Hakutulokset

  1. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *syyskuussa*

    Jospas vähän kirjottelis tännekin joskus. Vauvan potkut sattuu ja olo muutenkin yleisesti aika huono. Hengittäminen hankalaa välillä, toisinaan pyörryttää, yöllä heräillään joskus pissalle joskus kipeisiin potkuihin. Touhuillessa on alkanut supistamaan eli kaikenlainen riehuminen...
  2. A

    Nuorten äitien blogeja

    Pieniä ihmeitä - Vuodatus.net yritetään jotakin
  3. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Moikka pitkästä aikaa tännekin! Fb-ryhmä on kovasti vienyt mennessään :( Tervetuloa uusille mammoille jos niitäkin on :) Ja onnea kaikille tasapuolisesti kaikista hyvistä kuulumisista :) <3 Täällä vatsa pyöristynyt sen verran että kaupassakin sain jo katseita. Tiukkoihin toppeihin tulee...
  4. A

    miten vakavaa seurustelunne on ollut puolen vuoden jälkeen?

    Puol vuotta ja lapsi tulossa. Vakavaa siis on :D
  5. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Onnea ultrakuulumisista! Murri76 Täälläkin oireet kadonneet, tissit vain kipiät välillä. Muuta ei ole tässä ollut. Ihan outo olo. Se sisäinen tunne raskaanaolosta on kadonnut kuin tuhka tuuleen.. :/ Perjantaina ultra..toivottavasti kaikki ok. :) Pakko tänään kiusata toukkaa doplerilla...
  6. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Kumpi lehti parempi vauva vai kaksplus???
  7. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Kuten Fbssä jo huutelinkin niin eilen saatiin sytämmen tykytykset ekaa kertaa kuuluviin.Toukkanenhan tietysti odotteli että se isi pääsee paikalle ja sitten tykytti meille <3 Tänään töiden jälkeen kun nousin sohvalta niin tuntui hirveä vihlaisu oikealta puolelta vatsaa.. Mitähän se oli...
  8. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Tääl on alkanut etoa! hyi, onneksi ei sen pidemmälle vielä ole menty! Pahoittelut menetyksen kohdanneille! Kamalia nuo uutiset. :( Kerta toisensa jälkeen itseä käy aina pelottamaan. Toivotaan että mahdollisimman moni toukista jaksaisi marraskuulle asti! :) Meillä onkin jo grillattu jo...
  9. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Näkyykö se fb-ryhmä muille? Elikkäs kun en halua vielä tästä huudella? Miten sinne siis liitytään? :D Ja mulle sais siis päivittää noi mitä vissii kyl aikasemmin jo sanoin eli ; Ultra 3.5 ja neuvola-lääkäri 20.5
  10. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Onneksi mulla ei ole vuotoja ja siitä tyytyväisenä aion taistella niin että odotan NP:tä vai mikä se olikaan :P Sitten kun vielä odotuksen jälkeen palkitsee itsensä hyvällä ruoalla ja kirpparireissulla niin tulee hyvä mieli :) maltti on valttia! Ainiin, minä synnyin 2,5 kg ja 49 cm. :)...
  11. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Voi väsymys ja palelu! Hei tyypit, antakaa mullekin rahaa VU:n! :D En malttais oottaa kun kaikki hehkuttaa (niinkuin tietysti pitääkin) :) Ostin tänään kirpparilta ihanan name it:n bodyn! :D Annoin itselleni luvan yhden ostaa nyt ja sitten ultran jälkeen voi innostua enemmän :) Linea...
  12. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Onnea ultrista ja sytämen äänistä! Täälä kärvistellään nätisti ekaan ultraan asti. Doppleri ois kyl aika himottava keksintö kun ei tiedä viel mitään pikkuisesta. Tissit on aivan S**TANAN kipeet ja masuu jomottaa kauhiasti! :D jotain siellä siis tapahtuu mut aij että välillä oikein itkettää...
  13. A

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Nyt jos niikun unohtaisit sinäkin tämän... :)
  14. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Ultra 3.5 ja sitten se neuvola lääkäri 20.5 Ihanaa! Eihän siihen nyt ajateltuna kauaa edes ole tämäkin viikko meni kuin siivillä :P Mulla on oireet samanlaisia päivästä toiseen. Masua tosin jomottelee välillä enemmän, välillä vähemmän :) nippailua myös. Etoo välillä muttei pyrjöön asti...
  15. A

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Kyllä mä hoidan kissanhiekkalootan itse ja tulen hoitamaan jatkossakin. Kunnon käsien pesu saa luvan riittää. Eikai tässä nyt voi pumpulin seassa elää vaikka suositukset melkein sen vaatisikin :D Kukkiakin meinaan istuttaa kun aika tulee :) Menkkakipuilua löytyy edelleen ja yhtenä yönä jopa...
  16. A

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Kiitos piupiuu sinä ainakin ymmärsit mistä kiivastumisessani oli kyse. Eka lapsi kuitenkin kyseessä ja into pinkeänä. En kaipaa faktoja mahan suuruudesta ja tuskin vauvamaha onkaan mikään määritelty termi :D tuli vaan paha mieli mutta nyt tämäkin tyhmä juttu varmaan voidaan unohtaa (?) :)
  17. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Asiasta kukkaruukkuun, mun makuaisti on jotenkin muuttunut! Oon huomannu että yksinkertainen vaaleavoileipä minkä päällä oivariinia ja yks viipale juustoa maistuu aivan S**TANAN suolaselle...??? Ja kaikki tuttuja kamoja mitä ennenkin käytetty. Sama koskee leikkeleitä. Hyi!!!
  18. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    HEI! Iisisti nyt!!! Mitäs jos kukaan ei enää kommentoisi toisten kirjoituksia jos niissä ei ole kysytty mitään vaikkapa? Tuskin täällä on tyhmiä ihmisiä jotka eivät kysy sitten suoraan jos joku mietityttää vakavasti. Foorumi juttuja tuskin kannattaa muutenkaan uskoa missään tapauksessa...
  19. A

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Meillä kaksi koiraa ja kissa :)
  20. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Tuolla puhuttiin miehistä aikaisemmin. Minun ongelmani on päinvastainen. Mies nimenomaan haluaa osallistua välillä tuntuu puheiden perusteella että liikaakin :D Höpöttää miten lapsi kasvatetaan, miten se hoidetaan ja sosiaalistetaan. Käyttäytyy kuin mikäkin alan professori ja kun sanon oman...

Yhteistyössä