Hakutulokset

  1. A

    Turvaistuin - vielä kerran ja paatoksella

    Olen nyt viettänyt päivittäin tunteja tutkien, mikä olisi turvallisin istuin kaukalon jälkeen. Olen löytänyt palkki-istuimen, jossa erittäin alhainen rasitus sekä etu- että sivukolareissa (Kiddy). Mutta en yhtään selkä menosuuntaan istuinta, jossa olisi vastaavat erittäin alhaiset rasitukset...
  2. A

    Meneekö kaikki hyvin - hermostuttaa pelkän iän vuoksi

    Olen täällä aiemminkin kirjoitellut yllätysraskaudestani ja nyt ollaan viikolla 28 menossa. Kaikki hyvin fyysisesti, touhuan aktiivisesti varmaan hormoonien takia niin pihalla kuin puutarhassa. Ei mitään mainittavia vaivoja, sokerirasitukset sun muut testit läpäisty kirkkaasti ja painokin kasvaa...
  3. A

    Luomusti ja suht "vaivatta" raskaaksi 40+...?

    Olipa mukava lukea tarinasi TR. Itse vähän ujostelen edelleen kun 35-40 vuotiaat päivittelevät olevansa "vanhoja" äideiksi. No, itse nyt olen 45 juuri täyttänyt ja viikko 20 täynnä. Elokuussa toivottavasti synnyttelen ja vaikka kaikki alkoi vahingosta, nyt olen onneni kukkuloilla...
  4. A

    Luomusti ja suht "vaivatta" raskaaksi 40+...?

    Kiitos mur-mur! Toivottavasti sinulla myös tärppi käynyt. Sain lapsivesitutkimuksen tulokset ja terve tyttövauveli sitten tuloillaan. Vielä saa vähän rakenneultraa jännittää, mutta uskoisin että nuo kromosomit oli se isoin riski vanhemmalla iällä. Ja ainakaan lapsivesitutkimuksen tehnyt...
  5. A

    Luomusti ja suht "vaivatta" raskaaksi 40+...?

    Itselleni kävi varsinainen yllätysraskaus. Olen 44 v ja tulin raskaaksi e-pillereiden käytöstä huolimatta. Tämä on todellinen ihme, sillä aiemmat lapseni (20 ja 19 v) ovat molemmat saaneet alkunsa hormoniavusteisesti. Päädyin jo kertaalleen aborttiratkaisuun, kun ajattelin olevani liian...

Yhteistyössä