Hakutulokset

  1. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Heippa! täällä on niin järkyttävä väsymys iskenyt, et enpä konneella oo ollu taas moneen päivään(kaiken vapaa-ajan käytän lepäillessä).. :s Mut lueskelen teijän juttuja taas kun on enempi jaksamusta! JA onkohan normaalia, et jos rasitan itseeni vähääkään(esim. ihan perus kävelylenkki), ni...
  2. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    onnea uusille odottelijoille! Mä en kertakaikkiaan kestä, tänään sitten alko kunnolla se pahoinvointi aamusta, oksentamaan en joutunut, mut ei kaukan ollut.... Ja väsymystä kuvaamaan; eilen nukkumaan klo 21, tai lähinnä nukahdin väsymykseltä kesken leffan:/ Oon tässä miettiny noita...
  3. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Vitamiineja en syöny ekassakaan, joten tuskin tulen tässäkään syömään, ellei erillismääräystä tule... Ikäeroa Meille tulee esikoisen ja uuden välille n. 1v 3kk, pieni ikäero toiveissa olikin :) Ja Ensimmäinen neuvola on 28.8. Harjoittelija oli puhelimen toisessa päässä ja ku selitin noista...
  4. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    apua, onpas täällä kirjoteltu(miksiköhän ei mailiin tule ilmoitusta?)... No mut kuitenkin, hyvän muistini ansiosta soitin neuvolaan vasta viis yli yks tänään, eikä sieltä tietty kukaan vastannut.. Joten huomen uus yritys soittoajalla(12-13) :) Ajattelin tolle neukkutädille myös lämästä pienen...
  5. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    tervetuloa uusille täätläkin! :) uh, nyt on niin kamala turvotus, ettei housut mahdu kiinni :D onneksi on näitä äippä-pöksyjä esikoisen odotusajalta viellä kaapissa, ni ei tarvii alushousuineen kuljeskella :D Muita oireita mulla ei sit nyt ookkaa, omituista :o Huomenna sitten soitto...
  6. L

    *** Toinen lapsi 2014 -ketjusta plussanneet ***

    Minä myös! :) La 5.4 LilMy / 21v. / 12/2012 / TYKS Neuvolaan ei ole viellä edes soitettu, en vaan oo muistanu/ehtiny kun on puhelinaika, et voi olla et la muuttuu viellä :D Ja nyt kun kaikilla tulee selvästi olemaan vähän ikäeroa lapsilla, niin pakko kysellä, oletteko ostamassa...
  7. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~ heinä- ja elokuussa ~

    Niin ja se vielä unohtus; eli meillä haaveena ois se kolme lasta, kaks nyt lähekkäin ja sitten viellä iltatähti 5-6 vuoden päästä. Tämäkin luku saattaa tulla siitä, kun molempien(mun ja miehen) perheessä on kolme lasta, ni ajatus idyllistä on sama :) Näin myöhemmin ajateltuna neljä lasta ei...
  8. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~ heinä- ja elokuussa ~

    Tervetuloa minunkin puolesta "uudet", itsekkään täällä ollut kuin päivän.. heh :) Mutta kyllä se porukka tästä lisääntyy tän kuun aikana, kun enemmän laskettuja aikoja sattuu huhtikuulle! :) Oireet mulla on pysynyt(viellä) minimaalissa, alamahan turvotusta, kokoajan pissahätä(muttei WC:n...
  9. L

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Pikaiset päivittelyt täältäkin; Viikon sisällä tullut kaksi hammasta, alaykköset. Ja voi sitä kiukun ja kuolan määrää :/ nyt ois ylhäältä näkyvissä muutama hammat, et tuskimpa meno viellä rauhoittuu mihinkään.. Mä tien ihmeitä ja sain meille kunnon ruoka ja unirytmit, nyt siis njkutaan kaks...
  10. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~ heinä- ja elokuussa ~

    Täältäkin tullaan mukaan! Eli la ois 5.4 LilMy/21/toinen/TYKS Elikkäs viikoilla 4+5 oltais. Eaikoinen on syntynyt 12/12 ja melkeimpä siitä asti haluttu toista lasta :) lueskelen teidän kirjoituksenne nyt ja hyppään sitten paremmin mukaan!
  11. L

    Toinen lapsi 2014?

    Juu, katos vaan :D ota siis sinä se, tuossa mun päivityksessä on tosiaan vähän siivottu listaa ja itteni siirsin plussanneisiin, et jos muokkaat ne tuonne sun listaan ni voin poistaa omani, turhaan on kaks peräkkäin :)
  12. L

    Toinen lapsi 2014?

    Sieltä se plussa tuli <3 elikkäs, mä siirryn tuonne plussanneiden palstalle, toivottavasti tulette pian perässä! :) Itse päivittelin itseni jo plussanneihin tänään plussa ja laskettu aika olis 5.4.14, mun matikkapäällä :D Markke laittelin noi kellä oli kp yli 50, ni kysymysmerkkeihin. Nyt...
  13. L

    Toinen lapsi 2014?

    31.07.2013 Keskiviikko Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen tähtisilmä12.........kp 36/28-33.........yk 5...........30...........04/12 Eireann..............kp 36/37?.............yk 2...........3...1........09/11 Lunia12.............kp...
  14. L

    Toinen lapsi 2014?

    Adalie tota joo, mä en kyllä ovista bongannu.. Tai luulin, mut en ollu varma ja ääh öööh... mut siis jos se oli sillon ku luulin, ni nyt ois dpo 14(eli la ois ollu 12).. Mut sit taas ku katoin netist, et koska ovis ois niitten mukaan ja kolme paikkaa sanos et 13.7, ni sen mukaan nyt ois sit dpo...
  15. L

    Toinen lapsi 2014?

    Markke juu, mäkin päivittelen sitä 2-3 päivän välein ja se on vissiinki ollu ihan hyvä väli, ainakin kun tuolla aikasemmin kyselin.. :)
  16. L

    Toinen lapsi 2014?

    lauantai aamun haamun; tänään tehty(klo 16.30) haamu; Kyllä se vahvistuu, mut mä haluan vahvemman positiivisen, ennenko siirryn tuonne toiselle palstalle! No, jos nyt sit tekis ke aamulla seuraavan! :)
  17. L

    Toinen lapsi 2014?

    alustavasti jo, joku vois ruveta henkisesti valmistautumaan listan päivittelyyn ;)
  18. L

    Toinen lapsi 2014?

    29.07.2013 Maanantai Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen rebsu...............kp 118/?.................yk1..............33..........07/11 nevis................kp 82/28...............tjot.............24............08/11 Ssyvi..............kp...
  19. L

    Toinen lapsi 2014?

    vaunuista; mulla kriteereinä; vierekkäiset, erilliset kuomut ja (säädettävät)jalkatuet ja käännettävä se ratasosa (et toinen voi matkustaa kasvot menosuuntaan ja toinen toisin päin). Tällähetkellä hakusessa carena easyt double swingit käytettyinä, jotenkin omaan silmään hyvän näköiset...
  20. L

    Toinen lapsi 2014?

    Haamu tuli aamullakin, vähän petyin, ettei sen vahvempaa :/ Mut posiitiivisesti ajateltuna=mulla ei oo ikin menkat myöhässä ja nyt on sit jo toista päivää.. No maanantaina uus testauspäivä! :)

Yhteistyössä