helppo kaukalo nakata kiinni, mutta gracon pikkurenkaista en tykännyt. Nämä sopivat autoonkin paremmin ja ovat erittäin näppärät ja kevyet. Kuitenkin ulkoillessa muuten käytän useimmiten meidän emmaljunga city...
  2. M

    päänympärys

    Meillä oli n. puoli vuotiaana 42.5cm.
  3. M

    Emmaljungat Ruotsista?

    City crossit, joissa ei yhdistelmää on n. vajaat 600e ja emmaljunga edge suo yhdistelmät tonnin verran, että ei taida olla sen halvempia.. Katsoin siis tuolta ruotsin nettikaupoista (vastaa suomen lastentarvikeliikkeitä ym)
  4. M

    Mitä teette, kun lapsenne nukkuu päiväunia?

    Meillä neiti 7,5kk ja nukkuu melko epäsäännöllisesti. Yleensä aamu-unet n. tunnin, jolloin itse syön aamupalan, hörpin kahvia ja käyn koneella ja toiset päikkärit nukkuu vaunuillessa, mutta herää heti, kun vauhti loppuu eli kotiovella. Saattaa ottaa vielä myöhemmin tunnin unet, jos lyhyemmällä...
  5. M

    milloin ensimmäisen kerran viihteelle lapsen syntymän jälkeen

    Meidän neiti on reilut 6kk ja ollut yökylässä yhteensä 4 yötä (siis yön kerrallaan). Baareissa en ole koskaan tykännyt pyöriä, mutta on ollu ihana olla miehen kanssa kaksin ja nukkua hyvin, niin on jaksanut arkea taas. Vaikka ikävähän se on meinannu minulle ainakin tulla. Minä sanon, että hyvin...
  6. M

    Turvakaukalossa nukkuminen

    Jos nukkuu vain sen tunnin, niin en usko, että tulee mitään ja jos kerran tyytyväisenä siinä on. Kyllähän moni saattaa ajaa päivittäin tunnin automatkan, jolloin lapsi muutenkin siinä olisi..
  7. M

    kenelle haittaa säännöllisestä elämänrytmistä...??

    Hankala tilanne. Ymmärrän molempien kannat. On hienoa, että sinulla on selkeät rutiinit lapsen kanssa, mutta mutta. Ymmärrän myös lapsen isän kannan. Ehkä jos lapsi on viikonloppuisin isänsä luona ja aamulla saa nukkua hieman pidempään, niin ei ehkä haittaa olisi, jos saisi vaikka valvoa...
  8. M

    4kk vauvan paino

    Meillä neiti painoi 4kk neuvolassa 5980g ja pituus oli 61cm
  9. M

    Kuopion ÄIDIT!

    Me asustellaan Niiralassa ja arkipäivisin varsinkin oltaisiin vailla vaunuiluseuraa ja MLL:n perhekahvilassakin olisi joskus mukava käydä tutustumassa :)
  10. M

    Oppisopimus paikkana Tarha?

    Ei varsinaisia kokeita. Näyttöjä voi olla ja niissä kyllä onnistut, jos tämä on sinun alasi :)
  11. M

    Kuopion ÄIDIT!

    Hei! luulin jo ettei Kuopion äitejä löydykkään täältä.. Missä päin Kuopiota asustelet? Minulle voi laittaa spostia nutiainen@hotmail.com ja sitä kautta tutustua ja sopia sitten treffailusta :)
  12. M

    Kuopion ÄIDIT!

    Heippati! Löytyykö Kuopiosta 27v äidille ja 4kk tytölle (vaunuilu)seuraa tai mailikaveria jakamaan vauva-arjenjuttuja?
  13. M

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 27, mies 28 ja tyttö 4kk. Yhdessä oltu 5½ vuotta.
  14. M

    Kuopion odottajat!

    Hei! Itse juuri laitoin samantyylisen ilmoituksen tuonne kunnes huomasin tämän sinun jo kesäkuussa laitetun. Eli olen 27v, 4kk tytön äippä täältä Kuopiosta myös. Mitenkäs siellä on vauva-arki pyörinyt? :)
  15. M

    Kuopiosta vaunuilukaveria?

    Hei! Olisin varsinkin arkipäivisin vailla vaunuilukaveria. Olen 27v. tyttönen ja itselläni on reilun 4kk ikäinen tyttö. Päivittäin käymme Niirala/keskusta alueella vaunuilemassa, mutta olisi kiva samalla jakaa ajatuksia vauvaperheen arjesta ja tietysti välillä muustakin. Myös MLL:n...
  16. M

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Heippati hei! Tässäkin olisi yksin kerhoon liittyjä. Eli meidän tytöntyllerö syntyi 31.8.2012, viisi päivää ennen laskettua-aikaa ja strategiset mitat olivat 2900g ja 46cm. Nyt oli tässä vajaa viikko sitten 4kk neuvola ja pituutta on 60,1cm ja painoa 5980g. Meillä on menty 2,5kk:n jälkeen...
  17. M

    Pärjättäiskö?

    Onko minkälaista tukiverkostoa? Minusta lastenhankinnassa ei kannattaisi aina miettiä sitä, että on vakituinentyö molemmilla, oma asunto ja auto ym, vaan hankkia lapsia kun siltä tuntuu, muutoin ehkä koskaan ei ole se oikea aika. Vaikka toki taloudellinen tilanne on hyvä ottaa huomioon. Vauvan...

Yhteistyössä