Hakutulokset

  1. L

    Äidiksi melkein 21-vuotiaana??

    Hei Täällä 20v äiti jolla on ihana 5kk vanha prinsessa. Vaikka raskaus olikin yllätys niin en vaihtasi mitään. Oli riukuttu ties missä ja seikkailtu ympäri eurooppaa, niin oli valmis asettumaan. En koe että olin valmis-valmis äidiksi mutta kannat lastanne mukana seuraavat 9kk niin se jos...
  2. L

    vauva vuodelle 2013?

    lisää kaveriksi claudia muuruvirta miks pitii lisää claudia kaveriks niin se ei voi lisää sua siihen salaiseen ryhmään jollet oo sen kaveri ja claudia on ainoo joka voi lisää ryhmään koska on ylläpitäjä :D olipas selkeetä
  3. L

    vauva vuodelle 2013?

    Täällä ei juurikaan keskustelua käydä, meillä on tosiaan facebookryhmä tulkaa ihmeessä sille puolelle, ryhmä on salainen ei siis näy kuin ryhmässä oleville eikä voi löytää jollei kutsuta ryhmään :) Olisi kiva saada sinne enemmän porukkaa :)
  4. L

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Moikka, itse olen vauva vuodelle 2013 ryhmässä joka siis löyty kans tän "äidit alle 20" niin sitä kautta meillä on fb ryhmä :) Ja sieltä saa mukavaa juttu seuraa ja vertaistukea, ajattelin nyt mainostaa kun samassa tilanteessa tekin. Mutta siis itse kesällä 20 vuotta täyttävä ja odotan...
  5. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Täällä tänään poks 12+0 ja alan vihdoin pikkuhiljaa uskaltaa alkaa olemaan raskaana jos niin voisi sanoa,voiko? :) Ja ehkä myös tätä myöten valmis jakamaan enemmän, saa nähdä kun tämä sotku meidän fb ryhmässäkin... Ihanata, aamupahoinvoinnit ovat myös palanneet viikoilta 7-10 <3 Lau- &...
  6. L

    Kysely nuoret mammat! :-)

    1. Minkä ikäinen olet? olen 19 vuotias, kun vauva syntyy 20v 2. Onko ikääsi kommentoitu ikävästi neuvolassa yms? ikääni ei ole kommentoitu negatiivisesti neuvolassa 3. Miten kerroit vanhemmille raskaudestasi ja mikä oli reaktio? olemme kertoneet minun vanhemmilleni ja niin se tieto levisi koko...
  7. L

    vauva vuodelle 2013?

    Moikka Täällä hetkellä 19v odottaja, vauvan syntymää ennen jo 20 v täyttävä mutta olisi kiva jutella muidenkin nuorten äitien kanssa jotka odottavat ensimmäistään(?). Olen innosta sekaisin alku järkytyksen jälkeen ( juttu kaveria vailla siis) että mahtuisiko mukaan? :) Muita odottajia...
  8. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Moikka! Ilmoittautuisin mukaan, LA 15.9. (oma arvio) ikä 19, ensimmäinen lapsi. Plussa tärähti perjantaina ja vielä vähän sulattelemista asiassa on kun ehkäisyn läpi näin pääsi käymään, mutta innolla odotan jo tulevaa!! :) Ei siis ole ollut mitään merkkejä raskaudesta ja kaksi testiäkin piti...

Yhteistyössä