Hakutulokset

  1. M

    Tammimasut 2015 *syntyneet*

    Hei! Miten teillä menee? Harmi ku on näi hiljaista täällä.. Facen ryhmis en olekaa. Tääl pojal mittarissa n.10,5kk . Ryömii lujaa ja nousee tule vasten polvilleen. Seisoo kiinnipitäen iha ok,vähä spagettijalat vaivaa viel IStumaan nousee itse... Ulkona viihtyy,harmi ku pulkkakelit oli ja meni...
  2. M

    Tammimasut 2015 *syntyneet*

    Hei Täällähän on hiljaista. Ei sillä,en itekää ole tääl piipahtanu aikoihin Tää vauva-aika menee niin nopeesti. Meil pojalle tulee mittariin tulevana sunnuntaina 7kk. Viimesin nlakäynti oli 6kk iässä;tuolloin painoa oli 8765g ja pituutta 71,5(synt.mitat 3810/52) Poika kääntyilee vasta selältä...
  3. M

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    no nii... JOspa nyt kirjoittelis tänne vähän synnytyskertomusta... (jos muistan kaiken :D ) elikkäs.. 16.1 klo 04.00 jälkeen tuli eka tosi kipee supistus... ja siit eteenpän niit sitten alkoi tulemaan 1t-10min välein,eli tosi epäsäännöllisesti, mutta ne oli todella kipeitä ja...
  4. M

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    onnea jo jakautuneille... Pian kyllä meillä kaikilla tammimammoilla on käärö sylissä :) Eilinen kauppareissu tais täällä vaikuttaa jotenkin: Eilis iltapvästä asti tosi kipeitä suppareita tullu välillä tiheestikin muttei siis säännnöllisesti. Oltiin jo siinä toivossa et lähteä pian pitäis...
  5. M

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Tämä mamma ois niin valmis jo lähtee synnärille... Nyt vasta alkanut kunnon liitoskivut vaivaamaan. Lisäksi vauvaa työntää päätään välillä niin kovasti tonne alas, et painaa samal johkin hermoon et meinaa jalka tai jalat mennä alta :o .. Pienen liikkeet on kyllä vähentynyt huomattavasti, ja...
  6. M

    Tammimasut 2015 *joulukuu*

    Tuota mä tietty toivoisin että jos yksin synnärille joutuisin lähteen, niin ois ees kätilö koko ajan kaverina... mutta...minkäs teet jos on kiireinen hetki siel :( LÄhinnä just se yksin jäämisen tunne "pelottaa"; miten silloin kipujen kans jne... aina kuiteski ollut lasten isä siin vierellä ja...
  7. M

    Tammimasut 2015 *joulukuu*

    Taas on vierähtänyt kk tänne kirjoittelusta... ja vähän laiska lukeen sit kaikkea jo kirjoitettua :/ Joku ainaski kyseli hieman synnytyskertomuksia: 1. 2004 esikoinen: supistelut alkoi 05aik aamul, oksentelin ja maha oli ihan sekasin.. Supparit oli kuiteski epäsäännöllisiä joten...
  8. M

    Tammimasut 2015 *marraskuu*

    milliet: kelan päätöksestä viikko niin pakkaus tuli postiin. Kysäsepä postista, kuullut että postin pakettilähetykset yms takkuilee..ja sit nuo saapumisilmotukset ei tuu perille kotiin. ettei kävis nii että pakkaus on lähteny vaikka takasin :o
  9. M

    Tammimasut 2015 *marraskuu*

    oho, onpas aika vierähtänyt sitten viime kirjoittelun,syyskuussa viimeksi :o .. Lukenut kyllä välillä,mutta harvakseltaan... :/ eli en juurikaa tiiä kiakkee mistä aiheista tääl on käyty vilkasta keskustelua tms... Mutta, mitäs tänne... Täällä mennää jo rv:lla 30+4, ja äippäloma alkaa ens...
  10. M

    Tammimasut 2015 *syyskuu*

    Meillä oli rakenne ultra vko sitten (rv 21+1). Poikaolo on nyt sitten vahvapoikalupaus. Pikkumies liikkui tosi paljon,kätilön mukaan jopa yllättävän vilkkaalta jo näytti, ja piteli kättään haaroissa eli koitti kovasti pitää piilossa kumpi onkaan... mutta selvis se kuiteski sitten "vahingossa"...
  11. M

    Tammimasut 2015 *syyskuu*

    Kalpeakuu : oletko mistä päin keski-suomea?? Täällä on just puoli väli ylitetty tässä raskaudessa. Jotenkin huomaamaton tämä raskaus onkin: välillä tuntuu ettei ois raskaana ollenkaan,kun sit taas menee välillä peilin ohi nii huomaa valtavan vatsan :D Olokin on pysynyt hyvänä. Eilen...
  12. M

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    no niin tuo unohtu... :D eli LA ois 18.1
  13. M

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    huomasin ettei mun tietoja ole päivitelty etu sivulle... eli; Muruliini82 / 31v / 5. lapsi/ K-SKS eli tuo laskettu aika varmistui rakenneultrassa joka oli pian kk sitten en oo vaa netissä käyny juurikaa kun touhua on riittäny muuteskin ja lämmintä on riittäny nii ei oo viittinyt...
  14. M

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Moikka! Olin jo mukamas aamulla liittyny tähän ketjuun mutta ei tuol mitää mun vietiä sitte ollutkaa... Jospa siis uudestaa... Mut voi lisätä tuohon etusivun listaan seuraavin tiedoin: Muruliini82 / 5.lapsi / K-SKS Laskettu aika ei tarkallee oo viel tiedossa, kun viikotkin on vasta...
  15. M

    Etsitään sydänystävää Jyväskylästä

    täällä ois syksyllä 32v täyttävä äippä, joka tällä hetkellä on kotona n.8kk ikäisen tytön kanssa. Entisestä liitosta on 5v,7v ja 9v lapset jotka ovat vuoroviikoin sit tääl.... yv:tä saapi laitella
  16. M

    Ystävä hakusessa Jkl!

    moikka! Täällä ois syksyllä 32v täyttävä äippä. Olen kotona tällä hetkellä n.8kk ikäisen tytön kanssa, ja ennestään mulla on jo 3 isompaa lasta(5v, 7v ja 9v) Asun n.3km keskustasta, entä itse? itselläkää ei noit kavereita oikein ole,siis joilla lapsia ois. ÄIppäkaverit on sitten niit...
  17. M

    Lokakuun lapset 2013

    hei vaa.. taas on kulunut aikaa viime kirjottelusta, muuteski jääny tää koneel olo vähiin... Meillä tuli eilen 5kk täyteen ja sen "kunniaksi" olikin neuvola.. Pituutta neidillä on 69,6cm ja painoa 9020g! :o Hyvn maistuu ruoka :D .. Kiinteistä ollaa jo marjoja,hedelmiä,kasviksia...
  18. M

    Jyvöskylä,ulkoilu/treenikaveria äideistä..

    nainen/äiti vailla kaveria lenkkeilyyn,kuntosalille... olen 31v ja lapsia on :) Itsellä painonpudotuspäällä ja tarttis muitakin tsemppaajia kuin avopuolison ja omat lapset :D Eli, jos sulla sama tilanne päällä tai kaipaat itsekin äippäkaveria niin laitahan yv:tä..
  19. M

    moikka! kirjottelin lauantaina viestiä sulle tänne, mutta tulikohan ne perille asti kun mul ei...

    moikka! kirjottelin lauantaina viestiä sulle tänne, mutta tulikohan ne perille asti kun mul ei näy lähetetyissä?!? laitoin sinne s-posti osotteen: satu_21@luukku.com josta tavoittaa paremmi ku täältä kaksplussasta....
  20. M

    Hankasalmi

    hei! Jyväskylästäkö et etsi äippäkaveria? asun nimittäin jkl:ssä ja mul on päivisin kaverina pian 5kk ikäinen tyttö... Äippäkavereita ei ole.. ikää mul ois 31v

Yhteistyössä