Hakutulokset

  1. W

    Adoptioneuvonta alkaa 2013

    Heippa ja hyvää uutta vuotta! Mitenkäs prosessi etenee itse kullakin? Me odotellaan ens kuun kolmatta neuvontaa, ja pohdiskellaan maavalintaa. Lääkäriluennolle ilmottauduttu, Ii55:n arvio luennon ajankohdasta meni oikein :)
  2. W

    Adoptioneuvonta alkaa 2013

    Alle kolme viikkoa perhelomakkeen lähetyksestä saatiin jo postia pelalta. Ens kuussa saadaan soittaa ja varata eka neuvonta-aika =) Onko kellään tietoa kuinka usein noita terveydentilaluentoja on? Kun ei päästä siihen lokakuiseen : /
  3. W

    Adoptioneuvonta alkaa 2013

    Hei vaan! Minä ilmottaudun myös uutena tulokkaana. Ikää on 25, ja miehellä muutama vuosi enemmän. Lapsettomuutta takana pari vuotta, ja muutama epäonnistunut hoitokerta alkuvuodesta..Enempää emme lähteneet kokeilemaan, henkinen kantti ei kestänyt sairaala- ja lääkeriepotusta. Ja kuten...
  4. W

    TYKS hoidot 2013!

    Heippa! Mut voi poistaa listasta. Eli takana 4 tuloksetonta inssiä. Pitkään pohdittiin miehen kanssa, lähdemmekö koeputkihoitoihin. Ensi kuussa lähtee lomakkeet adoptioneuvontaa varten :heart: Mieli on levollinen ja fiilis hyvä. Nyt nautitaan kesästä, ja ehkä vielä tänä vuonna pääsemme...
  5. W

    Voiko munasolun hedelmöittää vielä irtoamisen jälkeen vai onko silloin jo liian myöhäistä?

    kyllä inssi voidaan tehdä vaikka munis ois jo irronnu. näin mun kohdalla toimittiin 2 kk sitten.
  6. W

    TYKS hoidot 2013!

    Hiljaista on ollut juu. Ikävä kuulla Sera negasta :ashamed: Toivottavasti saat seuraavan lääkkeellisenä! Olin viikko sitte inssissä, oli eri lääkäri kuin aikaisemmin, ja tekniikkana tais olla "survotaan siittiöt suoraan munasoluun" au! Nyt mennään pp 7..
  7. W

    TYKS hoidot 2013!

    YRITTÄJÄT Manuliina.... *31v....... *1........ *1.IVF/2.PAS, huhtikuu 2013? grosjean......*31v....... *1.........*2.IVF syksy 2013? Helge...........*31.........*1.........* 2.IVF, ? Helistin_83.....*29v.......*1.........* 1. IVF ?, toiv. alkukesästä?? hannuliini.......*24...
  8. W

    Ei katkeruutta

    "Halusin kommentoida tähän lapsettomuusaiheeseen. Olen ihmetellyt täällä palstalla kirjoituksia, joissa ei kestetä esim. fb päivityksiä raskaudesta/ vauvoista tai muuta yleistä "hehkutusta". Ymmärrän sen, että jos on lapseton ja pitkään yrittänyt lasta, niin varmasti se tuntuu pahalta. Mutta...
  9. W

    TYKS hoidot 2013!

    Hei kaikille, ja kiitos lohdutuksista :flower: Buranalle mielettömästi onnea! Ihanaa kuulla jotain positiivistä täälläkin =) Maikki, mä kannattaisin sitä ettette "stressais stressaamisesta". Niin kauan kun ette tiiä selkeää syytä lapsettomuudelle, on turha ajatella stressaamisen...
  10. W

    TYKS hoidot 2013!

    Ei mitään positiivista kerrottavaa..pp 11 testattu nega, ja pp12 alko vuoto..seuraava ultra aika varattu, eikun kohti uusia pettymyksiä :ashamed:
  11. W

    TYKS hoidot 2013!

    sansu, näitähän jyrkkiä mielipiteen kertojia riittää. Se on niin helppoa jos ei ole perspektiiviä tähän lapsettomuusasiaan. Tai ylipäätään kykyä asettua toisen asemaan. Mun mielestä jokainen saa "hankkia" lapsen haluamallaan tavalla, ei kukaan ole oikeutettu sanomaan, mikä on oikea ja mikä...
  12. W

    TYKS hoidot 2013!

    Mä olen samaa mieltä Seran kans, nyt maikki testit nurkkaan ja viettämään kiihkeää pääsiäislomaa ;) Me ollaan myös lähdössä viikoksi pohjoiseen, ihanaa päästä hetkeksi irti tästä työ-koulu-tyks rumbasta. SusannaO, se on niin surullista että ihmiset pitävät itsestäänselvyytenä niin tärkeitä...
  13. W

    TYKS hoidot 2013!

    Burana, ihanaa että siirto meni hyvin :) Ja maikki, toivotaan että sun oireet liittyy siihen parhaimpaan mahdolliseen! Sofianna, onko teillä tulossa kolmas ivf? Paljon voimia seuraavaan jos sellainen on suunnitelmissa! SusannaO, tuliko niitä hyviä uutisia polilta? :) 83yrittäjä...
  14. W

    TYKS hoidot 2013!

    Jokos Sera saa kohta testailla? :) maikki, ootko maininnu tyksissä "tupla" ovuloinnista? kuulostaa hämärältä. Luulis siinä olevan tarpeeksi syytä hoitoihin. Meillä ensimmäisellä tyksi käynnillä (tutkimusten jälkeen) lääkäri huomasi vasta silloin sperman vasta-aineet. Oli siis ehtinyt 3...
  15. W

    TYKS hoidot 2013!

    maikki, mun käsittääkseni vasta-aineet tutkitaan aina spermanäytteestä. Vasta-aineet tulevat siitä,että jossain vaiheessa veri ja siemenneste pääsevät kosketuksiin. Silloin siittiöt tarttuvat toisiinsa, ja niiden liikkuminen hidastuu. Pesussa pystytään kuitenkin vähentämään vasta-aineita...
  16. W

    Musiikki joka koskettaa :)

    Apulanta-Yksinkertainen "Jotakin on pahasti rikki Ja minä olen yksinkertainen Enkä tiedä kuinka ehjän Siitä millään saa Minä haluasin rauhaa Mut sota tähän sieluun solmittiin Sota jota kuitenkaan kukaan Ei voita koskaan"
  17. W

    TYKS hoidot 2013!

    Heippa! Täältä liittyis kans yks yrittäjä. Ikää on 25, miehellä 29, esikoisen yritys alkanut elokuussa 2011. Tutkimukset tehty, lapsettomuuden syy on siittiöiden korkeat vasta-aine pitoisuudet. Viime kuussa tehtiin ensimmäinen inssi luomukiertoon, joka ei kuitenkaan onnistunut. Nyt lähtee...

Yhteistyössä