Hakutulokset

  1. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Haikara matkalla :love: nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA #hope ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 22.5.2018 SalamaT ... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 31.5.2018 Bridge ... 5.ICSI:n jälk.lahja-alkio ... ensimmäinen ... 1.6.2018 Siida ... 3.ICSI 1.PAS ... toinen ja kolmas... 15.6.2018...
  2. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Heips pitkästä aikaa Kaksi viikoa sitten elämämme muuttui aikaslailla kun perheeseemme syntyi pienen pieni tyttö rv33, lähes 1500g ja 40cm Tyttö voi hyvin ja kerää voimia vielä sairaalassa Ikionnellinen ja niin iloinen pienestä tyttärestäni Esemila
  3. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos kaikille painoarviokuselyyni vastanneille :) Me ostettiin Brio Smilet ja tietty siis käytettynä ku uusina ei enää saa. Britax Smile 2 olis ollu kivampia koppavärejä, mut en halunnu Britxia. Vaunut on kyl tosi siistit, kuin uudet. Rungossakaan ei naarmuja. Vaikuttaa tosi käteviltä ja...
  4. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Minkälaisia painoarvioita olette rv27- 28 saanut? Meillä rv28+0 1070g ja jotenkin tuntuu, et napero liian pieni vaik viimeeraskaudessa poika oli samoilla viikoilla 60g painavampi.
  5. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Joo, eiköhän nuo ymmärrä. Vika taitaa olla enemmän minussa :LOL:
  6. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @lullaby hienoja ultrakuulumisia. Mullahan oli tosi tahmea alku, mut niin vain pieni sieltä kiri ja nyt ihan viikkoja vastaava. @MyMa Mulla on kohtu revennyt ns T-mallisesti n 9v sitten ja sitä tarkkaillaan ja tämän vuoksi ei voida täysille viikoille raskautta päästää. Takaraja on rv 37 mut...
  7. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Domi Höh, olisihan tuo voinut sanut olla toisin, olen pahoillani tapahtuneesta. On vaan niin väärin antaa ja heti ottaa pois, vieläpä mutkien kautta :( Tsemppiä jaksamiseen ON: Eilen ru ja kaikki ok niin kuin pitääkin olla ja painoarvio 348g ja vastaa hyvin viikkoja. Saatiin pari kivaa 4D...
  8. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @lullaby, onnea, hieno on lukema :) @Caro, voi tein hauvaa :( @gemmy :( ikävä uutinen, voimia <3 @Domi, mä en saanut pc testii muistaakseni yhtään tasavahvaa viivaa ja yhden kerran tosi haalea, tosin kontrolliviivakin oli paljon haaleampi. Hyvähän sun arvo on. Mulla samanlaisella alkiolla pp13...
  9. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Sakariina Kohtu on normaali ja limakalvo kunnossa ja kasvaa aina hyvin. Nii ERA maksaa sen n 900e kaikkineen. Itsestä tuntuu siltä et se oli meidän apu ja ja tuli halvemmaksi lopulta kun se tehtiin. Tiedä kuinka monta siirtoa oliso joutunut vielä tekemään ennen onnistumista ja olsiko se edes...
  10. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Sakariina, mulle on tehy 8 epäonnistunutta siirtoa ja sit tehtiin ERA ja 9. onnistui. Mulle myös aina laitettu TOP alkiot, joko yksi tai kaksi ja tarkastettujakin. Meillä lääkäri sanoi, että juurikin tuo oikea aika on se tärkein hyvän alkion ohella. Sanoi, että joillakin on jopa tunneista...
  11. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hurjasti onnea plussasta Jonnuli-77 :love:
  12. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @karhuemo75 Onnea vielä kerran raskaudesta.
  13. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Poistin tuon oman listapäivityksen , et ei ole ikävää väritöntä listä välissä.
  14. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mä sain lapun missä oli nuo viikot ilmoitettu ja täällä kaikilla ne on samat, paitsi alle 25 -vuotiailla ei ole ollenkaan. Käytännöt kaiketi vaihtelee sit.
  15. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hieno juttu et arvo noussu, kyllä se siitä. Yrität nut renyoutua pyhien ajan (y) Hmmm...mietin et kuka lääkäti Dextrassa? Onkohan sama kuin minulla. :)Lääkäri on sairaan hyvä, mutta sanoo asioita aika suoraan ja luulen, et sen pahimman mahdollisemman kautta. Minulle sieltä lääkäri sanoi kun...
  16. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Joo täällä siis rasituskoe jo rv 12-18 eka ja tavittaessa myöhemmin uudestaan rv 24-28 Itse kävin rv 15+0
  17. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Np-ultra käyty läpi jo muutamia viikoja sitten ja kaikki oli ok. Vaavi oli 3 päivää pisemmällä kuin laskujen mukaan. Kävin myös sokerirasitustestissä viikko sitten ja jäin sit paatoarvossa kiinni niukasti. Tulos kun pitäiai olla alle 5,3 niin mulla tasan 5,3 , muut arvot hyviä. Nyt sit alkuun 6...
  18. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Toivotaan hyviä uutisia (y)
  19. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ninnika Olen pahoillani tilanteestasi, mutta onneksi on mahdollisuus kuitenkin saada lapsi ja ihan yhtä oma kuin omilla soluillakin. Toki asia harmittaa, se on selvä. Elämä voittaa(y) Kela korvaa käsittääkseni vain Suomessa tehdyt hoidot. Hoitojen hinnat vaihtelee riippuen millaisen hoidon...
  20. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @karhuemo75 Joo ei nyt harmita varsinaisesti kun lopputulos oli näin hyvä . Meillä siis yhdeksäs siirto toi vasta plussan ja eka ERA:n jälkeen, joten eralle iso peukku! (y) Älä pohdi moisia asioita, lahjasolulapsi on aivan yhtä rakas ja oma kuin biokin. Ihana kun plussa siellä häämöttää...

Yhteistyössä