Hakutulokset

  1. Ä

    liian vähäinen nesteen saanti..

    Kaipaisin neuvoa tämmöiseen asiaan -> vauva 7kk saa liian vähän nestettä (nyt osittaisimetyksellä) jonka vuoksi pitäis saada menemään vettä tai korviketta tissin lisäksi. Ongelmana se, että vauva ei suostu juomaan nokkamukista, ei tuttipullosta, ei lasista.. ei mehua, ei maitoa, ei vettä...
  2. Ä

    Rasmuksen siskolle nimi?

    Moikka, Omat ideat on vähissä. Oisko jolla kulla ehdotusta Rasmuksen siskon nimeksi? Saman tyylinen pitäisi olla, mutta muuten ei ole väliä. Tack :flower:
  3. Ä

    Väsynyttä raivoa.

    Kunhan tuun vaan valittamaan kun v.ituttaa. Tuskin kukaan vastaa, ei ole vastannut kukaan aikoihin. Ärsyttää kun täytyy joka aamu herätä kuudelta. Joka hemmetin aamu. Äitienpäivänäkin. Muuten miehen kanssa mennyt lähiaikoina aika kivasti, mutta tämä aisia ei taida ikinä korjautua. Minä en...
  4. Ä

    Jalkapalloilija kuoli pelikentälle ;( Kattoiko kukaan dokk..

    aria aiheesta? Tuli ruotsin tv:stä tuossa tunti sitten. Tietääkö kukaan aiheesta ku meni vähän ohi, kerkes niin vähä aikaa kattoa. Kamalaa tuollanen :'(
  5. Ä

    Kakka asiaa

    Pikku-ukkomme ongelmaksi on viime aikoina tullut kakka ja sen tekeminen. Maha on välillä hyvinkin kovalla, kakka on väriltään vihertävä ja haisee omituisesti semmoiselle eltaantuneelle. (siis semmoiselle pilaantuneelle)Siis aivan erilaiselle kuin ns. normaali lapsen kakka.Mietin tässä...
  6. Ä

    monesko äitienpäivä huomenna

    minulla toinen. =)
  7. Ä

    verinen kakka

    poika 7vee kakkas ja mukana kirkasta verta, oikopäätä vein terveyskeskukseen josta annettiin lähete polille jos vielä verta tulee vkl.aikana. Tulehdusarvot ja hemoglobiini normaali. viime viikolla valitti aamusin kipeää mahaa. muuten reipas ja eloisa poika. Onko muilla ollu vastaavaa ja mitä...
  8. Ä

    Apuja vesirokkoon!!

    Moikkelis ! Meän neidille ( 4v) tuli eilen vesirokko, näppylöitä on n 60kpl.. Nyt sitte pukkaa myös näköjään nokkosihottuman päälle.. Mulla olis nestemäistä AERIUSta, voinko sitä antaa tytölle? sehän on siis antihistamiini.. ATARAXIa ei meillä ole.. Kiitos, jos joku viittii vastata! :)
  9. Ä

    mahtaako enteillä (Rv 36+4) jo?

    Aivan käsittämötön väsy ja lantiosta alaspäin särkee todella! Jokos pikkunen alkas olla tulossa? Ja vessassa saa ravat kokoajan...
  10. Ä

    Äiskänpäivä runoi/viestei yms.

    Onko jo ollut ketjuu äidille sopivista runoista yms. korttiin tai muuten vaan? Kiitollinen tiedosta!
  11. Ä

    Kotiäidin olemus

    Jos noin voisi sanoa... niin minulla on aivan kauhea. Hiukset harottaa ja finnejä pesii. Ylimääräistä lihan ympärillä yms. En voi käsittää miten olen päästänyt itseni tähän kuntoon... Täälä sitä vain tietokoneella aikaa kuluttaa ja nukahtaa kohta tuolilleen. Mitenhän saisin virtaa itseeni jotta...
  12. Ä

    NAURAVAINEN NAKKI!!!!!!!!!!!

    Ihania tuotteita!!=) Saako kysyä että käytkö itse ostelemassa vaatteita suurenmäärän vai miten "kauppasi" toimii? Voisin kyllä tilata=)
  13. Ä

    Paljon on työttömyyskorvaus?

    Saan siis lapsen lokakuussa ja kesä-syyskuun olen työttömänä. Paljon saan työttömyyspäivärahaa?
  14. Ä

    KAAOS!

    Voi hemmetin hemmetti! Kyllä voi kuulkaa elämä heittää hetkessä häränpyllyä! Otta päähän kamalasti. Saunasta ja kylppäristä löyty kosteutta ja hometta. Nyt on kylppäriä purettu laitettu palasiksi. Maanantaina jouduttiin yllättäen purkamaan makkarin seinäkin ja muuttamaan pieneen olohuoneeseen...
  15. Ä

    Onko miehes säästänyt ex:ltä saamiaan lahjoja?

    Meillä on miehen exän ostama kone. Eipä olla hankittu uutta kun tää hyvä :) . Kaulakorun on säästänyt mutta ei käytä enään..
  16. Ä

    Kuinka usein sekstaatte raskaana olevat?

    Meillä 5-6krt viikossa. Mies haluaa enemmän ja enemmän vaan kun maha kasvaa :) .. Ja minä myös ;) . Ja seksis.tä nauttiikin enemmän :)
  17. Ä

    lyhin ja pisin imetyksesi ja miten vierotit?montako lasta?

    täysimetystä ei ollenkaan, osittain lyhin 3 viikkoa ja pisin 4kk. maito loppu. 3 lasta.
  18. Ä

    Mistä voi hakea aso-asuntoa?

    Mistäs kaikkialta voi hakea aso-asuntoa. Vvo/Sato ja Yh-asunnot tiedossa, mutta mistäs muualta? Löytyisikös vinkkejä?
  19. Ä

    Miten jaksaa?

    Hei, Vauvamme (3,5 kk) sairastui allergiaan kahden kuukauden iässä. Itse olen nyt tiukalla dietillä ja langan laiha. Vauva on ollut kiukkuinen, huonosti nukkuva ja pahasta olosta johtuen vaativa koko ajan. Emme ole toistaiseksi saaneet oikein mitään apuja mm. yliopistosairaalan...
  20. Ä

    pituuskasvu

    Minkä verran 3-4 vuotias kasvaa vuodessa? Poika oli kasvanut 3,5-vuotis neuvolassa edellisestä mittauksesta 3,5 cm.(väliä oli 7kk). Oli kuulema liian vähän. Nyt kasvanut reilun 0,5 cm vajaassa kolmessa kk:ssa. Onkohan aihetta huoleen?

Yhteistyössä