Hakutulokset

  1. H

    Rotavirus rokote

    Meillä ekasta rokoteesta tuli viikon ripuli, toisesta kolmen viikon ripuli (vesikakkaa tuli vähintään kahden tunnin välein koko ajan). Suosiolla jätettiin kolmas ottamatta koska itse taudistakaan ei pitäisi noin pahoja oireita tulla. Neuvolassa sanottiin että ei ole kenellekään muulle oireita...
  2. H

    Milloin teillä aloitettiin kiinteät?

    ^allekirjoitan kyllä kokonaan! :) Meillä aloitetaan sormiruokailemaan varmaan viikonloppuna kun poika on muutamaa päivää alle 6 kk.
  3. H

    Kestovaippoja kävelevälle?

    Me ei olla vielä harkkahousuvaiheessa mutta nyt käytettävät kestot olen ontanut käytettynä. Säästää hurjasti rahaa ja huteja on onneksi tullut tosi vähän.
  4. H

    Kaikkien äitien pitäisi lukea kirja: ROKOTUKSET!

    Meidän pikkuinen on rokotettu, en uskalla ottaa riskiä olla rokottamatta. Silti kyllä huolestuttaa myös rokotteiden sivuvaikutukset ja se, ettei nykyrokotteista (kaikista) ole vielä mitään tietoa miten ne pitkällä aikavälillä vaikuttavat. Rotarokotus meillä meni ihan hirveäksi, vauva oli yli...
  5. H

    Vaippa asiaa gallup

    Se vähä mitä käytetään (keskimäärin 1-2 kpl / vrk) ollaan vielä käytetty teippivaippoja. Housuvaipat on kalliimpia.
  6. H

    Mitkäs ruoka aineet äidin ruokavaliossa aiheuttikaan ilmavaivoja vauvalle?

    ksylitoli ja hiilihapolliset juomat vielä joukon jatkoksi.
  7. H

    Imetys ja epävarmuus

    Suurimmalle osalle imettäjistä tuo tunne tulee mutta jostain syystä joidenkin on siitä vaikea puhua. Tunne oli ainakin minulla vahvimmillaan juuri alkuviikkojen aikaan. Maidon määrää on mahdoton mitata joten itseä helpotti se että keskittyy tarkkailemaan että tulee tarpeeksi pissa- ja...

Yhteistyössä