Hakutulokset

  1. B

    :)

    Moi. Kirjekavereita etsin, muutama kirjekaveri jo on, mutta olisi kiva jos olisi useampi. Olen 29v uusioperheen äiti, 4 lasta ja mies. Tukiverkostoni on olemattoman pieni ja olen todella yksinäinen. Olisi plussaa jos olisit keski-suomesta, ja voisimme ehkä tavata joskus :) Pidän laulamisesta...
  2. B

    Kirjeystäviä joista oikeita ystäviä tulevaisuudessa

    Heips ;) Täällä olisi keski-suomesta 29v uusioperheen äiti, 4 lasta. Meilläkin arki melkosta hulinaa, 3 poikaa 2x 10v, 8v ja 2v,8kk tyttö. Saa laittaa s.postia jos kiinnostaa. silu.kallio@gmail.com :love:
  3. B

    Kirjeystäviä

    Tällä 28v suurperheenäiti keskisuomesta. Samankaltaisia asioita minäkin mietin ja pidän etanapostista. Voisimme kirjoitella?
  4. B

    Muuramelaisia äitejä!

    Täälläkin muramesta suurperheen äiti. 3poikaa ja yksi tyttö. 6,8,9 v pojat j 9kk tyttö.
  5. B

    Uusia ystäviä (keski-suomi)

    Tääläkin uusioperhe elämä vietävä suurperhen äiti. Samoin etsin ystävää kenen kanssa jakaa asioita.
  6. B

    Etsitään sydänystävää Jyväskylästä

    Eli etsin samanhenkistä ystäviä/ystävää. Toivon että sinullakin mahdollisesti olisi perhettä. Minä olen suurperheenäiti, perheeseemme kuuluu 3poikaa 6,8,9 vuotiaat, sekä 9kk tyttö. Sekä mieheni. Itse olen kotiäitinä. Tuttuja minulla on, mutta ei oikeita ystäviä täällä kenen kanssa voisin jakaa...
  7. B

    Ystäviä jkl-alueelta

    Täältä löytys kaveria. Kaks omaa, yks miehen lapsi ja asuvat meillä. Sekä yks yhteinen tulossa. Ota yhteyttä :)
  8. B

    Ystäviä Jyväskylästä+ympäristö?

    Heipä hei. Jyvässeudulta ollaan. 2omaa ja yks miehen lapsi asuu meillä. Sekä yks yhteinen tulossa. Minäkin kaipailen ystävää.

Yhteistyössä