Hakutulokset

  1. N

    Uusia hyviä blogeja

    Sittemmin on tapahtunut paljon ja nyt meilläkin odotellaan jo pikkusisarusta :heart: LA huhtikuussa 2015. Eli nyt ollaan paitsi perhebloggaaja, myös raskausbloggaaja.
  2. N

    Raskaus Blogeja?

    Olen jo aiemmin linkannut tähän ketjuun, mutta siitä on 1,5 vuotta aikaa... Tilanne tosin on nyt varsin sama kuin tuolloin; uusi tuore raskaus, josta blogissani kirjoittelen muiden aiheiden ohessa. Raskauden lisäksi juttua pääsääntöisesti arjesta taaperon kanssa :) Zeninan
  3. N

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Uusi ilmoittautuu! Olin jo aloittelemassa juttujani tuolla maaliskuisissa, mutta varhaisultrassa todettiin lasketun ajan siirtyvän huhtikuun puolelle.. Voi siis päivittää tietoihin: 6.4.2015 Nii1 / 29v. / 2. lapsi / TAYS
  4. N

    Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

    Heippa hei! Minä liityn tähän ketjuun mukaan, sillä positiivinen testattu :) Ensimmäinen neuvola on vasta vajaan parin viikon päästä ja mitä luultavimmin sitä seuraa kontrolliultra hyvin pian, sillä viikkojen määritys ilman sitä on äärimmäisen vaikeaa. Varovasti arvioiden olen ehkäpä 8...
  5. N

    Uusia hyviä blogeja

    Zeninan Perhe-elämää Tampereelta. Blogissani temmelletään hieman alle vuoden ikäisen pikkupojan perässä ja mukana on paljon äidin omiakin juttuja. Ja hei pian suunnitellaan häitä! Tervetuloa lueskelemaan :)
  6. N

    Muita mammabloggaajia Tampereella?

    Oijoi, meillä on samanikäiset pojat! :heart: Minun pikkuinen Patrick on syntynyt myös viime syyskuussa :) Ja kirjoittelen niin ikään blogia täältä Tampereelta käsin. Jo parin vuoden ajan se on ollut lifestyle-sisältöinen eli ihan mitä sattuu, mutta kuten tuoreimmassa postauksessa viittaankin jo...
  7. N

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Olen ollut taas viikon täältä totaalisen poissa ja siihen on syynsä. Kaikkien suureksi yllätykseksi rutiininomainen käynti synnärin päivystyksessä muuttui itse synnytykseksi maanantaina. Tarkoituksena oli vain tsekata vauvan laskeutumisen tilannetta, mutta sainkin ilmoituksen jäädä synnärille...
  8. N

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Todella rasittavaa alkaa olla tämä odottelu. Tasan kaksi viikkoa laskettuun aikaan ja nyt jo lähes viikon ajan on ollut ihan ihme tuntemuksia alavatsassa. Hyvä tietysti niin, koska laskeutumaton vauva siellä varmasti raivaa tilaa ja/tai ainakin lantionseutu ja kohtu valmistautuvat tulevaan jo...
  9. N

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Mä olen kans alkanut kiinnostua kokeilemaan erilaisia menetelmiä synnytyksen aikaistamiseksi. Otin ohjelmistoon reippaat kävelylenkit (päivittäin, jos/kun vaan jaksaa joka päivä) ja samalla hieman ylämäkikävelyä ja porrashyppelyä. Eli siis "hyppelyä" tällä kohtaa kun maha on mitä on ja olo...
  10. N

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Onnea jo vauvan saaneille!!! :heart: Onpas taas vierähtänyt aikaa tänne kirjoittelusta. Kovasti olen odotellut, josko pienokainen jo pian haluaisi vaikka maailmaan tulla. Ei nimittäin enää kauheasti kiinnosta tämä raskaana olo, sen verran kärsimättömänä vauvaa jo odotan :D Kaikki onkin...
  11. N

    Lokakuun lapset 2013 <3 *elokuussa*

    Mulla alkoi nyt vasta erinäiset vaivat.. Liitoskipuja on ollut jonkin verran ja muutamina öinä vaivana olleet levottomat jalat. Viime yönä keksi niihin onneksi aika toimivan konstin: jalat ylös vartiksi ja sen jälkeen iso tyyny polvien väliin (kun kyljellään nukkuu). Sain taas unen päästä...
  12. N

    Lokakuun lapset 2013 <3 *elokuussa*

    Huh huh, onpahan kauan edellisestä kirjoituksestani tänne. Paljon on tapahtunut: muutto suoritettu ja uuteen kotiin kotiuduttu, lastenhuone sisustettu lähes valmiiksi, melkoinen läjä erikokoisia pikkuvaatteita hankittu ja muutenkin tarvikepuolta hoidettu kuntoon, maha kasvanut ja viikot...
  13. N

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Heinäkuussa*

    Leijonamama: Eihän siinä ole mitään kummallista! Jos kaikki melkeinpä löytyy jo valmiina, niin turhaapa sitä stressiä ottaa enää mistään hankinnoista :) Onnellinen voit olla, meillä kun mitään ei löytynyt valmiina... Meillä muuten ihan sama juttu, vauva nukkuu vanhempien makuuhuoneessa...
  14. N

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Heinäkuussa*

    Voi miten kauan edellisestä visiitistäni täällä onkaan...! Nyt kuitenkin alkoi kesäloma ja ehdin alkaa taas miettiä vauvajuttuja :) Ensiksikin, olen todella pahoillani niiden puolesta, joilla kipuja tms. Toivottavasti kaikilla pysyy vauvat masussa mahdollisimman lähelle sitä lokakuuta ja...
  15. N

    Emmaljunga City Cross -yhdistelmät etsivät uutta kotia

    Emmaljungan yhdistelmävaunut pehmeällä kantokopalla etsivät siis uutta kotia. Ajattelin tarjota niitä ensin täällä ennen Huuto.nettiin tms. laittamista. Päätin sittenkin haluta syksyllä syntyvälle vauvalleni hieman tummemmat versiot samoista vaunuista ja siitä syystä nämä lähtevät kiertoon. Nämä...
  16. N

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Heinäkuussa*

    Meillä ei aiota pitää isyysvapaata mitenkään erityisesti. Miehellä sellainen työ, että voi hyvin joustavasti tehdä välillä lyhyempää päivää tai lähteä vaikka kesken päivän, jos on jotain erityistä menoa kotirintamalla. Myöskin satunnaisten vapaiden päivien pitäminen käy yrittäjällä aika...
  17. N

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Toivotaan, että kaikki menee huolesta riippumatta hyvin! Itsellänikään ei noilla viikoilla ollut mitään tuntemuksia. Muutenkin kaikki tuntemukset meni hyvin aaltomaisesti: välillä oli viikkotolkulla ettei tuntunut mitään missään ja sitten yhtäkkiä alkoi. Tsemppiä!
  18. N

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Heinäkuussa*

    Okei! Hyvä, että löysit tiedon. Kai niitä videoita uskaltaa katsoa... ainakin toinen silmä kiinni... ;) Meillä myös meno sinne tutustumiskäynnille jossain vaiheessa varmaan syyskuun puolella sitten, kun alkaa olla ajankohtaista. Jos nyt vaan pääsisin sinne neuvolaan ensin. Hatanpäälle ne mut...
  19. N

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Minäkin voisin ilmoittautua tähän ketjuun/ryhmään mukaan! Olen tätä vähän lueskellutkin ohimennen jo vaikka pääasiassa tuolla lokakuisissa olen kirjoitellut :wave: Ikää 28 ja LA 3.10. sairaalana TAYS. Ja meille tulee poika :heart: Viikkoja on nyt siis takana jo runsaasti ja viimeinen...
  20. N

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Phuuh, nyt on koti pakattuna laatikoihin ja pian saadaan avaimet uuteen kotiin. Odottajan näkökulmasta muutto ei ole mikään ihanuus, sillä maha painaa jo ja kyykkiminen siellä sun täällä ei ole maailman selkäystävällisintä puuhaa :D Se urakka alkaa nyt kuitenkin olla ohi ja seuraavaksi sitten...

Yhteistyössä