Hakutulokset

  1. M

    Miksi mies katselee muita?

    (n)
  2. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Sori madela en ollu huomannu viestiä :) toivottavasti nyt löydät mut fb niin olis mulle helpompaa :) mäkin tuun käymään täällä vähemmän, koska huomenna joulu ja sitte lähetään lieksaan asti mun miehen sukulaisten luo! :) hyvää joulua kaikille! Miini & pieni 7+1
  3. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Ainiin piti se sanoa, että clearbluen viikkonäyttö kannattaa tehä jos haluu varmuutta testeihin. Siitä saa selkeän vastauksen ja et onko hormoonit kasvanu tarpeeks viikkojen mukaan. Mulla näytti oikein.. Tein niitä kaks :D ja kerran näytti aivan liian vähän viikkoja ja oliki sillon tuulimuna :/
  4. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Onko kellekään tullu mun Facebook liittymis pyyntö? :) säädän puhelimella nii en tiiä lähtikö se viesti :D ja saa kyllä ilmoittautua jolle sen vois lähettää, et menee varmasti oikeelle :) Mut täällä kaikki hyvin :) vähä väsy ja välil huono olo. Jouluna ajateltiin jo kertoa lähimmille, kun...
  5. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Mäkin haluisin liittyä Facebook ryhmään. Ois vähän helpompi, kun puhelimella oon kuitenki eniten :) niinu88 laitoin viestiä, vai oisko jollekki muulle pitäny? :D
  6. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Heippa! Kävin tänään varhaisultrassa ja kaikki hyvin. Siellä pienen sydän löi kovaa :) eka neuvola vasta 9.1.14. Pahoinvointia on ollu :/ inhottavaa ku melkee koko ajan huono olo. Meinattiin kertoa varmaan perheillemme Jouluna ja mun parhaalle kaverille :) Miini ja pieni 6+3...
  7. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Tänään tuossa päivällä plussasin.. Varovasti tulisin mukaan, jos pääsee :) Ajattelin ettei testi vielä mitään näyttäisi, kun menkkojenkaan ei pitäisi vielä ihan alkaa.. :D Toisin kävi :D Elikkä oon 22 vuotta ja toinen lapsi olis tulossa :) Esikko poika on 1-vuotta ja 3kk. La noin.. 10.8.
  8. M

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Kiitos teille! Ja pahoittelut myös Daisylle! Toivottavasti teillä muilla sujuu raskaus hyvin! :)
  9. M

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Juuh ultrassa kävin ja lääkäri ainakin sanoi että jotain pitäisi edes näkyä..
  10. M

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Mut voi poistaa listasta. Tuulimuna raskaus :/ noh ensvuonna sit uudestaan ku esikoinenkin on vanhempi! :)
  11. M

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Heips. Mulla on la 6.11. Vielä on ajatukset vähän sekaisin, koska poikamme on vasta 6kk :) eli ikäeroa tulee 1v 2kk. Ultrassa jo kävin ja pikkuinen oli siellä missä pitääkin. Niin ja pitää vielä lisätä että kävin ultrassa jo nyt kun raskaustestit näytti niin monta päivää suht haaleeta viivaa...

Yhteistyössä