Hakutulokset

  1. E

    Rintapumpuista!

    Heissan! Onko kellään kokemusta Avent isis- rintapumpusta ja Medelan sähkökäyttöisestä pumpusta? Kumpi on parempi? Medelan käsikäyttöisellä ei ainakaan mulla irtoa maitoa kuin monen hikipisaran jälkeen..
  2. E

    Koliikki, tissiriippuvuus ja nukahtamisvaikeudet!

    Kiitos kovasti vastauksistanne! Oli helpottavaa lukea, että muitakin tissitakiaisia on ja että ajan kanssa se helpottaa :) Jatkamme siis samaa linjaa ilman stressiä siitä, että taas syödään.
  3. E

    Koliikki, tissiriippuvuus ja nukahtamisvaikeudet!

    Tyttäremme on 2,5 kuukautta vanha ja kärsinyt koliikista. Käytimme häntä lastenlääkärissäkin kuukauden iässä itkuisuuden takia ja hän vahvisti koliikkiepäilymme. Käytössä on Rela- ja Cuplaton-tipat sekä vauvahieronta. Kävimme myös vyöhyketerapiassa. Nyt tuntuu, kun hän oppi pieraisemaan (vatsa...
  4. E

    Lappeenrannassa

    http://www.kylpylaitos.com/index.php?sivu=kylpylainfo&alasivu=hotelli Kylpylän hotelli on pieni ja rauhallinen, ihanalla paikalla Saimaan rannalla ja silti keskustassa. Hotelli on juuri saneerattu, ja se on todella rauhallinen, sillä siellä ei ole anniskeluravintolaa. Asukkaissa on paljon...
  5. E

    NAAPURIN 16V AHDISTELEEMIESTÄNI

    "Piip, piip, piip,..." sanoo provotutka.
  6. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Huomenta! Työpaikasta: Itse en kertonut työhaastattelussa olevani raskaana ja neuvolalääkäri oli myös sitä mieltä, ettei tarvitse sanoa vielä mitään. Sain paikan ja perjantaina alkaa työt. Pomo ei vieläkään tiedä raskaudesta, mutta muutamat työkaverit tietää (olen työskennellyt samassa paikassa...
  7. E

    POIKA SAIRAANA..

    \ Se taitaakin olla SINÄ joka sitä hoitoa tarvitsee... :/
  8. E

    kukaan kuullut tämmösestä dietistä

    Onkohan se jokin muunnos Montignacin dieetistä. Siinä ainakin aloitetaan päivä pelkillä hedelmillä.
  9. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Moiks! Joo, mäkin huomasin et kaupat kiinni, kun yritin miehelle ja sen työkavereille ettiä kaupungista sapuskaa työmaalle.. no.. onneks noi pizzapaikat on joka päivä auki. Oli kyl tosin kauppojen edessä aikamoiset jonot vielä kahdentoista jälkeen..missähän vaiheessa mahtoivat ymmärtää, ettei...
  10. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Minulle sanottiin myös, ettei antihistamiineja saa käyttää ellei ole aivan pakko. Silmiin ja nenään saa suihkutella mitä tykkää, mut ei suun kautta. Lääkäri sanoi, että ensimmäisen raskaus kolmanneksen jälkeen voi ihan pakottavasta syystä ottaa yhden esim. Zyrtecin, mutta vain jos ei muuten...
  11. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Huhhuijaa! Olipas aikamoinen päivä.. nyt oon ihan naatti! :ashamed: Oliko joillakin jo energinen olo?! Tännekkin kiitos =) , olo on kaikkea muuta, kuin energinen. Mä olen ihan koko ajan väsynyt. LilliMenninkäinen: Mullahan tuli alku kuusta aivan veristä vuotoa, mikä loppui itsestään. Ja nyt...
  12. E

    5v:lla kielijänteen napsaisu huomenna

    Oma lapseni leikattin suunnilleen saman ikäisenä Tays:ssa.Se oli nukutusleikkaus kun lääkäri sanoi, että tämän tasoisessa sairaalassa ei puudutuksella tehdä tuollaisia operaatioita.Mitä lienee tarkoittanut, mutta helpommalla olisi päästy kun puudutussuihketta olisi suihkastu suuhun ja sitten...
  13. E

    Mistä voi johtua aikuisen jatkuva ripuli? :/

    No onpa ollut terveyskeskuksessa outo suhtautuminen. Ilmeisesti tutkittu uleostenäytteestä vain salmonellat ym. Ensinnä kannattaa vaatia laktoosirasitus ja keliakiatutkimukset verestä. jos laktoosi hajoaa normaalisti, kannattaa keskittyä siihen keliakiaan ( ei aina näy verestä) eli...
  14. E

    Laittakaas omia naamojanne

    \ Peesi!! Ihanat :heart:
  15. E

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Heipsan! Meillä on ollut kahdessa ensimmäisessä raskaudessa vauvan sykkeet 120-135 ja poikamahakin vielä ja tytöt on tullut molemmilla kerroilla. Nyt oli 145 eli mahtaako niillä olla oikeesti merkitystä? Olen Raumalta, joku sitä kyseli =) Eli täällä on ultrat neuvolan yhteydessä. Eli kun on...
  16. E

    Naapurin lapsi "riesana"

    Onpa monella seudulla säännöt hakusessa. Saan siis olla onnellinen, että täällä on niin selkeää toimintaa. Lapset leikkivät yhdessä milloin kenenkin pihalla, mutta koskaan ei toisten pihoille mennä, jos perheen omat lapset eivät ole pihalla. Naapurin pojat saattavat käydä juttelemassa minun tai...
  17. E

    Kivunlievitys gallup!

    Ekalla kerralla kohdunkaulanpuudutus+ilokaasu+aqua-rakkulat. Tokalla kerralla ilokaasu. Kolmannella kerralla kohdunkaulanpuudutus+ilokaasu. Neljännellä kerralla kohdunkaulanpuudutus+ilokaasu+lämmin geelipussi selälle. Ilokaasu sekottaa pään, olisin toivonut voivani olla ilman sitä, mutta ne...
  18. E

    Jälkivuodosta

    ettei olis jo kuukautiset alkanu? itel alkoi kuukautiset 4viikkoa synnytyksestä ja luulin paikkojen revenneen, jälkivuoto kesti pariviikkoa
  19. E

    matkakohde jonne en suostu palaamaan

    Ja Marokon Agadiriin tuskin tulee myöskään palattua, vaikka periaatteessa ihan ok paikka, niin mikään ei valtavasti ihastuttanut, lisäksi kerjäläisiä oli paljon, ja jopa rannalla pakkomyyntiä! AIVAN TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!!! Että ahdisti ne kerjäläiset ja perässä roikkuvat myyjät. Ihan kuin olis...
  20. E

    Ok-talossa maalla asuvat pinoon...

    Maallapa hyvinkin ja ihan maatilalla!! Talo valmistunut 2005 ja 210 m2. 4 lasta, vanhemmat ja koira + lihakarja navetassa. Tontti on hehtaareissa eli pihaa, peltoa ja metsää. =) Kyllä maalla on mukavaa!!

Yhteistyössä