Hakutulokset

  1. N

    Kesäkuiset

    voi ei @Hyrräpää :unsure: toivotaan, että on vaan harmitonta turhuttelua! mitä sulla on nyt viikkoja?
  2. N

    Kesäkuiset

    Täällä mennään lähes oireettomana edelleen. Vain tissit on hullun kipeet illalla, kun ottaa liivit pois ja ihan vähän tuntuu painetta alavatsalla. Mä tuun hulluks näitten kanssa, kaks edellistä raskautta, jotka päätty km oli paljon "oireellisempia" kun tää. En jotenkin usko tähän raskauteen...
  3. N

    Kesäkuiset

    Varovasti varpaani tänne tungen, vaikka niin lupasin, etten ennen ekaa ultraa mihinkään osallistu. Takana vuosi yritystä ja kaksi keskenmenoa. Usko tämän raskauden jatkumiseen eivät ole kummoiset, mutta nyt edetään päivä kerrallaan ja toivotaan parasta. Oviksesta laskettuna nyt viikkoja 4+4...
  4. N

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Esmenet Mulla nyt kolme raskautta takana (1synnytys+2km) ja niissä kaikissa oon tienny jo ennen plussaa tieyistä oireista olevani raskaana, nyt tässä ei oo ku tissit kipeet :( Mutta ei auta kun odotella. Mä jään nyt takavasemmalle tästä ketjusta ja teen sit comebackin jos ja kun tääkin menee...
  5. N

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @miniminimini juu, kyllä sinne aijon mennä. Eka meinaan kinuta kunnallisen puolelta aikaa, ja jos ei onnaa, niin sit yksityiselle tsekkaamaa tilanne. PC:n liuskoja sulle myös suosittelisin :)
  6. N

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos kaikille, ihan oireettomana mennään pelonsekaisesti eteenpäin, kauheen kummosta luottoa tämän jatkuvuuteen ei ole, mutta odotellaan, mitä viikot tuovat tullessaan. @miniminimini toi testi on kuulemma aika "tunnettu" niistä viivanpaikoista, mutta mun viivalasien mukaan tossa on kyllä...
  7. N

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Nopeesti päivittelen omaa napaa täältä etelän lämmöstä. Tiistaina tuli plussa :love:
  8. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Omanapainen Pikapäivitys palmun alta, eilen plussattu
  9. N

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Wau superisti onnea @Hyrräpää :love::love::love:
  10. N

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @jamma ja @miniminimini Nyt kolme tabua otettu ja mielestäni naama ei kuki ihan niin paljoa, kun yleensä..ja vatsaa ja tissejä turvottaa ja nippailee. Lueskelin kauhujuttuja, että joistain on tullut ihan täysiä hirviöitä noiden tabujen kanssa. Mulle kun ei sopinut aikanaan mikään hormonaalinen...
  11. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Tääklä tuntuu pientä painetta ja nippailua mahassa ja tisseissä, mutta laitan kyllä terojen piikkiin.. Varovaiset onnittelut @Mrs.Ö , toivotaan että viivat lähtee vahvistumaan :love:
  12. N

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @miniminimini jep, eka kuuri lähti nyt käyntiin.. Kuusi kiertoa mennään tällä ja sitten vaihdetaan johonkin toiseen :)
  13. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Lähtiskö tästä nyt se kunnon plussa-aalto liikkeelle, Ootte kyllä @heikura79 ja @N93 plussanne ansainneet :love::love::love::love:
  14. N

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Mulla oli esikoisesta (ja niistä kahdesta keskenmenneestä..) oireena selkeet repäsykivut ja tissit oli kipeet, ja jotenkin oli vaan sellanen varma ja seesteinen olo, yhdessä raskaudessa tiesin jo ennen ovista, että tästä kierrosta tulen raskautumaan ja niin kävi.. Enää ei oo sellasia tuntemuksia...
  15. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Terolut asiantuntijat help!!! Lääkärin ohjeen mukaan pitäis alottaa kp17, mutta (rsfun) testit haamuili tossa puolen viikon tienoilla ja nyt jo ihan Blanco tyhjää.. olikohan se ovis jo vai ei.. limat vähentynyt ja lämmöt noussut 36,3 asteesta 36,6 asteeseen.. @N93 :love::love::love::love...
  16. N

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @miniminimini mäkin oon niitten kanssa vielä ihan keltanokka, mutta sen mitä oon ymmärtänyt, niin jotta tulokset olis vertailukelposia ja tarkkoja, niin se pitäisi mitata aina samaan aikaan vuorokaudesta (aamulla heti herätessä ennen sängystä ylösnousua) ja joko suusta tai sitten alakerrasta...
  17. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    @Tyttönen93 pahoittelut keskenmenoista, mulla on myös tässä kuluneen vuoden sisään kaksi keskenmenoa. Onko teille tiedossa mitään tutkimuksia asian osalta?
  18. N

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @miniminimini Mä seurailin enne esikoista yhdellä foorumilla vuoden verran yrittävien topiccia, mutta siihen en oikeen kerinnyt kummosemmin osallistua, kun tokasta kunnon kierrosta tärppäsi heti. Nyt näitä foorumeista onkin tullut kulutettua vähän enemmänkin.. Tällä hetkellä tulee kirjoteltua...
  19. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    @Niwhai mulla sama fiilis, kokoajan kaikkialle tuntuu tulevan vauvoja. Etenkin sellasia "voi paska, olen raskaana, enkä halua pitää sitä.."
  20. N

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Esmenet, se auttaa (tai pitäisi..) keltarauhashormoonin puutokseen, keltarauhashormooni on se joka ylläpitää kohdun limakalvoa ovulation jälkeen, ja jos siinä on häikkää, niin dpo jää pieniksi ja yleisin oire on tiputtelu ennen menkkojen alkua (mulla täsmää kaikki muut "oireet" mutta tiputtelua...

Yhteistyössä