Hakutulokset

  1. S

    Toukokuiset 2019

    Sulla ja mulla on vähän samankaltainen tilanne, ylläritilanne ja pari lasta jo ennestään :) meillä tosin on vähän isompi asunto ja kissan sijasta kaksi koiraa. :D Vähän väliä on kyllä mielessä että ollaanko me ihan hulluja. mutta vissiin me sitten olla. Mulla varmaan päällimäisenä on mielessä...
  2. S

    Toukokuiset 2019

    Mulla ei oo koskaan rinnat aristanut aiemmissa raskauksissa, eikä nytkään toistaiseksi ainakaan. Ei mulla mitään muitakaan oloja vielä ole, aiemmissa on tainnut ensimmäisenä olla flunssantunnetta ja melko voimakasta päänsärkyä. Pahoinvointi alkoi viimeksi 6+0. Ekan kohdalla en muista. Nyt...
  3. S

    Toukokuiset 2019

    Moi! Täällä uusi odottaja ilmoittautuisi joukkoon. Tänään tärisevin käsin tein positiivisen testin kun ei menkkoja alkanut kuulua. Laskettu aika menee toukokuun loppupuolelle, olikohan 25.5. Ihan hurjaa. Tämä raskaus ei varsinaisesti ollut suunniteltu, vaan sai alkunsa yhdestä...
  4. S

    Pk-seudun lokakuiset odottajat, ryhmä facebookiin?

    Laitoin Shiny sinulle yv:n jos ryhmään pääsisi vielä mukaan :)
  5. S

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Huhtikuu*

    Mä en nyt tiedä lähtikö viesti niinaj91:lle ollenkaan..! Jos joku viitsisi siellä facen puolella vähän huudella (tai jos joku muukin on sellainen jolle vois laittaa viestiä..) :)
  6. S

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Huhtikuu*

    Heipähei kaikki! :) Erityisesti Marmosetti; paljon tsemppiä odottelupäiviin! Ja toivotaan että hälytys on aiheeton! :hug: Minä kävin tänään ultrassa, kaikki ok mitä nähtävissä oli :) turvotus oli 1,7mm ja sikiö liikuskeli kovin, ei saanut sykettä kuuluviin kun vaihtoi paikkaa koko ajan...
  7. S

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    Mä kans nukun usein (ja mieluiten) vatsallani ja tällä hetkellä se tuntuu vielä ihan hyvältä :) mulla on muuten tullut "paha" tapa oleskella käsi alavatsalla - siis housuissa :D en vaan voi sille mitään et haluun fiilistellä masua koko ajan..! :) Viime viestin kirjoittamisen jälkeen ei muuten...
  8. S

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    Täällä on olot helpottanut, vaikka ei nyt tosi pahana missään vaiheessa ollutkaan. Mut nyt jaksaa jo vähän touhutakin eikä vain maata sohvalla... Esikoinenkin huomattavasti paremmalla tuulella kun äiti ei vaan nuoku koko aikaa.. :D kyllähän sitä mietti useampanakin päivänä et vahingoittuuko...
  9. S

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    Mamina, mulle edellisessä raskaudessa neuvolatätsy sanoi et sisäkissoilla harvemmin sitä toksoplasmoosia on. Mulla oli kyllä sitten aina suojahanskat käsissä et kyllä vähän varovainen silti olin. Ja aika usein passitin miehen siivoamaan :D meidän toinen kissa on muuten ihan tosi hellyydenkipeä...
  10. S

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    Onpa kyllä kurjia kommentteja tullut teille joillekin :/ itseäkin vähän jännittää että miten läheiset reagoi uutiseen, ei olla vielä kerrottu kellekään eikä varmaan hetkeen kerrotakaan. Mun oman isän reaktio ei kyllä pelota kun se on koko ajan sanonut et sisarus on lapselle paras lahja mitä voi...
  11. S

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    Moi! Liittyisin pinoon mukaan... :) Odottelen toista lastamme, esikoinen on nyt 1v4kk, pikkutyttönen :) lapsosille tulis lähes tasan 2v ikäeroa, tyttö syntyi 25.10.13 (LA oli 16.10.). Viikkoja on nyt 7+3 ja ensi maanantaina olis varhaisultra tiedossa.. Jännää :) olot on vähän epätodelliset...
  12. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Dita: hammaslääkärin sanat kun näki mun viisurin: "voi kamala, tää pitää kyllä ottaa äkkiä pois" :D eli ilmeisesti se on aika hankalasti siellä kun noin kauhisteli. Siellä on semmonen mukava kolo mihin jää kaikki ruoka ja ilmeinen tulehdusriski taitaa siinä olla.. Tiesi siis kyllä raskaudesta ja...
  13. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Huhhei, veriseulan tulokset tuli tänään ja riski on normaali - nyt ehkä voin vähän hengähtää. Vaikka tuolla mielen perukoilla vieläkin kummittelee se turvotuksen määrä.. Mutta mä koitan nyt vaan muistella miten kovasti pikkuinen masussa uiskenteli ja pyöriskeli ja sitäkin, että ainakin toisesta...
  14. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Pikaiset kuulumiset ultrasta: Kovin eläväinen yksilö löytyi, vastasi viikkoja 12+5 eli laskettu aika siirtyi ja on nyt 16.10 Niskaturvotus 2,4mm, kätilön sanoin normaali eikä siis hälyttänyt ainakaan vielä, mutta mun korvaan kuulosti isolta..... En tiedä sitten. Odotellaan nyt tulokset...
  15. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Täällä kehityskeskustelusta selvitty raskautta paljastamatta. Monen monituista kertaa meinasin jo sen sanoa, mutta meni pupu pöksyyn! Syys-lokakuussa ois mahdollisesti tulossa parin viikon työkeikka kauas ulkomaille - ei tuu onnistumaan, mutta koska tuo nyt oli vielä niin epävarmaa ja katotaan...
  16. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Pitkästä aikaa ajattelin tännekin vähän kirjoitella. Olo on taas vaihteeksi ihan hyvä, väsyttää ja on nälkä mut siinäpä ne. Ainiin ja rintoihin käy ihan järkyttävän kipeää kun kissa tepastelee öisin mun päällä!!! :laugh: Toivottavasti kyytiläinen vielä on matkassa (tai matkassahan se on...
  17. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Hei vaan hei kaikille!! :) Täällä oli viime viikko tosiaan melko helppo pahoinvoinnin suhteen. Mitä nyt syödä piti muistaa oikeastaan koko ajan. Ja viikonloppu meni täysin ilman ongelmia. Tällä viikolla taas aamut ollut aika jännää kun on pitänyt arpoa juokseeko vessaan pöntölle istumaan vai...
  18. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    yh79: voi surkeuksien surkeus!! Paljon jaksamista ja lämpimiä ajatuksia sinne! Äiskä3: minäkin huolehdin mahakivuista, mutta turhaan. Jospa se kohtu siellä vaan kasvaa niin tarmokkaasti :) Tsemppiä vielä ultran odotteluun! Pullero85: voi harmi tuota ultrausta! Ultrattiinko vain vatsan...
  19. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Voi, ultrassa käyty, löytyi yksi 10,9mm alkio sydän väpättäen!! Vastasi siis just oviksesta laskettuja viikkoja, 7+2. :) oon niin huojentunut ja onnellinen. Meidän pikkunen :) Nyt jäi omanapailuksi kun piti äkkiä kännykällä päivitellä ja hankala selata kaikkia viestejä..
  20. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Voi voimia teille jotka kamppailette surun ja epätietoisuuden myllerryksissä <3 <3 Vitamiineista, itse syön marketista ostettua Lady vita Mamaa, ällöttävää ottaa aina ne kolme tablettia... Menee kyllä vaihtoon kun saan nuo syötyä, mutta nuo nyt oli ekat mitkä löytyi kun en apteekkiin tai...

Yhteistyössä