Hakutulokset

  1. Pikku-Puolikuu

    Raskaana vai ei? Tarvitsen apua!

    "turha itkeä kun maito on jo kaatunut" niinhän se sananlasku menee, miksi pitäisi nyt voivotella sitä kun on tyhmästi käyttäytynyt kännissä? Eikös pitäisi keskittyä siihen että mitäs nyt tehdään? Se että sinä tulet tänne haukkumaan toista idiootiksi tämän tekemän virheen takia ei nyt auta yhtään...
  2. Pikku-Puolikuu

    Raskaana vai ei? Tarvitsen apua!

    Olen tässä lueskellut tätä keskustelua ja voin sanoa että kannattaa sivuuttaa nuo Tavmaran kommentit :) Tulit selvästikkin hakemaan tukea, etkä haukkuja ja uskon suuresti että olet jo tiedostanut tekemäsi virheen ihan tarpeeksi hyvin ja voin sanoa että et ole ainoa joka humalassa on sitä seksiä...
  3. Pikku-Puolikuu

    Ikää 19-vuotta, kohta ammatti luettuna ja sain tänään tietää että odotan vauvaa, mikä fiilis!:)

    Ei vaan olin jo ennen sitä plussatestiä huolehtinut itsestäni ja kantanut vastuun omista tekemisistäni, maksanut omat laskus yms. ja mies tietysti oli aikuistunut jo vuosia sitten kun ikää hänellä on 22v. En sano että olen aikuinen, mutta en pidä itseäni minään lapsenakaan enää, vaan jotain...
  4. Pikku-Puolikuu

    Ikää 19-vuotta, kohta ammatti luettuna ja sain tänään tietää että odotan vauvaa, mikä fiilis!:)

    Lapsi ei siis ole mikään suunniteltu, vaan ehkäisy petti miehen kanssa :p päätimme kuitenkin yhdessä että pidämme lapsen :)
  5. Pikku-Puolikuu

    Ikää 19-vuotta, kohta ammatti luettuna ja sain tänään tietää että odotan vauvaa, mikä fiilis!:)

    Saattaa johtua siitä että en ole kokenut tarpeelliseksi esim. ryyppäämistä, mopokortteja, yömyöhään ulkona hillumista, vanhemmille kapinoimista ja mitä muuta mitä siihen nuoruuteen nyt kuuluukaan :)
  6. Pikku-Puolikuu

    Ikää 19-vuotta, kohta ammatti luettuna ja sain tänään tietää että odotan vauvaa, mikä fiilis!:)

    Ihmiset ovat erilaisia :) Ja eikös aina koulussa sanota että "kasvappa aikuiseks"
  7. Pikku-Puolikuu

    Ikää 19-vuotta, kohta ammatti luettuna ja sain tänään tietää että odotan vauvaa, mikä fiilis!:)

    Ihme kiistelyä siitä kenen nuoruuden lapsi nyt pilaa kun pitäisi iloita siitä että Opri on raskaana :)
  8. Pikku-Puolikuu

    Ikää 19-vuotta, kohta ammatti luettuna ja sain tänään tietää että odotan vauvaa, mikä fiilis!:)

    Ei vielä ole lasta, mutta syyskuussa on :) eli nyt on rv 23+2
  9. Pikku-Puolikuu

    Ikää 19-vuotta, kohta ammatti luettuna ja sain tänään tietää että odotan vauvaa, mikä fiilis!:)

    Sekin on ihan siitä kiinni miten asiaan asennoituu, kai se pilalle menee jos ajattelee niinkuin sinä :)
  10. Pikku-Puolikuu

    Raskaana(?)

    Hei ja onnea plussasta! :) Itse täytän piakkoin 17 ja nyt on menossa raskausviikko 23+2. Meillä on facebookissa sellanen salattu ryhmä jossa jutellaan vähän enemmän, kaikki ovat siis alle 20v odottajia siellä :) Jos kiinnostaa liittyä niin laita mulle yksityisellä viestiä.
  11. Pikku-Puolikuu

    Ikää 19-vuotta, kohta ammatti luettuna ja sain tänään tietää että odotan vauvaa, mikä fiilis!:)

    Ja pyh sanon minä! Itse täytän pian 17 ja olen sen nuoruuteni mielestä jo tarpeeksi hyvin elänyt ja kokenut :) Lapsi tuo elämälle täydennystä, se ei pilaa sitä..
  12. Pikku-Puolikuu

    Ikää 19-vuotta, kohta ammatti luettuna ja sain tänään tietää että odotan vauvaa, mikä fiilis!:)

    Paljon onnea plussasta! :) Sitten kun olet rekisteröitynyt nii vilkase tonne "äidit alle 20v" keskusteluihin, sieltä löytää paljon mukavia ihmisiä ja tukea odotusajalle :)
  13. Pikku-Puolikuu

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Mukavaa että löytyy lisää odottavia tänne :) Meillä on myös tuo FB ryhmä johon voi liittyä laittamalla kaveripyynnön henkilölle Jenni Velling ja sitten jotain viestiä että tiedän lisätä teidät ryhmään, siellä keskustellaan nykyään enemmän :)
  14. Pikku-Puolikuu

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Täällä sama, just tänään kävin hyvinkäällä kartotuskäynnillä :) ne varmistaa vaan sillä sen elämäntilanne ja onko ennen raskautta ollut mitään ongelmia. Mukava käynti oli näimpäs siinä samalla tämän mun masuasukkini :D
  15. Pikku-Puolikuu

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Heeei!! Mites neuvolassa meni? :)
  16. Pikku-Puolikuu

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Voi eikä mäkin olisin niin toivonut kesävauvaa :D Onnea kuitenkin ja kerrot sitten meille kaiken kun pikkunen syntyy ;)
  17. Pikku-Puolikuu

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Elikkäs nyt on ryhmä luotu, on salainen eli kukaan muu ei nää ryhmässä julkaistavia juttuja :) Laittakaa kaveri pyyntöä minulle niin lisäilen teidät ryhmään :)

Yhteistyössä