Hakutulokset

  1. T

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Meijän neitin mitat 7viikon nlassa 5380g ja 60cm pitkä, et hyvin kasvaa..:) nimen sai eilen Iina Amalia:).. ite otan tuon rotarokotteen mikä suun kautta annetaan koska 3 ensimmäiselle en ole ottanut ku ois ite pitäny maksaa ja lapset ovat sairastaneet tosi kamalan mahataudin vauvana, jopa...
  2. T

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Täällä vauvan kanssa menee oikein mukavasti, hyvin syö ja nukkuu.. Ostin babt björnin sitterin ja viihtyy siinä pieniä aikoja ku teen muita hommia.. 5 pikkusen kanssa kun tahtoo olla nuita hommia ihan tarpeeksi.. Minun mies tekee sen verran paljon töitä ku oma firma, niin palkkasin...
  3. T

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Hurjasti onnea kaikille vauvansaaneille:flower: ja voimia kaikille odottaville.. pian saatte nyyytit syliin.. täällä' menee vauvan kanssa oikein hyvin..syö ja nukkuu.. Tyytyväinen neiti:)
  4. T

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Onnea vauvansaanneille <3 ja voimia odottaville!! Kyllä te kaikki pian vauvan saatte ja sitten alkaa vauvantuoksuinen elämä.. täällä vauvan kanssa mennyt oikein hyvin.. Mulla taitaa ollakkin suurin vauva:) mulla tosiaan 2vkolla siirrettiin laskettuaikaa joten neiti tuli varmaan sitten niinku 42...
  5. T

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Vauhdikas mimmimme päätti syntyä 5.8 klo 7.14 ambulanssiin matkalla sairaalaan... Supistelu alkoi rajuna ja 5 supistuksen jälkeen soitin apua ja lanssi tulikin pian mutta emme kerinny ajaa kuin noin 30 km niin vauva päätti syntyä.. sitten jatkoimme matkaa sairaalaan. Synnytys nopea ja ei montaa...
  6. T

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Heips kaikille.. Täällä posahtaa tänään 33 :) sokerirasitus oli hiukan koholla joten seuraillu sokereita, joka melko tympeetä hommaa... Tosta imettämisestä, et se joka laitto, ettei saa vauvaa imettää, nii kamalasti voimia.. mulla pari vuotta sitten sellanen kokemus kans et muka terveen lapsen...
  7. T

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Täälläkin kaikki oikein hyvin vaik supistelee jo ja kippeesti, nyt varmaan 30+5... Toi sf mitta ei kyl sano mitn lapsen koosta. Mulla aina menee yli käyrien omalla käyrällä, ja lasien koko on ollut ok, 2640g, 3740g, 3500 ja 3035g, joten ei kannata olla huolissaan.. Nytki mulla oli viimeks ku nla...
  8. T

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    HYPPY voimia kauheesti, kamala lekuri, ei kai sitä sikiö saa nuin kovasti käsitellä, hyi hyi.. mulla itella vauvan käännös takana ja se oli aivan kamala, olin ku pieksetty illalla ja kivulais... Toisaalta hyvä et ne tutkii tarkon mut vois jotenki sievemmin kyllä.. Mulla on 3 raskaudessa ei...
  9. T

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Pisti miettiin tuo yks kirjotus synnyksestä.. Tottakai mieluummin alatiesynnytys ku sektio jo mahdollista synnyttää.. Ei se niin kauhee ole ettei isä sitä kestä.. itellä 4 synnytystä takana ja olen onnellinen et sain alakautta synnyttää.. paranee niinn paljon nopeammin!!! 4ssä raskaudessa vauva...
  10. T

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Heippa kaikki... en oo aikasemmin kirjottanu mut pitää ku muutki.. Nyt viikkoja 29+3 ja äsken oli neuvolalääkäriaika.. Kaikki oli huipusti, tosiaan 5 raskaus nytten. Mulla ekassa raskaudessa sairaalahoitonen raskausmyrkytys joten aina pienessä pelossa olla et jos se uusiutuu.. 4raskaudessa oli...
  11. T

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Heips.. Määki ilmottaudun mukaan, laskettuaika 8.8, ikää mulla 26v, 5 lapsi ja ehkä meen oys synnyttään... toinen synnytyssairaala vaihtoehto oas.. 4 tyttöä et jospa nyt ois poika:)))
  12. T

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Meille synty 5.2 eli laskettuna päivänä pikkuneiti, painoa 3035g ja 50 cm pitkä. Synnytys meni oikein hyvin 1h 51min. Eilen kotiudumme...
  13. T

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    No niin kotia päästiin koska oireet kuitenkin niin lieviä ja pissa oli puhasta vaik neuvolassa aina ollu valkuaista.. muta vauva oli perätilassa ja lääkäri käänsi vauvan oikeinpäin joka oli aivan kamala toimitus, kivulias... vaikka en helpsti ole kipeä, mut tosi arka ollu koko maha sen jälkeen...
  14. T

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    onnea vauvan saaneille... :flower: . mulla huomenna käynti lekurissa, katsotaan et vauva oikein päin ja painoarvio sekä pelottaa et mitä sanovat nuista myrkytyksen oireista... ollu jo jonku aikaa ja en tod joutas osastolle makamaan... 3pientä kotona niin ei haluttas sinne jäädä, mut huomen...
  15. T

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    oon kyl puhunu lääkäreille ja ym et voisko käynnistää mut ei mua kukaan ota tosissaa.. sanovat vaaa et tervetuloa synnyttää sit ku aika tulee.. joten en oo sit rohennu alkaa vastaan niille sanomaan mut nyt onneks viel lääkäri ennen synnytystä ja jos paikat ym auki niin vaadin käynnistyksen...
  16. T

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Täällä oikeestaa kauhulla ootetaan synnytystä.. en tiij. 2viimestä synnytystä kestäny alle 2h ja matkaa ollu sairaalaa 80 ja nyt kun menen isompaan sairaalaan niin matkaa 130 joten lanssilla lähettävä... Luomuna syntyny nuo kaks joten tosi kipeä ollu. Mut ku ei mul paljo varottele ajoissa yhtä...
  17. T

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Laskettuaika vain lähenee... ja vauva perätilassa mut onneks viel aikaa kääntyä oikein,.. Vauvan sydäntä tutkittu oiken urakalla ja kaikki pitäisi olla ok mut hiukan kuitenki se jänskättää ku edellisella vauvalla sydänvika mut jospa nyt kaikki menis hyvin. kipuja on aika paljon mut pakko vaan...
  18. T

    °º¤¤º° JOULUTONTUT 2008 °º¤¤º°°º¤¤ -kohti uutta joulua

    SAparo-81 kannattaa pyytää lääkäriltä pronaxen kipulääkettä koska on taipumusta kuumekouristuksiin. Meillä tuli tytöllä 4,5 kk ikäisenä 2 kertaa kuumekouristuskohtaus joten tiedän kuin kamalia ne on... olen itse tehnyt sillain ku lapsella alkaa kuume nousta niin annan ensin pronaxenia ja jos ei...
  19. T

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Minä olen myös rh-negaativinen ja ei ole ollut mitn ongelmia 3edellisessa raskaudessa joten tuskimpa nytkään. Kaikilla lapsilla on myös rh-joten en ole tarvinnut sitä piikkiä.. miehen veriryhmästä en ole ihan varma koska armeijapassissa on vain B mut epäilen hänenkin olevan -. Täällä tosiaan saa...
  20. T

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    ZUH on tulossa neljäs lapsi ja ikää on nyt 25

Yhteistyössä