Hakutulokset

  1. D

    Minkä ikäisella teillä 98cm vaatteita?

    Meillä poika on nyt kolme ja puoli vuotias ja nyt keväällä olemme siirtyneet vihdoinkin 98 cm vaatteisiin.
  2. D

    aamukahvi ja tupakkapino

    Juu kahvetta aamulla puoli litraa parin korpun kera, tai pieni patukka. Sitten lopun kahvin kanssa partsille ja tupakille. Koetan lopettaa polttamista, mut tää aamutupakki, siitä tuskin pystyn luopuun. Mut hyvä sekin et yhteen jäis. :xmas:
  3. D

    Viikonloppukaupunkireissu, suosittele!

    Kaverini oli ollut Varsovassa miehensä kanssa 3vrk ja tykkäsi kovasti. Olivat olleet hienossa hotellissa ja nauttineet palvelusta. Kaupunki oli ollut hieno ja yllättävän kehittynyt. Hinnat olivat olleet myös ihan Euroopan tasoa, jota hän ihmetteli. Ruoka ja juoma halvempaa, varsinki juoma...
  4. D

    Suurperhe etelän lämpöön, minne?

    Monista kaupungeistahan lähtee suoria lentoja, jotka ovat perheellisille helppoja. Itse haluaisin lähteä keväällä, kun lämmin on uutta taas pitkästä aikaa. Olimme huhtikuussa perheellä 3 lasta Kreetalla Plataniaksella, joka oli perheparatiisi. Meillä oli kolmio huoneistohotellissa ja hotellissa...
  5. D

    Keskeytetty yhdyntä

    Kyllä se keskeytetty yhdyntä pilaa nautintoa pitemmän päälle. Aina ennen menkkoja saa jännittää alkaako menkat vai olenko pieniin päin. Jos lapsen tulo ei haittaa, voihan sitä käyttää, mutta onhan se rakastelu PALJON nautinnollisempaa, ilman mitään pelkoa ja voi mennä loppuun asti.
  6. D

    Missä joulu?

    Missä aijotte viettää joulun ja kenen kanssa? Me olemme viettäneet vuorovuosin anoppilassa ja minun kotona joulun. Nyt lapset haluaisivat olla kotona joulun, eikä itseänikään huvittaisi anoppilaan mennä jouluksi. He asuvat 350km päässä ja jos kutsumme heidät meille he ovat koko joulun ajan...
  7. D

    Missä joulu

    Missä vietätte joulun ja kenen kanssa? Itse olemme viettäneet joka toisen joulun anoppilassa ja joka toisen minun vanhempien luona. Tänä jouluna lapset haluaisivat olla joulun kotona. Nyt olisi anoppilaan menon vuoro, enkä itsekkään ole kovin innossaan menossa. Suuttuvatko isovanhemmat tästä...
  8. D

    Takaisin töihin

    Itse olen ollut 6 v kotona perhevapailla ja lähdössä myös takaisin työelämään vuoden vaihteessa. Minua myös pelotti ja hirvitti se. Kävin perjantaina syömässä ystävieni kanssa pitkästä aikaa ja he kaikki ovat olleet töissä jo vuosia lapsien saamisen jälkeen. Kuuntelin heidän elämäänsä( heillä...
  9. D

    Isät kotiin?

    Suomen tämänhetkisessä sosiaalijärjestelmässä on varmasti puutteita esim. pääkaupungin alueella. Lähde vaan sinne ulkomaille, niin opit antamaan arvoa sille mitä meillä on. Suosittelen Yhdysvaltoihin lähtöä lapsiperheen kanssa, niin takuulla huomaat miten meillä Suomessa on hyvin asiat. Koulut...
  10. D

    MIESTEN 40-vuoden kriisi?

    Onko kellään kokemuksia miehen käyttäytymisen muutoksista lähellä 40 ikää? Mieheni täytettyä 38 huomasin hänen käytöksessään ja olemuksessaan muutoksia. Hän rupesi ensimmäistä kertaa ajattelemaan elämäänsä. Hän on aina ollut kunnianhimoinen ja panostanut uraansa. 40 täytettyään hän oli valmis...
  11. D

    IESTEN 40-VUODEN KRIISI?

    MIESTEN 40- VUODEN KRIISI?
  12. D

    hormoonikierukka vai kuparikierukka

    Itse kokeilin ensin hormonikierrukkaa, mutta se vei seksihalut kokonaan. Lisäksi se lisäsi finnejä kasvoissa ja rinnassa. Laitto oli helppo, vähän vihlasi, mutta jos on synnyttänyt, se ei tunnu missään. 6kk kokeilin sitä ja päädyin ottamaan sen pois, halluttomuuteni takia. Vaihdoin...
  13. D

    elämä raiteilleen vauvan teon jälkeen

    Todella noloa käytöstä mieheltäsi. Pienen vauvan hoitaminen on niin rankkaa hommaa, eittei kiloista jaksa välttämättä välittää. Toisilla kilot lähtevät helpommin kuin toisilla. Itsellenikin on kertynyt kiloja lasten teon myötä, välillä sain laihdutettua, mutta osa tuli takaisin. Mieheni ei ole...
  14. D

    Keskeytetty yhdyntä

    Me harrastimme kolmannen lapsen synnyttyä, tosin kuukautiseni olivat jo alkaneet. Ehkä noin 6 kk. Mieheni ei pitänyt kondomista. Sen jälkeen kokeilin hormonikierrukkaa. Se vei minulta seksihalut kokonaan. Sen jälkeen laitoin kuparikierrukan, joka osottautui oikeaksi valinnaksi. Seksihaluni...
  15. D

    hormoonikierukka vai mikä?

    Mietin samaa vastaavanlaisessa tilanteessa. Minulle hormonikierrukka aiheutti haluttomuutta, josta en ole aikaisemmin kärsinyt. Finnejä tuli enemmän. En suosittele! Pelkäsin kuparikierrukan mahdollisia lisääntyneitä vuotoja, mutta turhaan. Vuoto on pitempi ja runsaampi, mutta muita ongelmia ei...
  16. D

    Paljonko velkaa?

    Talon arvo voi kuitenkin huonontua ratkaisevasti ja kalliimmat talot eivät mene kaupaksi huonona aikana, jos sattuis tulemaan. Riskejä on paljon sijoittaa kaikki rahat yhteen kohteeseen, mutta toivotaan parasta!
  17. D

    Hölmöt kaupunkilaisanopit

    Entäs ne asenteet miesten ja naisten rooleista? Olisitko miehesi palvelija? Kuten maalaismummot ovat.Voisitko katsella kun apellesi anoppi kuorisi perunat? Siivoisi alusvaatelaatikkosi? Antaisi lapsille kaiken periksi, kun juuri olet kieltänyt jotain. Ei ikinä sano"ei" lapselle. Antoi...
  18. D

    Hiipuuko seksielämä ajan myötä??

    Meillä on 15v yhteitä elämää takana, joista 11 naimisissa ja meillä on 3 lasta. Mielestäni seksielämä paranee vain iän myötä. Nuorimman lapsen täytettyä 2v seksielämämme puhkesi uuteen kukkaan. Seksi on hyvin nautinollista, rentouttavaa ja aistillista. Välillä oli kyllä hyvinkin hiljaista...
  19. D

    Tapaus Kati Fors

    \ Onko sinulla tarve toivottaa / toivoa tuntemattomille ihmiselle huonoa suhdetta. Jokainen mies, jokainen nainen voit pettää, riippumatta siitä onko sitä tapahtunut aiemmin. Joten mieti omaa kirjoitusta joka kerta kun alan suhteeseen miehen kanssa :-) Minä en pelkää tätä omalta enkä mieheni...
  20. D

    Tapaus Kati Fors

    Minä voin myöntää, että olen nainen, joka alkoi suhteeseen miehen kanssa, joka oleskeli huonossa avoliitossa. Lapsiakin heille oli siunaantunut pari kappaletta. Heidän suhteensa oli jo alusta asti tuomittu turmioon. Meillä alkoi suhde työpaikalla yhdessä ololla, samalla huumorilla varustetuilla...

Yhteistyössä