Hakutulokset

  1. H

    Kalajoki

    Heipsistä joulumasu!! Täällä ilmoittautuu myös yks Kalajokinen äityli muiden Kalajokisten messiin. =) Lapset, 8v ja 2v, kotosalla olen vielä tällä hetkellä kunnes töitä sattuu löytymään ja pääsee töihin. ;)
  2. H

    OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

    Heipsis! Pikaseltaan plarasin pinon läpi enkä huomannut että olisin aiemmin tähän kyselyyn vastannut... =) Kalajoella siis asustaa tämä perhe johon kuuluu lapset 7v ja 1v8kk. Halukkaat saapi laittaa postia tulemaan osoitteeseen mrsninni@hotmail.com Mukawaa Wapun aikaa kaikille 08-alueen...
  3. H

    Taas keväthaalareista neuvoja pliis !

    \ Ja tähän voisin täsmentää et Jonathanin haalarit on hivenen suurempaa kokoa! Meillä neiti nyt 1,6v ja käyttää sellasii 74-80 senttisiä vaatteita, mut sit ostin Jonathanin talvihaalarin syksyllä kokoa 86 senttiä jonka myyjä vaakuutteli mahtuvan ens talvenakin vielä jonkun aikaa. Ja muutenkin...
  4. H

    raahesta ketään?

    Entinen Raahelainen kuittaa.. B) ;)
  5. H

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Moics! Oli kyllä mukava nähä taas teitä mammoja ja uutta mammaakin! =) Viihteelle lähtö kyllä passaa, kiwa laittaa välillä vapaalle, kunhan vaan sattus isäntä olemaan maisemissa niin pääsee lähtemään. Onkohan Merisärkän avajaisissa yleensä kuinka paljon väkee, onko joku ollu avajaisissa...
  6. H

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    BILETYSajankohta?!?! Oisin kyselly että oisko kuinka aikasta ajatella tänä viikonloppuna jo viihteelle lähtöä JOS sattuu että isäntä on sillon kotona?? Isukki tulee kyllä tänään kotiin mutta ei vielä tietoa onko siis lauantaina enää maisemissa, mutta jos on niin tulisko liian äkkiä tämä keikaus...
  7. H

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Heipsansaa!! Minä oon kanssa innokkaana lähössä tyttöin kanssa rimpsalle kunhan löytyy semmonen rako että isäntä on kotona töiltänsä. Oisitteko kuinka pian semmosta suunnittelemassa jos pistän korvan taa ja heti kun isäntä on soppelisti kotosalla niin ehottelen..? Vai oliko kyse nyt lähinnä...
  8. H

    hatun nosto yksinhuoltajille

    Kyllä sitä pärjää kun on pärjättävä!! Minä en siis ole yh, mutta mies töissä viikon/kahden pätkiä jolloin on sit vaan jaksettava/pärjättävä lasten kanssa päineen, meillä siis 7v poika ja 1v6kk tyttö. On ilman muuta päiviä jolloin tuntuu ettei jaksa mut kyl se "tuntemus" menee aina ohi. Ja olen...
  9. H

    Päiväunien pituus

    Meidän neidillä ikää 1v6kk ja nukkuu päiväunia about 1½-3 tuntia ja nukkuu siis nykyään pääsääntöisesti yhdet unet. Jos sattuu jäämään unet liian lyhykäiseksi niin silloin "yritetään" laittaa vielä toisille unille noin puoleksi tuntia että jaksaa iltaan saakka, mutta niinkun esim eilen ei...
  10. H

    G: Mistä yleensä ostatte lapselle vaatteet?

    Meillä tyttö jolla ikää 1v6kk ja hyvin paljon ostamma hänelle kirpparilta vaatetta. Sitten ihan ehoton on H&M, Lindex ja KappAhl, sit mitä nyt ruokakaupasta joskus jotain tarttuu mukaan. Mutta täytyy sanoa että hyvin paljon on "säästetty" sillä että on kirpparilta tehty löytöjä!! SUOSITTELEN...
  11. H

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Hellurei! Pitkästä aikaa!! Täällähän minä pyörin mutta eipä oo sit tullu jätettyä kuulumisia tähän pinoon... Jokos aletaan miettiä ens viikon tapaamisajankohtaa ja oisko se sit sielä Emppuliinalla?
  12. H

    astmaatikkoperheessä koira?

    Heips! Meillä neidillä ollu about vuoden verran jatkuvia yskiä ja nuhia. Allergiatestit näyttää negaa, mutta selkeesti jos menee kylään jossa kissa tai koira niin henki menee ahtaalle viimestään kotona. Meillä on siis koira perheenjäsenenä ja viime viikolla tehtiin päätös että koiralle etsitään...
  13. H

    hampaan kehityshäiriö

    Kannattaisikohan soittaa hammaslääkäriin ja varata vaikka ihan aika ja käydä näytillä, ymmärrän kyllä jos asia huolettaa, huolettaisi minuakin. Meillä lähti neidillä etuhampaasta pala pois kun kaatui ja löi hampaansa rautalistaan, hammaslääkärissä käytiin ja tässä vaiheessa ei asialle voi tehdä...
  14. H

    Koira-allergisuus ja sen oireet?!?!

    Kiitoksia tosi paljon vastauksistanne!! En siis ole aivan hakoteillä jos olen sitä mieltä että neidillämme on puhjennut ainakin kissa- ja koira-allergia. Osasyy tähän oireiluun voi olla myös se kun otatimme homenäytteet talostamme ja ilmeni että joitakin hometyyppejä on joten voi olla että...
  15. H

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Kiwa oli tosiaan nähä mutta mua harmitti todella kun piti lähteä melkeen heti pois, mutta otetaan pian uusiksi niin pääsee tutustelemaan lisää! :) Jokos mietittäs seuraavaa tapaamisajankohtaa ja paikkaa?!?! B) Heitukka ei päässykkää paikalle, tuliko teillä isompi laps sairaaks? Olittekos...
  16. H

    KIHOMADOT!!

    Saankohan kaulimesta päähän jos tuppaan tänne kyselemään tyhmiä... No kokeilen sentäs, minkälaisia nuo madot on tai onko ne kuinka isoja et näkeekö silmin ihan hyvin vai pitääkö olla suurennnuslasin kanssa liikkeellä? Meillä ei siis näitä matoja ole (ei ainakaan pitäs olla) mutta joskus olen...
  17. H

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Emppuliinan kanssa just viesteiltiin ja sovittiin että hän tuo karkkia ja keksiä, ja minä otan pakkasesta jotain pullan puolta mitä sattuu löytymään. Mut ei kai tässä tämän ihmeempiä ku nähää sit kolmen jälestä! :wave:
  18. H

    Koira-allergisuus ja sen oireet?!?!

    Lisää kommentteja kaipailen! :attn:
  19. H

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    \ No ei sit varmaan kandee sitä salaattia tehä vai mitä ootta muut mieltä, jos tuota piirakkaa kerran suolasena tulee ja sit niitä pasteijoita, vai oisko se salaatti kiva raikastus noiden kanssa jos jättäsin tuomatta ne patongit ja toisinkin sitte osan noista salaattivehkeistä?!? En mä tiedä...
  20. H

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Meillä ei oo allergioita, eli voipi tuoda mitä vain. Jos minä tuon patongit ja vaix niihin levitteet. Jos tekee salaattia niin kukapa tois salaattivermeet?? Salaatti vois sisältää esim. sipulia, salaattia (esim. jäävuorisalaatti tai vihreä salaatti), paprikaa, kurkkua, tomaattia, ananasta ja...

Yhteistyössä