Hakutulokset

  1. E

    Rintapumpuista!

    Heissan! Onko kellään kokemusta Avent isis- rintapumpusta ja Medelan sähkökäyttöisestä pumpusta? Kumpi on parempi? Medelan käsikäyttöisellä ei ainakaan mulla irtoa maitoa kuin monen hikipisaran jälkeen..
  2. E

    Koliikki, tissiriippuvuus ja nukahtamisvaikeudet!

    Tyttäremme on 2,5 kuukautta vanha ja kärsinyt koliikista. Käytimme häntä lastenlääkärissäkin kuukauden iässä itkuisuuden takia ja hän vahvisti koliikkiepäilymme. Käytössä on Rela- ja Cuplaton-tipat sekä vauvahieronta. Kävimme myös vyöhyketerapiassa. Nyt tuntuu, kun hän oppi pieraisemaan (vatsa...
  3. E

    Fazer Fami

    Miltä tuo fazerin uusvanha patukka maistuu?
  4. E

    istukka vuotaa?

    Onko muilla tullut veren vuotoa, jolloin istukka on vuotanut? Minulla rv 13+5 ja eilen aloin vuotamaan ja gyne sanoi, että istukka vuotaa, muttei kohtuun. eli gynen mukaan kaikki olisi edelleen ok. Onko muilla vastaavia kokemuksia? aika oudolta tuntuu.. :ashamed:
  5. E

    Miehet ei kai vaan tajua

    Pakko kirjoittaa, en tiedä meneekö vähän aiheen sivusta parisuhde-otsikon alla mutta kuitenkin.. Meillä on ensimmäinen lapsi nyt 3kk:tta, ja oikeastaan ensimmäistä kertaa alkaa iskeen sellainen ahistus. Tuli mielettömän tyhjä olo, että kaipais jotain muutosta omaan ulkonäköönsä, ja arkeensa...
  6. E

    Oulusta tai muualta

    Hei täältä Oulusta 24v esikoista odottava kaipaisi ystävää. Odotan esikoista, jonka laskettu aika olisi helmikuun 22. Asun onnellisessa avoliitossa, mutta naispuoleista ystävää kaipailen. Äitiyslomalle jään nyt 18.1 ja ns. uusi elämä alkaa. Laita postia mammaliini2@luukku.com
  7. E

    Apua! Millä saa huulirasvan pois hiuksista?

    1 v 7 kk vanha tyttömme löysi tuossa jostain Blistex huulirasvan ja oli saanut sen auki ja hieronut huulirasvaa isoja määriä hiuksiinsa. Shampoolla yritin äsken kahteen kertaan pestä, mutta ei juurikaan auttanut. Eli nyt vinkkejä kehiin, että millä tuon huulirasvan voisi saada hiuksista pois...
  8. E

    Muutto aikeissa

    :wave: Olemme aikeissa muuttaa Jyväskylän Palokkaan ja haluaisimme tietää millaista seutua se on lapsiperheelle.Perheeseemme kuuluu kolme pientä lasta.Mitkä alueet ovat lapsiperheiden suosiossa?
  9. E

    1v3kk vanhan yölliset heräilyt - apua kaivataan!

    Hei! Meidän tyttö on tässä nyt jo jonkin aikaa nukkunut yöllä varsin huonosti. Ja nyt alkaa äitiä sen verran väsyttää, että kohtalotovereita ja hyviä vinkkejä kaipaisin. Yleensä tyttö nukahtaa melko hyvin omaan sänkyyn illalla tuttujen iltarutiinien jälkeen. Eli iltapala, iltapesu, iltatissi...
  10. E

    Miten teräksiset kk puhdistetaan?

    tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen että kuinka teräksiset kodinkoneet sitten puhdistetaan? pitääkö käyttää jotain erikoisainetta vai miten? keittiöremppa tulossa ja haluaisin vaihtaa vanhat valkoiset teräksisiin.
  11. E

    Eiköhän aloiteta lomien jälkeen uudelleen

    :'( Heips vaan! Monella meilla tuntuu olevan näin kesäisten juhlien ja grillikauden aikana vaikea pitää itseään ruodussa. Eiköhän nautita kesästä ja grilliherkuista ja laihdutellaan sitten syksyllä. Seuraava juhlahan on vasta joulu. :saint:
  12. E

    1v4kk herää aina kesken unien - apua!!

    Hei! Onko kenellekään tuttu ongelma ja löytyisikö ratkaisuja tai vinkkejä ongelmaamme? Tyttäremme, 1v4kk, herää aina kesken unien väsyneenä ja vihaisena. Hän nukahtaa hyvin ja nukkuu yön yhtäjaksoisesti, mutta herää aina väsyneenä ja kärttyisenä. Sama tapahtuu päiväunilla, mutta päiväunille...
  13. E

    pelottaa

    Hei, Onko kellään kokemuksia vastaavasta: edellisen kierron pituus oli vain 21 päivää, ja menkat alkoivat taas eilen, tällä kertaa kierron pituus vain 16 päivää.. Yritämme lasta (minä 28, mies 31), pelottaa kun tämä tuskin lupaa mitään hyvää... Neuvoja?
  14. E

    [b]kokeilu[/b]

    ,,,ja pieleen menee kuiteskin!
  15. E

    ······

    ......
  16. E

    lahtelaisia???

    heip!!!löytyiskö lahtelaisia äityliinejä??oma pikkunen pitäisi pulpahtaa maailmaan ensi viikolla,käynnistyksellä jos ei muuten:) olen 26v,rakastan musiikkia(enemmän rankemman ystävä),vaatteita,pian taas pääsee laittelemaan itseään,hih. olisi mukava saada lisää ystäviä myös muista äideistä joten...
  17. E

    yh äitejä turusta(:

    turusta yh äitejä?meseilyyn ja kaveriksi(:saa lisätä meseen melluturku@hotmail.com olen 21 vuotias,tyttö puoltoista vuotias(:
  18. E

    mistä olette löytäneet uuden miehen?

    Moikka!Mistä olette löytäneet uuden miehen,joka hyväksyy lapsen/lapset?Onko hänellä myös lapsia/vai lapseton,Ja kuinka kauan olitte yh?Olen 21 vuotias yh ja minulla puoltoista vuotias tytär;haluaisin vaan kuulla kokemuksia!
  19. E

    Graco Cosmic XTP

    Tästä istuimesta haluaisin kuulla kokemuksia? Haluaisimme käyttää selkä menosuuntaan ainakin nyt alussa. Tyttö 8 kk, joten turvallisinta näin. Mutta miten paljon vie tilaa etupenkiltä, mahtuuko enää aikuinen siihen istumaan? Entä kun tuolia saa kallistettua, niin että vauva voisi nukkua...
  20. E

    pelko raskauden keskeytymisestä

    Olen 19-vuotias ja nyt aivan ensimmäisen raskauteni alussa (kuudennella raskausviikolla) ja olen lueskellut kaikenlaisia lapsia käsitteleviä teoksia (suosittelen muuten lämpimästi anna wahlgrenin lapsikirjaa). Nyt olen kierossa päässäni päättänyt että tämä raskaus päättyy joko spontaaniin...

Yhteistyössä