Hakutulokset

  1. M

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnitteluita kaikille vauvautuneille ja kovasti tsemppiä teille jotka vielä yhdessä kasassa olette <3 Olisin kiinnostunut myös siitä suljetusta ryhmästä vaikken kauhean aktiivinen täällä ole. Edes sillon tällön tulisin kuulumisia kertoilee ja lukisin kyllä aina :) Pinsuli, yritin sulle...
  2. M

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Mäkin olin ensisynnyttäjä ja etsin itse myös paljon synnytyskertomuksia. Vaikka eihän kahta samanlaista ole, mutta on se mielenkiintoista lukea :) Hei vinkkinä uuteen ketjuun, aina kun uusi liittyy/tulee muutoksia listaan niin kannattaisi tämän uude henkilön kopioida viimeksi päivitetty...
  3. M

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Öitä! En ole vieläkään ehtinyt/jaksanut synnytyksestä tänne paremmin kirjoittaa.. Kiireellisellä sektiolla perjantaina 18.7 syntyivät. Keskiviikkona 16.7 aloitettiin käynnistys ballongilla 11 aikaa päivällä ja se tipahti illalla 20 aikaa pois. Samalla alkoi lapsivedet mennä. Torstaina...
  4. M

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Öitä! Täällä valvotaan lähes joka yö jomman kumman tytön takia. Tänään on vuorossa b-tyttö. Ei sillä mitään vaivaa pitäis olla. Masu täynnä, puhdas vaippa ja vaatteet ja läheisyyttäkin on tänään hyvin saanut. Välillä kyllä tuntuu ettei ehdi huomioida tarpeeksi tyttöjä kun pitäis kotiakin...
  5. M

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnittelut kaikille vauvansa saaneille <3 Mun olis tarkotis tulla siihen fb-ryhmään, kun vaan ehtis/jaksais tietokoneelle mennä että saan viestiä laitettua sulle pinsuli :) Meillä tytöt syö päivisin noin 3-4tunnin välein ja pullolla ollaan täysin. Öisin voi mennä viisikin tuntia unta...
  6. M

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Ballongista, mulla aloitettiin ballongilla käynnistää, olin sormelle auki ja 2.5cm kanavaa jäljellä. Lähes heti alkoi supistukset, mutta oli siedettäviä, kestin ne lämpötyynyllä. Laitettiin 11 aamulla se ja 19.50 se tuli ulos vessakäynnillä kun vähän nykäisi sitä. Samalla alkoi lapsivedet mennä...
  7. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Ja tosiaan torstaina aloim saada antibioottia suonensisäisesti ja samoin nestettä kun mikään ei pysynyt sisällä. Antibioottia sain suonensisäisesti tiistaihin asti ja jatkuu vielä kotona. Tytöiltä seurattiin myös tulehdusarvoja ja sokereita mutta heillä kaikki kunnossa <3 Mmaria
  8. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Moikka! Synnytys Keskiviikkona rv37+0 kontrollikäynnillä päätettiin käynnistyksestä joka aloitettiin samantien. En itseasiassa ole varma lopullisesta käynnistyksen syystä. Käynnistys aloitettiin ballongilla, olin sormelle auki ja kanavaa oli 2cm jäljellä. Supistukset alkoi lähes samantien...
  9. M

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Moikka! Pikaisesti, tytöt syntyi kiireellisellä sektiolla 18.7, a 2380g/46cm ja b 3090g/47cm. Kotiin päästiin torstaina. Tuun kertoilee lisää jahka jaksan/ehdin tässä uuden arjen lomassa :) Mmaria
  10. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Moikka! Tytöt syntyi kiireellisellä sektiolla perjantaina 18.7 kello 17.01 ja 17.02. Voidaan kaikki hyvin <3 Tuun kertoo tarkemmin jahka jaksan :) A-neito 2380g/46cm ja b-neito 3090g/47cm <3 Kohta harjoitellaan taas tissittelyä :)
  11. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Öitä kaikille! Huutelen täältä osastolta. Eilen alettiin käynnistää synnytystä ballongilla, laitettiin se hieman ennen 11 ja se käynnisti niin mojovat supistukset että huh huh. Se tipahti tossa vähän ennen 20 pois ja sitten mulla lopahtikin supistelu. Mutta sen ballongin lähdön jälkeen on...
  12. M

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Hei mimonmami ja Onnea paljon! Kiva kuulla miten on mennyt :) Mulla ei tosiaan riitä energia enään tämän ketjun päivittämiseen joten joku voisi ottaa sen tehtäväkseen :) Itse vielä yhtenä kappaleena, mielellään kyllä jo synnyttäisin. Limatulppa on lähtenyt liikkeelle jo ja kohdunsuu on...
  13. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Mulla oli se äitipoli eilen ja painoarviot oli a:lla n2600g ja b:llä 3050g. Vauvat voi kuitenkin hyvin, nnapavirtaukset hyvät ja kunnolla lapsivettä kummallakin niin ei lähdetty vielä käynnistää. Seuraava käynti on rv37+0, eli ens viikon ke ja sillon täytyy varautua käynnistykseen jos nämä eivät...
  14. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Onnea jennii! <3 Jokohan mun vuoro alkais olla seuraavaksi, kun kuitenkin vain reilu 4vko mun laskettuunaikaan :) Kiitos teidän vastauksista limatulppa-asiaan. Uskoisin että se on limatulppa, joka mulla liikkeellä on, kun sellaisia limarippeitä tulee pyyhkiessä. Se on lähes kirkasta, mutta...
  15. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Hei tosta limatulpasta! Kertokaa ensikertalaiselle millainen se on? Nimittäin äsken kun kävin vessassa ÄLLÖVAROITUS tuli paperiin kunnon setti tiukkaa limaa, melkein valkoista, aavistuksen kellertävää. Ei haissut ainakaan huomattavasti miltään.. Mmaria
  16. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Mullakin välillä naksahtaa maha, yleensä juuri sillon kun vauvat on hereillä :) Kävin eilen äitipolilla ylimääräisellä käynnillä vaihteeksi. Tällä kertaa syynä oli etten ollut mielestäni tuntenut toisen vauvan liikkeitä ja kaksosraskaudessa ei ole järkeä tehdä liikelaskentaa. Syyksi selvisi...
  17. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Mimosalaha, meille ei ainakaan ole identtisiä tulossa. Toki vaikka meillä on se ihanteellisin kaksosraskaus, kaikki omaa. Niin onhan siinä kuitenkin vielä mahdollisuus että ovatkin identtiset ja sen voi selvittää vain dna-testillä jos haluaa :) Nyt on sairaslomaputki päättynyt ja tänään alkoi...
  18. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Mulle voi päivittää iäksi 23 vuotta. Seuraava äitipolikäynti on 8.7. Nyt vasta tajusin että meidän ryhmän kaikille kaksosodottajille on tytöt luvattu, hassua <3 Mulla alkaa olla kaikki tavoitteet raskauden suhteen täytetty, joulu, juhannus ja mun syntymäpäivä oltu raskaana ja heinäkuuhun...
  19. M

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Onpas lahopää mulla, rv kuitenkin vasta 34+2 eikä tuo 35+2 :D
  20. M

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Mun rv taitaa kuitenkin olla vasta 34+2 eikä tuo 35+2 :D lahopää mulla! Kiva kuulla teidän kuulumisia möbird :)

Yhteistyössä