Hakutulokset

  1. Nyu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ajattelin jälleen hieman kirjoitella, kun meillä alkaa todennäköisesti ensi kuussa vihoviimeinen hoito. Harmillisen paljon täällä näkyy tuttuja nimimerkkejä. Lämpimät onnittelut kaikille onnistuneille ja halaus suruja kohdanneille ❤. Minulle voisi päivittää Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF. Syy...
  2. Nyu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pahoittelut Sphinx :(. Minut voi poistaa listalta. Tänään kp1 ja kun ei mitään jäänyt pakkaseen, niin sai suorilta ilmottautua uuteen ivf:än. Menee varmaan lokakuulle. Toivottavasti siihen mennessä mahdollisimman moni olisi päässyt plussanneiden puolelle ja myös pysyisi siellä. Tsemppiä toverit!
  3. Nyu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tiistaina oli punktio ja sieltä saaliina 10 munasolua. Meni suht helposti kuten viimeksikin, vaikka itkun kanssa niitä sai taas kaivella. Tänään kävin kyytiläisen hakemassa matkaani ja sainkin kuulla, että se on meidän tämän hoidon ainoa mahdollisuus. Munasoluista vain 3 oli hedelmöittynyt ja...
  4. Nyu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällähän on kauheita uutisia tullut. Olen niin pahoillani siida ja nenna :'(. Ja eipä tuo Kertullakaan herkkua ole. Puhuiko lääkäri mitään jatkosta kokeillaanko jotain muuta? Itse olen turvoksissa kuin pullataikina. Ja kipeä. Tiistain ultrassa oli follit kasvanu hitaammin kuin edellisessä...
  5. Nyu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea sphinx ja jenifer :)! Ultrassa oli tänään kaikki ok. 9 follia sieltä olisi sitten tuloillaan ja sain alottaa gonalin pistelyn. Nyt muuten tarjottiin ekan kerran mahollisuutta jutella psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa. En sitten tarttunut tilaisuuteen, kun on kuitenkin mahdollisuus...
  6. Nyu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi ei Bridge :(. Millähän oikeudella sitä sitten vielä sättimään mennään!? Itsekin muistan aikoinaan pahoittaneeni mieleni jo siitä, kun neuvolan terkka ei kätelly, saati sitten jos haukut saa :/. Onnea heille, jotka ovat toista viivaa saaneet näkyviin <3. Shelterme ole varovainen sitten sen...
  7. Nyu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mishala kyllä minä olen saanut kolme päivää. En tosin viimeksi ollut yhtään kipeä. Kolme päivää ennen punktiota olin tosi hellänä ja lähes invalidi. Eikö sua ole klinikalla ohjeistettu tuohon vedenjuontiin :O? Ehdottoman tärkeää juoda, juoda ja juoda.
  8. Nyu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea pirunpelto! Minä en ainakaan täällä olevista plussista mieltäni pahoita. Märy kyllä meinaa tulla jos saa kuulla tämmöisistä "ohops olen raskaana" jutuista. Yksi tuttuni odottaa viimeisillään neljättä lastaan ja se on nyt kolmas, minkä ehtii synnyttää meidän yritysaikana. Kieltämättä olen...
  9. Nyu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kylläpä on ketjussa ollut tunteiden vuoristorataa. Suuret pahoittelut keskenmenon kokeneille. Omasta kokemuksesta tiedän, että se on kamalaa. Vielä kamalampaa varmasti siinä vaiheessa, kun on jo vuosia ehtinyt toivomaan ja odottamaan :'(. Kovasti onnea myös plussanneille ja alkion kyytiin...
  10. Nyu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi harmi nempula :(. Toivottavasti pääsette uudelleen yrittämään. Bridgelle viivan vahvistumista ja tsemppiä! Itse alan olemaan aika sinut tämän oman tilanteeni kanssa, enkä asiaa murehdi kovinkaan usein. Meillä tosin on suunnitelmana ryhtyä jossain vaiheessa sijaisvanhemmiksi, joten on...
  11. Nyu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Oys on meidän sairaala. Luonnollisiin kiertoihin voi tuolla ainakin tehdä joka kiertoon :).
  12. Nyu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nyu # 2012 # 1. lapsi # selittämätön/siittiöt # 2. IVF Hei vaan kaikille! Uusi ilmoittautuu joukkoon, vaikka aika kauan olen teidän juttuja lukenutkin. Ensimmäisen ivf:n aikana en kuitenkaan halunnut listoille, koska ajattelin, että ensimmäinen hoito tuottaisi tulosta. Näin ei kuitenkaan...
  13. Nyu

    Nuoret lapsettomat+lapsettomuushoidot

    Onnea haunoora <3! Love- me mennäänkin melkein samaa tahtia, mää oon vaan kaks viikkoa sua jäljessä. Eilen alko sumuttelut.
  14. Nyu

    Nuoret lapsettomat+lapsettomuushoidot

    Täällä on saatu postia polilta :). Lokakuun alussa alkaa sumuttelut ja päästään tositoimiin. Kevyesti vaan ärsyttää, kun alunperin oli puhetta, että tehdään lyhyellä kaavalla ja nyt olikin muutettu pitkään. Pitää melkein sitten ekassa ultrassa kysyä tarkemmin, että mistä suunnitelman muutos johtuu.
  15. Nyu

    Nuoret lapsettomat+lapsettomuushoidot

    Mimmi93: Siis aivan naurettavan pienet :). Puhutaan 1-2 sentistä. Itsellänikin on piikkikammoa, mutta liittyy enemmän suoniin pistämiseen. Voin kyllä kuvitella miten sitä yrittää vatsanahkaansa syksyllä pistää kädet täristen.
  16. Nyu

    Nuoret lapsettomat+lapsettomuushoidot

    Meillä oli viime viikolla keskustelukäynti ivf-hoitoja varten. Ensi syksynä päästään sitten tositoimiin :). Vähän jännittää jo etukäteen, kun lääkäri oli mun tietoihin laittanut, että on suurempaa riskiä hyperstimulaatiolle. Vaikka tiedossahan se oli, kun olen pelkillä letrozoleilla kasvattanut...
  17. Nyu

    Nuoret lapsettomat+lapsettomuushoidot

    Eilen oli viimeinen inseminaatio ja nyt toivotaan parasta :). Ei tosin tällä kertaa ollut kuin yksi hyvänkokoinen folli, mutta nyt ei tarvitse syödä letroja eikä ainakaan lapsettomuuden takia ravata ronkittavana hetkeen. Lääkärin kanssa oli jo puhe, että jos nyt ei onnista, niin pääsemme...
  18. Nyu

    Nuoret lapsettomat+lapsettomuushoidot

    Hei! Onpa "hyvä", että tällainenkin ketju löytyi. Itse olen 26-vuotias ja aviomieheni kahta vuotta nuorempi. Lasta olemme toivoneet vuoden 2012 syksystä lähtien eikä vielä ole tulosta tullut. Meillä on siitä erikoinen tilanne, että olen jo kertaalleen ollut raskaana vain neljän kuukauden...
  19. Nyu

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Tervetuloa Jmia! Onpas täällä ollut hiljaista :O. Mulla ei itse asiassa ole tällä hetkellä hajuakaan mikä kiertopäivä olisi menossa, koska niin omituinen tuo viimeinen viikko oli. Tiistaina tuli aavistus ruskeaa vuotoa vessassa käydessä, sitten ei enää mitään. Keskiviikkona sitten sekstailun...
  20. Nyu

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Maanantai 23.6. Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa Kp 31 -> WTBAM.................kp73/27-31.........22v..........yk3..............2.lapsi kriy......................kp72/30(?)..........22v...........yk3.............1.lapsi...

Yhteistyössä