Hakutulokset

  1. Flatus

    Onko klo.6 mielestänne aamu vai yö?

    Aamu. Teen päivätyötä, enkä heräisi yöllä töihin ;) ja herätys aina ennen kuutta. Lapset heräävät aamukuudelta.
  2. Flatus

    Miehen mielestä vaimo on velkaa

    Perinteisen mustavalkoista vääntöä.
  3. Flatus

    Onko muut pahoittaneet mielensä kun EI kysytäkään henkkareita kaupassa?

    Ei harmita yhtään, ikää vailla neljäkymmentä :rolleyes:
  4. Flatus

    Tupakoinnin lopettaminen

    Poltin 24 vuotta ja nyt ole ollut neljä kukautta polttamatta. Aluksi söin nikotiinipurkkaa, mutta jätin sen nopeasti pois. Itse olen sitä mieltä, että kaiken maailman sähköröökit ja muut korvikkeet on ihan yhtä hanurista kuin rööki! Mitä järkeä sauhutella korvikejuttuja?? Se on lopetettava...
  5. Flatus

    Kauanko menee kampaajalla, auttakaa aikatauluongelmassa...

    1h45min korkeintaan, tosin jos kampaaja on aikataulussa.
  6. Flatus

    Neuvolasta painostavat lapsivesipunktioon, seulassa riskiluku 1/160

    Lapsivesipunktioon liittyy 0,5% keskenmenoriski eli yksi raskaus 200:sta punktoidusta raskaudesta päättyy keskenmenoon.
  7. Flatus

    Keinohedelmöitykseen vasektomian jälkeen

    Sä puhut nyt asiaa :)
  8. Flatus

    Keinohedelmöitykseen vasektomian jälkeen

    En ymmärrä, miksi pitää niinkin varma päätös, kuin sterilisaatio/vasektomia edes tehdä, jos ei OIKEASTI edes ole varma päätöksestään.
  9. Flatus

    Ettekö älyä?

    Nyt näyttäisi tapahtuneen silviistee, että kaikki ei tajuu noita juttuja:whistle:
  10. Flatus

    Pienten kouluikäisten kesäloma-aika?

    Kuinka teillä on hoidettu pienen koululaisen kesäloman aika, jos vanhemmat eivät voi olla koko koululaisen kesäloman aikaa lomalla. Onko joku ottanut palkatonta lomaa? Hoitavatko isovanhemmat? Entä leirit? Kaikenlaiset kokemukset kiinnostavat.
  11. Flatus

    Elätkö miehesi siivellä?

    En. Olen aina pitänyt huolen, että taloudellinen selustani on turvattu, tapahtuipa mitä tahansa. Olen naimisissa, mutta en todellakaan maksata miehelläni mitään. Aina, kun näitä tällaisia ketjuja tulee, niin juuri ne kotiäidit kertovat raatamisestaan kodin hyväksi. Itse teen samat kotityöt ja...
  12. Flatus

    Ripsien kestovärjäys. Helpottaako aikaisia aamuja?

    Kulmia värjään ja muotoilen säännöllisesti, mutta mun ripset on niin onnettoman lyhyet, että ripsivärillä saan lisää volyymia. Jos sulla on pitkät ja tuuheat ripset, niin värjäys on aivan loistava vaihtoehto.
  13. Flatus

    Luuletko että olet menettänyt jonkun työpaikan ulkonäkösi vuoksi?

    En. Kauneudenhoitoala kyseessä. Siis, olen aina päässyt niihin työpaikkoihin, joihin olen hakenut. Ei niitä montaa ole, kolmas pidempiaikainen työpaikka.
  14. Flatus

    haluan isäksi :)

    Vai että tarjolla olisi valioyksilö..,:rolleyes:
  15. Flatus

    Onko teistä "normaalia", että aikuinen ihminen on joka viikonloppuna vanhempiensa luona?

    Mieti, puolen tunnin ajomatkan takia koko viikonloppu vanhemmilla? Eikä kyse mistään sapuskasta pelkästään ole, vaan yleensäkin me duunarit kyllä pestään viikonloppuisin pyykkiä, siivotaan kotona, tehdään pihatöitä ym... Mutta, tämähän on minun mielipide ja sitä tässä kysyttiin :).
  16. Flatus

    Onko teistä "normaalia", että aikuinen ihminen on joka viikonloppuna vanhempiensa luona?

    En missään nimessä majailisi kummankaan isovanhemman luona viikonloppuja. Kaipaan perheen omaa aikaa ja meillä on omat jutut viikonloppuisin. En voisi kuvitellakkaan istuvani valmiiseen sapuskapöytään joka viikonloppu, minusta on kiva olla oman perheen kesken ja laittaa hyvää ruokaa. Jossain...
  17. Flatus

    Tarhan tädit syö tauoillaan karkkia

    No hitsi. Annetaan tätien syödä karkkia, ei se meiltä ole pois:rolleyes:
  18. Flatus

    Onko nyt jotain flunssaa liikeellä paljonkin?

    Missäpäin on enteroa? Mulla suu ollut todella kipeä kohta viikon. Kurkku on turvonnut ja kuumetta oli taudin alussa.
  19. Flatus

    Abortoisitko Down-sikiön?

    On aivan eri asia pohdiskella mahdollista elämää, kuin olla sen tosiasian edessä, ettei kaikki mene haluamansa käsikirjoituksen mukaan. Ilmeisesti et ole itse ollut siinä tilanteessa, kun lääkärit ja kätilöt kertovat sikiön voinnin/elinkelpoisuuden realiteetit. Minä olen ollut. Minulta on otettu...

Yhteistyössä