Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    @BlackCat, me saatiin myös poikalupaus! Kaikki muutenkin pikkuisella hyvin, nyt pitää vaan jaksaa ootella syksyä :love: Taidanpa kömpiä päikkäreille kun muksutkin nukkuu, aina vaan väsyttää iltapäivisin :barefoot:
  2. M

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Heipat kaikille! :) Eilen oltiin rakenneultrassa ja tämän äipän suureksi yllätykseksi tulokkaalla näkyikin pippeli! Eli vahva poikalupaus minun vahvoista tyttöoloista huolimatta :LOL: Kaikki oli muutenkin pienellä hyvin ja painoa hurjat 351g ja rakenteet kunnossa:love: Vähän jäi...
  3. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Heipat kaikille ja tervetuloa mattimyöhäsille! :LOL: Täällä liikkeet tuntuu myös jo päivittäin :love: pahoinvointia ja väsymystä on edelleen iltapäivisin, ajattelin koittaa tänään syödä useammin keskipäivän tienoolla jos se vaikka auttaisi. Sokeriarvot oli rasituksessa niin matalat että terkka...
  4. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Tervetuloa uusille! :) Täällä tuntuu vaiva vaihtuvan toiseen koko ajan, kun yhdestä selviää niin tulee toinen tilalle :( Lannerangan kivut on alkaneet jo ja tällä viikolla minut löysi flunssa. Pääsiskö kohta jo nauttimaan tästä odotuksesta? Nyt olen varmasti tuntenut liikkeitä jo toista viikkoa...
  5. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Sokerirasitus meni hyvin! Paastoarvo: 4,7 (viite 5,3), 1h: 4,3 (10,0) ja 2h: 4,2 (8,6). Terkkari sanoi että parin tunnin välein olisi hyvä syödä että verensokeri pysyu tasaisena eikä kuulemma ole pahitteeksi vaikka yölläkin heräisin syömään kun sokerit on noin alhaiset :D En kyllä ajatellut...
  6. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :love: Mulla alkaa vihdoin ja viimein olemaan energisempi ja ei-niin-raskaana-oleva olo :giggle: Tänään oon tehny vaikka mitä ja ihan ilman päikkäreitä! Mikä saavutus! :D On tehny kyllä tosi hyvää tää auringonpaiste. Ja oikeestaan ollu ihan mukavaa olla...
  7. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Oho, paljon onnea jatkoon @s4nnn ! :eek::D:love:
  8. M

    Kiinnittymisdippi raskausenteenä?

    Totta, lämpö tipahti yhtenä aamuna (dpo6) ja nousi taas seuraavana.
  9. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    @Lehtoleinikki: hyvä että teitä seurataan tarkasti ja pääset punktioonkin! Mielestäni todella hyvä uutinen ettei kyse olekaan mo-mo kaksosista, onnittelut siitä! :love: Toivottavasti tuplat pärjäisivät mahdollisimman pitkälle viikon 30 yli masussa - vaikka hyväähän keskoshoito Suomessa on :)...
  10. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Tervetuloa mukaan @s4nnn! Tosi erikoista ettei edes sydänääniä kuunneltu! Milloin sulla sitten olisi ultra? Pitäis olla jo! :eek: Tsemppiä tulevaan ♡
  11. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    @Lehtoleinikki, toivottavasti saitte ultrassa pelkkiä hyviä uutisia :love: @kirsimaria, onpa ihmeellisen tarkkaa kun päivien heitolla siirretään laskettua aikaa :eek: täälläpäin heiton tulee olla vähintään 5 päivää että laskettua aikaa muutettaisiin. On kyllä ihana tuo äitiyspakkaus mutta...
  12. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    @kantris, kelalta haetaan tosiaan etuuksia sitten kun 20jotain viikkoa on täynnä, neuvolasta saa todistuksen raskaudesta :) Me ei oteta pakkausta tällä kertaa kun tarvikkeita löytyy jo kahden jäljiltä. Muutenkin suunnilleen ainoa ihana asia pakkauksessa esikoisen aikaan oli itse laatikko...
  13. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Olen pahoillani @Daisy85, voimia :(
  14. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Me otettiin esikoista odottaessa sukupuoli selville ja kuopus pidettiin yllärinä :love: en vaan malta odottaa synnärille tällä kertaa vaikka oli ihana yllättyä silloin :D Kuulostaa kamalalta @kantris :( toivottavasti tommosta oloa ei enää tulis uudestaan. Mulla on kiputilat raskausaikana...
  15. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Pahoittelut @PinskuPinsku :( Sukupuoli selvitetään ehdottomasti tällä kertaa. Mulla on viikko ennen rakenneultraa yksi kontrolliaika polille missä ultrataan myös ja ajattelin sielläkin kysyä miltä näyttää :D Jostain syystä tyttöfiilis on todella vahva tällä kertaa - aiemmissakin raskauksissa...
  16. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Tervetuloa mukaan @Roope82 ja paljon onnea tulevasta vauvasta, teillä onkin pitkä tie ollut takana :unsure::love: fb-ryhmästä voi laittaa viestiä käyttäjälle @Mamacita:) (Muutin tämän ketjun nimen jatkumaan tämän kuun, jos joku haluaa ensi kuussa aloittaa ketjun päivityksen niin sopii! :))
  17. M

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Ultrassa käyty ja kaikki hyvin pikkuisella :love: vastasi muutamaa päivää isompaa ja ajattelinkin neuvolassa pyytää että käytetään ultran LA:ta kun se osuu paremmin havaittuun ovikseen. Ensi viikolla tulee sitten postissa yhdistelmäseulan tulokset. RU onkin sitten 21.4.
  18. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Ultrassa käyty ja kaikki hyvin pikkuisella :love: vastasi muutamaa päivää isompaa ja ajattelinkin neuvolassa pyytää että käytetään ultran LA:ta kun se osuu paremmin havaittuun ovikseen. Ensi viikolla tulee sitten postissa yhdistelmäseulan tulokset. RU onkin sitten 21.4. Haluaako joku muu alkaa...
  19. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    @N93, olen pahoillani :cry: todella toivon että saisitte pian nyytin syliin asti. @millimolli85, onnea hyvistä ultrakuulumisista! :love: fb-ryhmästä voi laittaa viestiä käyttäjälle Mamacita:) Minä olen kärsinyt vatsataudista lähes viikon ja nyt se vihdoin alkaa olla taittumassa pelkkään...
  20. M

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Tänne nyt ei kovin hyvää kuulu, oon ollu vatsataudissa lähemmäs viikon :sick: enää en edes tiedä onko tää pöpöä vai raskautta, heikko olo eikä oikein mikään pysy sisällä. Todella toivon että johtuis jostain taudista ettei vaan kestäis raskausoireena pahimmillaan ties kuinka kauan :( huomenna...

Yhteistyössä