Hakutulokset

  1. E

    Helmikuun hippuset 2018

    Minulla ekassa ja tokassa raskaudessa ei ollut vuotoja mutta kolmannessa alkoi heti alusta vuotelemaan lähes päivittäin viikolle 10 saakka ja sitten se vain loppui. Se oli todella pelottavaa kun aina sai olla varpaillaan että no nytkö se meneekin kesken mutta raskaus eteni aivan normaalisti...
  2. E

    Helmikuun hippuset 2018

    Muutaman päivän olenkin kytistellyt josko joku rohkenisi avata jo helmikuisten ketjun! Tein plussatestin jo maanantaina, 5 päivää ennen odotettuja kuukautisia ja jo se viiva vain näkyi. Sen jälkeen olen tehnyt viivanvahvistumisanalyysejäni joka päivä uudella testillä. LA olis 8.2.2018, tänään...
  3. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Nyt on päivitykset melkein pulkassa minun osaltani, jos vielä huomenna jotain muutoksia tulee niin laittelen vielä ne kun ne kuuluvat tähän toukokuun ketjuun. :) Toivottavasti löytyisi joku joka ylihuomenna jatkaa kesäkuun uudella pinolla. :) Facebook ryhmäläisistä osa halusi tietonsa...
  4. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Iltsu tietosi ovat olleet etusivulla kohdassa "laskettuaika ei tiedossa" mutta en voi vieläkään lisätä sinua muuhun kohtaan kun ei ole laskettuaikaa tiedossa. :) Eli koskas se onpi? :) -Emskis
  5. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Hei vaan kaikki! Minä tosiaan roikun melkeinstä vain tuolla facebookin puolella ja käyn vain päivittämässä tänne tietoja. Nyt on puolitoista viikkoa tätä kuuta jäljellä, täältä pitäisi nyt mielellään löytää joku joka haluaa ottaa päivitykset kontolleen kesäkuussa. Voin neuvoa jos ei ole...
  6. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    FB ryhmästä infoa! Siellä keskustelu on käynyt todella todella aktiivisena ja meitä on siellä jo 83! Olemme tutustuneet varsin hyvin ja puhuneetkin jo kaikesta maan ja taivaan väliltä. Nyt kun puolivälikin raskautta monella jo häämöttää niin olemme siellä yhteisesti tulleet sellaiseen...
  7. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Laittakaas kaikki olojanne niin päivitän ne tuonne etusivulle. Eli onko tyttö vai poikaolo. :) Niitä on hauska sitten katsoa menikö oikein kun rakenneultria on ollut ja sukupuolet monelle selvinneet. Luna85 ei se tee teistä huonoja vanhempia jos mies ei pääse neuvolaan tai ette halua/pysty...
  8. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Toukokuun pino avattu! :) Jos pino on ehtinyt laskea niin alas ettei näy etusivulla niin varmasti löytyy sitten seuraavalta. Joten jatketaan juttua sinne, tänne ei kannata enempää kirjoitella ettei tämä huhtikuun pino turhaan nouse listalla ylemmäs ja hävitä toukokuun pinoa näkyvistä. :)...
  9. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Linnie tervetuloa mukaan! :) Olit unohtanut kertoa lasketunpäiväsi. Yritin laskeskella sen itse kun ilmoitit millä viikoilla olet, sain 18.10 LA, onko oikein? :) Emskis
  10. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Nyt on uusi toukokuun ketju avattu. :) Ensi kuussa päivittää sitten joku muu joohan? ;) Ps. ei tarvitse olla tietokonenörtti että tätä osaa tehdä, en minäkään paljoa näitä juttuja osaa, kokeilemalla onnistuu ja aikas helppoa kyllä. :) dana88 kyseli pahoinvoinnista, itse aloitin tänään...
  11. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Omien tietojen lisäys/muutokset näkyvällä värillä omaan viestiin. Lokakuisten odottajien lista * Meitä on yhteensä 127 odottajaa * (Päivitetty 31.05.2013) 26.09.2013 Vilijonkka 27v / 1. lapsi / KOS / 28.09.2013 rakkaudesta äiti 33v / 5. lapsi / OYS / poikaolo tyttölupaus...
  12. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Hei vaan uudet ja vanhat! Olen nyt aivan vallan koukuttunut tuonne facebookkiin ja roikun siellä vähän liikaakin.. Valitettavasti (josta poden kyllä huonoa omaatuntoa) tänne kaksplussan puolelle ei tule enää kirjoiteltua. Käyn kyllä päivittämässä etusivun listaa parin päivän välein. Mutta...
  13. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Tervetuloa mukaan Nanneli82. Klikkaa Kirsikka92 nimimerkin kohdalta niin siihen tulee pikku ruutu josta voit valita "yksityisviesti". Tämän huhtikuun ketjun etusivulla on ainakin yksi Kirsikan kirjoittama viesti josta pääset klikkaamaan nimeä. Onko sulla muuten oikein viikot kun kirjoitit 13+6...
  14. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Tervetuloa uusille, iisanen, MollyDee, jaxx1977 ja nemo! :) sinnuli mä luulen että täällä on hiljaista juurikin sen takia että kaikki on facebookissa.. Siellä on jo yli 50 joten melkeen puolet tästä porukasta. Itse liityin toissapäivänä ja olenkin sitten roikkunut siellä siitä lähtien ihan...
  15. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Mannaa ei tartte obsidaniin reseptiä mutta kallista se oli muistaakseni. Hui emja mulla on ollu sektio vuosi sitten, en edes ajatellut tuollaista riskiä. Mitäs jos se siis kiinnittyy siihen arpeen?
  16. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Hienoa Marjaana jos mun jutuista oli apua! :heart: Toivottavasti te halukkaat pääsette pian facebookin puolelle myös! Siellä taisikin joku tänään mainita että täällä on halukkaita liittyjiä. Mannaa mulla kävi niistä retafereista ihan samanlailla! Oksensin monta kertaa niitten ottamisen...
  17. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    äitijapojat olen äärettömän pahoillani. :'(:'( :hug: Kyllä nyt tuli itku. Sanattomaksi vetää. Hirvittävää että influenssa voi aiheuttaa keskenmenon. Toivon todella että plussaatte pian uudestaan ja kaikki menee silloin hyvin. :heart: Paljon jaksamista ja kevät auringonpaistetta teidän...
  18. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Nopeasti raapustelen tänne pari riviä vaikka pitäisi olla nukkumassa.. Koko päivän olen ollut menossa niin ei ole yhtään ehtinyt roikkua täällä ja sekin vähä aika mitä on ollut niin olen sitten ollut tuolla facebook ryhmässä laittelemassa kuvia ja vähän höpisemässä. :P Marjaana mä tilasin...
  19. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Pidän peukkuja kaikille jotka menee np ultraan tänään eli Dita, Annuliini84, mymmeli87, Misu78, Kesä81, sinnuli ja heinis1 tulkaa sitten heti kertomaan tuloksia. Erityiset tsempit äitijapojat!!:heart: Tervetuloa mukaan Millamagia. =) Toivottavasti tässä raskaudessa ei tule raskausmyrkytystä...
  20. E

    Varhaisraskauden ultra

    Minä kävin Femedassa Maija Tulppalalla reilu kuukausi sitten raskausviikolla 8. Oli todella miellyttävä lääkäri. Maksoi kelakorvauksen jälkeen 160€. Kaikki oli ultrassa(tehdään sisätutkimuksena)hyvin, hyvä syke löytyi ja saatiin kuvatkin mukaan. Nyt on menossa rv 12+6. Cacciatorella kävin 4D...

Yhteistyössä