Hakutulokset

  1. M

    Tehtiin miehen kanssa diili...

    Siis oot aloittanu 11 vuotiaana :o :o :o hui kamalaa!! Kyllä kannattaa nyt tsempata kun noin hyvin sinut palkitaan :D
  2. M

    oonko mä ihan surkimus jos lopetan imetyksen nyt?

    kiitos kaikille vastanneille! Meillä neuvolan tädin mielestä oma väsymys ei oo syy imetyksen lopettamiseen, ja se sanoi että vuosi vähintään pitää imettää...on kuulemma joku suositus...
  3. M

    oonko mä ihan surkimus jos lopetan imetyksen nyt?

    lapsi on 8 kk...ja alan olla lopen uupunut. Imetys on viimeisen 2 kk ollut yhtä taistelua, ei millään malta imeä päivisin, ja asuu sitten tissillä öisin. Lisäksi toinen tissi on jostain syystä ehtynyt, siitä ei enää tuu maitoa, toisesta vaan. En millään enää jaksaisi, mutta jääkö lapsi nyt...
  4. M

    Kaikki, jotka ystävää vailla...

    varkaus :ashamed:
  5. M

    on ne anopit mukavia

    Meillä anoppi joskus pitkin hampain antaa 10 tai 20 ekee ja haluaa sitten nähdä kuitin että mitä niillä on ostettu :o oon monta kertaa sanonu ettei tarvi antaa mitään, kun tiedän nuo jälkipyykit :( Tekee hirveän numeron siitä kympistä aina...
  6. M

    *****Viikko 20 piinailijat*****

    No onhan tänne tullut lisääkin plussanneita. Hurjasti onnea kaikille! :flower: Ja voimahalit tippuneille, kyllä te vielä perässä tulette :hug: Hyvää kesää kaikille, minä lähden eteenpäin...
  7. M

    Onko teistä riittävää...

    Meillä kävi varmaan 20 eri porukkaa vauvaa katsomassa eikä kyllä kukaan heistä pessyt käsiään. Eikä saatu tauteja ;)
  8. M

    ilman valvontaa

    Ja mikä velvollisuus sillä naapurin emännällä on vahtia sun pentuasi??? Totta kai kolmevuotias pysyy oman vanhemman seurassa, ei kukaan täyspäinen päästä sen ikäistä silmistään pihalla!!!
  9. M

    Kuinka usein vaihdatte rintaliivit?

    Voi vide :ashamed: Mä omistan tällä hetkellä 2 liivit joista kummatkaan ei istu oikein hyvin, kiitos eriparitissieni :/ Kun rahaa on muutenkin aina vähän, rintsikat ja alkkarit on ne mitä hankin ehkä max yhet vuodessa :/
  10. M

    *****Viikko 20 piinailijat*****

    Voi että on paljon tippuneita :hug: :hug: Tuntuu jotenkin kurjalta tuulettaa, jos olen ainoa plussannut :ashamed: Taidan vetäytyä, mutta pidän peukkuja kaikille niille, joilla täti on vielä piilossa. Toivottavasti pysyykin... Kiitos, kun olitte tukena ja iso kiitos minua onniteille :heart:
  11. M

    eskarista

    Ei meillä kyllä kotiin ole tullut.. Tutustumispäivänä ilmottauduttu paikanpäällä..
  12. M

    *****Viikko 20 piinailijat*****

    No, onpas kumma, miten raskaushormoonin määrä vaihtelee eri päivän aikoina. Tein äsken kunnolla vielä yhden testin ja plussahan sieltä taas pärähti!!!!!!! :heart: Eli, pitänee alkaa uskoa, että pikkuinen ainakin yrittää pysyä kyydissä ihan tosissaan :heart: SUNNUNTAI 13.5. Ensimmäistä...
  13. M

    *****Viikko 20 piinailijat*****

    En minäkään vielä oikein uskalla hurrata. Eilen jo plussasin, mutta äsken taas pelkkä haamu... :\| Eli kiinni pysyminen ei taida olla vielä ihan varmaa. Terojen vaikutus on nyt loppunut (viiimeinen perjantaina), joten voi olla, että alkio ei itsekeen pysy kiinni :'( Mutta en itke vielä...
  14. M

    *****Viikko 20 piinailijat*****

    No, nuo minun testit on mammaksin testejä, ei niitä herkkiä, vaan 25ml. Kylläpä oli taas öklötysaamu, jippiiiii...........
  15. M

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Ups, tuli väärään pinoon........... :ashamed: Mutta oikeastaan kuulun myös tähän joukkoon, vaikkakin nyt vasta tänne vahingossa tupsahdin. Mies aina pitänyt lihavuuttani syynä siihen, etten raskaudu, mutta esikoistani aloin odottamaan painaessani 80 ja nyt vaaka virnuilee yli 80:ssä :/
  16. M

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Iiiiiiiikkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!! Tein äsken uuden testin kunnon pisusta ja heti tuli esiin SELVÄÄKIN selvempi haamu!!!!!!!!! Ja kun näin sen haamun ja tunteet kuohahti, niin maha pyörähti ympäri siihen malliin, ettei voinut erehtyä raskauspahoinvoinnista. Voi että, joko nyt vihdoinkin se...
  17. M

    *****Viikko 20 piinailijat*****

    Iiiiiiiikkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!! :heart: Tein äsken uuden testin kunnon pisusta ja heti tuli esiin SELVÄÄKIN selvempi haamu =) Ja kun näin sen haamun ja tunteet kuohahti, niin maha pyörähti ympäri siihen malliin, ettei voinut erehtyä raskauspahoinvoinnista. Voi että, joko nyt vihdoinkin...
  18. M

    *****Viikko 20 piinailijat*****

    No, enhän minä sitten enää malttanut odottaa, kun tänä aamuna oli postilaatikossa tilaamani mammaksin testit......tulos: haamujen haamu!!!! Nyt kp 24/28 ja tein testin kahden tunnin "kahvipisusta", että en nyt vielä itke enkä hurraa :/ Raparperitaivas: miulla esikoisen odotuksen alussa kahvi...
  19. M

    *****Viikko 20 piinailijat*****

    Babygirl: Peukut pystyssä ja varpaatkin, toivottavsti haamu vahvistuu... Omaa napaa: Vaikka oireita onkin rutkasti, niin yksi juttu ei kyllä lupaa oikein hyvää: nimittäin KAHVI maistuu edelleenkin.... :o Voi kun nää päivät on nyt pitkiä, onneksi tänään on töissä paljon tekemistä, on pakko...
  20. M

    *****Viikko 20 piinailijat*****

    Minä täällä vielä :) Äitienpäivänä voisin oikeastaan minäkin testailla, silloin on kp 26/28 ja ovis oli ajallaan, joten näkyä pitäisi jos on näkyäkseen. Joten sunnuntaihin...

Yhteistyössä