Hakutulokset

  1. D

    Kavereita äidille ja lapselle Järvenpäästä??

    Mammalomaa vielä odottamassa oleva järvenpääläinen etsii kohtalotoveria! LA olis kesäkuun alussa, löytyykö muita kesä-äitejä??
  2. D

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä kohta 27 ja mies 29, lapsen syntymän aikoihin kesällä tulee 4 vuotta täyteen :)
  3. D

    Sun-kirppis Vantaalla

    Käyty on kerran kun äiti hehkutti tavaran paljoudella. Mjääh, sanon mä. Lauantaina puolenpäivän aikaan käytynynä ei paljoa porukkaa ja puolet pöydistä tyhjänä. Kai sitä pitäisi viikoittain käydä (niinku äiti) että näkisi tavaran määrä/laadun
  4. D

    Mitä olet saanut kuulla raskautesi aikana?

    Paino on aika yleinen kommentointipaikka :/ meikäläinen laihtui yli 5kg ekan kolmen kuukauden aikana ja vasta nyt ollaan neuvolan mukaan "plussan puolella". En ole mikään hoikka ollut koskaan, mutta 160 senttiseen varteen kun ottaa/laittaa 5-7 kg niin kyllä tuntuu! Sentään ei kukaan ole vielä...
  5. D

    Mitä olet saanut kuulla raskautesi aikana?

    No, sanotaan näin, että ei se voi paljoa pahemmaksi mennä! Se mitä olen täällä avannut, on vain jäävuoren huippu. Jos pahenee, voihan siitä nostaa sitten oikein ison haloon ;D Mutta aikuisten oikeesti, tarkoitus oli enemmänkin kerätä tänne ihmisten kokemuksia, ei niinkään saada omille...
  6. D

    Mitä olet saanut kuulla raskautesi aikana?

    Sana on vapaa, enkä piilottele mitään. Löysitkö itsesi tuolta? ;)
  7. D

    Mitä olet saanut kuulla raskautesi aikana?

    Täsät on keskusteltu meillä aikasemminkin, mutta meno senkun jatkuu. Tarpeeksi kauan kun kuuntelee ja hormoonit jyllää, on paikka paikoin vaikeaa suodattaa kaikkea. Onneksi ei äippäloman jälkeen tarvitse palata :vampire: En ole. Vantaalla ollut jo monta vuotta :) (ja kyllä kannattaa! :laugh: )
  8. D

    Mitä olet saanut kuulla raskautesi aikana?

    Heipsulis hei kaikki! Olen uusi täällä KaksPlus foorumilla ja ajattelin esittäytyä näin kysymyksen muodossa. Tarkoitukseni on jakaa pieniä kokemuksiani teidän kanssa, aiheena "kiitos tästäkin kommentista". Olen kohta 27-v järvenpääläinen. Ensimmäistä odotetaan saapuvaksi 3.6.13 :heart: Olen...

Yhteistyössä