Hakutulokset

  1. R

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Onkos kaikki jo saaneet vauvat maailmaan? Meillä kävi neuvolatäti maanantaina kotona punnitsemassa pojan ja viikon ikäinen oli jo yli 200g yli syntymäpäinon! (y) Imetys onkin lähtenyt paremmin käyntiin kuin esikoisen kohdalla. Tulihan esikoistakin kyllä lopulta imetettyä puolitoista vuotta...
  2. R

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Onnittelut vauvan saaneille!! Boomkaa meillä sama, että oltiin miehen kanssa tilanteesta ihan pihalla. Tais yks kätilö taluttaa miehen istumaan penkille kun vauva oli syntynyt. Itse en tajunnut edes itkeä onnesta, kun oli sellasta haipakkaa. Täällä palauduttu tosi hyvin. Vuoto ollut vähäistä...
  3. R

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Poika syntyi rytinällä seiskan jälkeen. Kuudelta tultiin sairaalaan jolloin olin vain sormelle auki. Mikä pettymys! Eivät kuitenkaan lähettäneet kotiin vaikka supistuksetkin laantuivat. Lähdettiin kävelylle sairaalan käytävälle ja saman tien supistukset voimistuivat niin ettei kävelystä tullut...
  4. R

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Täällä valvotaan supistusten vuoksi. Kellottamaan aloin puolilta öin ja max 10 minsan välein tulee. Nyt viimeisimmät noin 5 minsan välein. Sen verran kuvuliaita ettei pysty nukkumaan muttei kuitenkaan sellaisia että sairaalaan lähtisin vielä. Soitin kyllä jo sinne, mutta vahvistivat sen ettei...
  5. R

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Moikka pitkästä aikaa! Ajattelin ilmoitella että täälläkin vielä ootellaan. No la onkin vasta 27.2 eikä ennen viime yötä ole ollut mitään oloja. Viime yönä oli supistuksia mutta ei kovin kivuliaita. Mutta nyt ei mitään No, katsotaan mihin tämä päivä johtaa kun tässä heräilen. Onnea kaikille jo...
  6. R

    Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

    Suorastaan törkeää käytöstä Haasu sun mieheltä :mad: Syytäkin vetää herne (palkoineen) nenään. Vaikka ei olis raskaanakaan, niin reagoisin just noin. Joulu meni mukavasti perinteisin menoin. Riisipuuroa, joulukirkkoa ja ähkyssä joulusaunaan :LOL: JOulupukkikin piipahti kylässä ilahduttamassa...
  7. R

    Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

    Moikka, Onnittelut Qwertylle pikkupojista :love: Täällä ihmetellään niin kovin erilaisia tuntemuksia verrattuna esikoisen odotukseen. Liikkeet ja potkut tekevät välillä kipeää. Varsinkin kun tuikkii tuonne jonnekin alas. Selkäkin kipeytyy välillä. Johtuu varmaan esikoisen nostelusta (pyllyn...
  8. R

    Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

    Moi! Kiitos uudesta pinosta Boomkaa. Apua, mä olen unohtanut hakea äitiysavustuksen. Tai siis, ehdin kyllä vielä, mutta täytyy tehdä se nyt tulevina viikkoina. Ei olla vaan oikein miehen kanssa päädytty vielä selkeästi jompaankumpaan. 140€ on kumminkin loppupeleissä suht pieni summa. Onhan se...
  9. R

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Pikakuulumiset! Mä olen myös rh-negatiivinen. Esikoisen synnytyksen yhteydessä sain piikin, koska synnytyksen jälkeen selvisi, että esikoinen oli puolestaan positiivinen. Nyt uusin tulokas on samaa veriryhmää (se voidaan nykyään määrittää jo tässä vaiheessa äidistä otettavalla verikokeella)...
  10. R

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Sokerirasituksesta terve. Taas voin vaan todeta, että ei pitäis kuunnella muiden kokemuksia mistään (tai no joskus niistä on apua). Siis tämähän on ihan peace of cake! Litkua juodaan kerran eikä se todellakaan ollut niin pahaa, kun olin luullut. Ykkösellä vedin! :LOL: Ja nyt istuskelen...
  11. R

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Mun kohdalla ne ei taas neuvolassa ole kommentoinut sanallakaan painonnousua! Ei esikoisen kohdalla eikä nytkään. Harrastan liikuntaa ja syön pääsääntöisesti terveellisesti, joten se riittää. Mullakaan ei sellasta turvotusta, että jäisi painaumia. Kroppa vaan kerää nestettä. Ja paino tippui...
  12. R

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Kiva kuulla Boomkaa, että jollain muullakin paino on lisääntynyt noin kivasti :D Mulla myös tullut sellaset 10 kiloa eli uskon, että samoihin päädytään kuin esikoisen kohdalla (+20kg). En siis brassaile tällä "saavutuksella", vaan ihan toteamuksena. Tuvotusta on mullakin osa tuosta. Aina on...
  13. R

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Meilläpäin ei enää ultrata. Mutta aiomme mennä vielä omakustanteisesti 4d-ultraan. Todennäköisesti tämä on vika kerta, kun olen raskaana (miehen mielipide :)), joten haluan nyt vielä kokea tuon ultran. Ja kun masukuvien ottaminen on jäänyt mitättömäksi nyt tässä raskaudessa, niin korvatkoon se...
  14. R

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Moikka! Eilen rakenneultra ja siellä kaikki ok. Istukka takana, mistä selittää sen, että esikoiseen verrattuna olen nyt tuntenut liikkeet aikaisemmin ja voimakkaammin. Ultrassa selvisi, että meille tulee POIKA! Eli ukkovalta vahvistuu meidän perheessä. Itselle tuo sukupuolen kuuleminen...
  15. R

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Mulla on rakenneultra just 20+1 päivänä, enkä kyllä ole kuullut mistään rajoituksista noina päivinä ultraamisesta. Ihanaa, ensi tiistaina koittaa siis ultrapäivä. Olisipa kaikki hyvin! :love:
  16. R

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Heipähei, Eilen oli neuvola uuden "tätin" kanssa. Minähän siis vaihdoin siitä ensimmäistä, kun sain niin luokattoman huonoa palvelua. Tämä uusi oli niin ihana ja osasi hommansa. Vaikka ikää taisi olla max saman verran kuin itsellä :). Mutta siitä viis, mieluummin näin kun asioida sen toisen...
  17. R

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Pahoittelut Kaz :unsure: Onnea uuteen raskauteen <3
  18. R

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Eilen multa kysyttiin ekan kerran olenko raskaana :) Samalla salilla käyvä vakkarityyppi tuli kysymään. Vaikka normipaidoilla pystyn yhä peittämään pienen mahan, niin tiukka treenitoppi paljastaa. Tämä sama tyyppi taisi olla ensimmäinen, joka esikoisenkin kohdalla huomasi ja asiasta kysyi :LOL...
  19. R

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Heippa, Täällä lähti viikko 18 käyntiin! Jej! Kolme viikkoa vielä rakenneultraan. Eilen tunsin ihan selkeästi pieniä potkuja :love: Pari viikkoa aikaisemmin siis kuin esikoisen kohdalla. Rosuliina rv 17+0
  20. R

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Äh, onko muilla samaa, että aina uuden raskausviikon alkaessa muistaa olevansa pidemmällä kuin on? Mulla vaihtuu viikot aina maanantaisin ja aina olen jo jotenkin mukamas elänyt sen viikon joka vasta alkaa :LOL: Nyt mulla alkoi rv 17 eli viikot 16+. Muistin siis, että nyt numerot olis jo ton 17...

Yhteistyössä