Hakutulokset

  1. M

    Mä ostin tänään tämmösen (sis. kuvan)

    Laita läpinäkyvät olkaimet, on ihan siistin näköinen...
  2. M

    ei koskaan enää kotiäiti

    Voi veikkoset, minä olen älyllisesti hyvin vaativassa ja vastuullisessa työssä. On ollut ihanaa olla kotona ja jättää välillä aivot narikkaan. Jonkun päivän suurin murhe on ollut, että keitänkö kaura- vai mannapuuroa. Mikä vapauden tunne puhua vain vaipoista, lapsista ym. Ammattikirjallisuutta...
  3. M

    silmätulehdus, laittaisitteko

    en laittais vanhoja, hakisin lääkäriltä uuden rec.
  4. M

    Millaista on olla päivähoitaja tarhassa?Mitä kaikkea siihen

    miksi ei saa olla oman lapsen ryhmässä? Tää on uutta mulle. Tiedän kyllä opettajia peruskoulun puolelta, joka on opettanut omaa lastaan.
  5. M

    JEE!Uudet PAKO-jaksot alkaa

    Siis onko toinenki tuotantokaus tullu jo telkkarist??
  6. M

    englannin apua

    Se on kylläkin kykenemätön.
  7. M

    Tupakastako aina keuhkosyöpä/keuhkoahtaumatauti?

    Asiaa! :D Näihän se vaan on
  8. M

    hääkarkit

    Mistä löytäisin erilaisia malleja hääkarkkien tekoon?
  9. M

    Onko Vappupallo vielä katossa?

    Juups, neljä vielä killuu katossa, muumi hieman jo pääalaspäin roikkuu...
  10. M

    mitä sammakoita sinä olet suustasi päästänyt?

    Jokin aika sitten onnittelin entistä luokkakaveria raskauden takia. Eihän se ollut raskaana, vaan lihonut. Mutta maha oli iso, näytti tosiaan siltä että oli raskaana :ashamed: Ja pari vuotta sitten kysyin naapuritalon pariskunnalta, että minne te ootte "Nikon" kadottaneet, kun ei oo näkynyt...
  11. M

    itseruskettavista

    Oon kyllä melko varma ettei ne itseruskettavat voi olla kovin hyvä vaihtoehto kenenkään iholle, sillähän värjätään iho, eikä iho rusketu, eli palaa kyllä auringossa. En käyttäisi ikinä semmoista myrkkyä olin raskaana tai en!
  12. M

    pastasalaatin kastike??

    mie laitan aina yleensä majoneesi sinappi sekotuksen sinne sekaan vaan
  13. M

    Että tällästä tänään - blondi taas vauhdissa

    Mä kans repäsin ja vedin blondiin päähäni semmosen uuden Lorealin kulta-kupari värin. Tuli ihan porkkanapää. Tästä on nyt aikaa reilu viikko ja väri on mennyt ihan kamalaksi ja haalistunut rumasti... perjantaina alkais työt uudessa työpaikassa, enkä oo viel päättänyt et mitä teen tälle päälleni...
  14. M

    Katsoiko kukaan 4D dokumettia eilen?

    \ naurettava ajatus tai ei, mie en kyllä käsitä mitä rivoa on siinä että imettää vaikka sit kaksi vuotiasta? yksivuotaasta lähtien VOI antaa tavallista maitoa, ei tarvitse antaa jos imettää itse olen lopettanut kahden vanhemman imettämisen vuoden ja 2-3kk iässä ja kolmas imeväinen on nyt...
  15. M

    4D:ikuisesti imettävät

    \ Tähän mummon imettämiseen vaan sen verran et joissakin maissa (afrikka) on ihan yleistä et mummo hoitaa pieniä ja mm. imettää niitä et ei oo niin äitiä ikävä. Ei mun mielestä mitenkää kummallista laittaa vauvalle tissi suuhun siinä missä tuttiki :laugh:
  16. M

    Siis huh, huh.

    Ainahan se on noin mennyt kautta aikojen.
  17. M

    2 päivää kotiäitinä ja nyt jo kyllästyttää

    olen oppinut nauttimaan ja lorvimaan. Miksi tehdä tänään kun voi jättää huomennakin tekemättä? ;) Mutta kohta se kiirus taas alkaa kun palaan töihin. Sitten ei olekaan aikaa loikoilla. Olen nauttinut täysillä!
  18. M

    ABC Desing matkarattaat -kokemuksia?

    Itselläni on vaan positiivisia kokemuksia ABC-Designin rattaista. Meillä on ollut käytössä peräkkäinistuttavat tuplarattaat ja tavalliset kuomulla varustetut matkarattaat. Rattaat on toimineet tosi hyvin ja kestäneet myös.
  19. M

    gallup lapsivesien menosta

    heräsin esikoisesta lasketun päivän aamuna tasan kello 8 siihen, että vedet alkoi valumaan. Juoksin vessaan istumaan ja huusin miehelle ohjeita.. Puettiin rauhassa,´vettä tuli vaan koko sen ajan, söin hätäseen vielä jogurtinkin (en kyllä tiedä miksi:), ja sitten lähdettiin sairaalaan jonne 10...
  20. M

    Oisko kellään myydä Puman tai Adidaksen tennareita

    Kokoa 21-24 :) :wave:

Yhteistyössä