Hakutulokset

  1. V

    Rakenneultra; nestekertymiä sydämen ja keuhkojen lähellä, tietoa kellään? :(

    toivottavasti saat pian ne tunnukset. oletko saanut uutta tietoa vauvasta?
  2. V

    Rakenneultra; nestekertymiä sydämen ja keuhkojen lähellä, tietoa kellään? :(

    moikka Luna, ja ensiksin, voimia :ashamed: meillä raskauden keskeytys maaliskuussa 2013. meillä ei ollut nestekertymiä mutta keuhkot ja rintaontelo täynnä nestettä. jolloin siis keuhkot ei voi kehittyä. vaaviltamme löydettiin myös molemmista jaloista kampurat, pieni vatsalaukku ja täydellinen...
  3. V

    Toinen lapsi 2014?

    ei mekään heiluteltu ;) mut siittiöt voi elää jopa 5vrk. ja meille kävi juurikin niin :) ja tuo o-testi voi jopa näyttää herkemmin raskauden ku mikään raskaustesti :) mulla tuli o-testiin samana päivänä kun plussasin niin paaaljon vahvempi + viiva ku kontrolliviiva(siis o-testiin) ja se + viiva...
  4. V

    Toinen lapsi 2014?

    Hannasi ootko aatellu tehdä r-testiä? mullahan kävi juur noin. ja ovulaatiotestit havaitsee LH-hormonin mutta myöskin HCG-hormonin kun r-testi ei havaitse Lh:ta. kokeile, eihän sitä koskaan tiedä ;)
  5. V

    Toinen lapsi 2014?

    hei vaan taas kaikille ja kiitos onnitteluista! halusin vielä tulla kertomaan lisää hyviä uutisia: meillähän siis maaliskuussa keskeytys rv 23+4 vauvan poikkeamien vuoksi. eilen soitti perinnöllisyyslääkäri eikä mitään perinnöllistä sairautta ole löydetty!!! ja tälläisiä kehityshäiriöitä...
  6. V

    Toinen lapsi 2014?

    mä testasin kp 27 negan. sit lauantai illal tein huvikseen ovistestin ja jo se oli illal +. googletin sen o-testi homman. o-testi siis reagoi sekä hcg että siihen LH-hormoniin. siksi o-testit voi näyttää raskauden jo paljon ennen ku herknkään r-testi.
  7. V

    Toinen lapsi 2014?

    mitäs tää nyt sit meinaa... kp 32 ja ovistesti vahva+ kuitenkin ultrassa reilu 2 viikkoa sitten näkyi ovis. ... en tie kui tuli mieleenki tehdä sellainen... mut ei tipan tippaa menkkoja näy... hahaa!!!! se ovistesti näytti raskautta! haamu tuli parin tunnin pidätyksellä apteekin testiin...
  8. V

    Toinen lapsi 2014?

    r-testi täälläkin negaa... eikä myöskään tätiä näy... ikinä ei kk kierto oo ollu näin pitkä...
  9. V

    Toinen lapsi 2014?

    mä oon vaan niin varma etten oo raskaana. ja to-la siin välis ois 14pvä oviksesta. ja oon myös nynny, viimeksi kävi miten kävi niin en ees uskalla tehdä testiä ku putoon korkeelta ja kovaa ku katsoo negatiivista. jos su mennes ei oo tätiä kuulunu ni sit teen... eikä sairastelujen takia ollu...
  10. V

    Toinen lapsi 2014?

    joko mä aamulla uskaltaisin varovasti testata... sit ois kp 27... ja ovulaatiosta päätellen kierto 29-30... joo, mä testaan aamulla... :) nääh, alko aamusta niin vahvat menkka oireet että en masenna itseäni. pe vasta pitäis menkat alkaa joten ei se testi vielä mitään näytä... odotan...
  11. V

    Toinen lapsi 2014?

    hän lopetti karppauksen raskauden ajaksi. mut imettäessä ei kuulemma vaikuta ja jos vaikuttaa ni eiköhän se lapsessa näy (itku, vatsaväänteet yms.) :)
  12. V

    Toinen lapsi 2014?

    mun ystävä raskautui kun hänen esikko oli 8kk. imetti max 4krt päivässä eikä esikoisen ja kuopuksen välissä oo ollu menkkoja. lääkäri oli heti kysynyt hänen ruokavaliotaan ja hän "karppasi" silloin, ei todellakaan täysillä mutta vähensi esim. leipää ja vaaleit jauhoja sisältäviä ruokia. lääkärin...
  13. V

    Toinen lapsi 2014?

    koska ootte uskaltanu testailla ja millä testillä kannattais? mulla nyt dpo 9. kierto ehkä joku 28-30 pvä eli ensi viikon to/pe ois menkat. meidän piti jättää tää kierto väliin mut ku lääkäri ja kaikki näki oviksen ni mies sit sano et "mitä sitä sit odottelee, tulee jos tulee" :) maillä siis...
  14. V

    Toinen lapsi 2014?

    ja jes, neste oli poistunut kohdusta!!! ja lääkäri vahvisti mun tuntemukset eli ovis huomenna (näki ultralla ovulaation tulon) mutta kohdun limakalvo toooosi eptasainen synnytyksen jälkeen et vaikka raskaus alkais ni keskenmeno riski iso kun limakalvot ei oo normit. mut veikkas jo seuraavassa...
  15. V

    Toinen lapsi 2014?

    fuk, katoin juur et kp 13 ois menossa, pitäiskö sitä niinku peittoo heilutella tänään, ei jaksa ;) huomen sit... väsyttää, vituttaa ja vähän vielä väsyttää... öitä :)
  16. V

    Toinen lapsi 2014?

    eltsu81: mulla kävi ihan samoin aikoinaan kun jätin pillerit pois, pari ekaa kiertoa ihan hassut mut sit normalisoitu...
  17. V

    Toinen lapsi 2014?

    no ei, ja eniten ärsyttää kun kellään ei utnnu olevan aikaa kuunnella mitkä ne mun oireet oikeesti on.synnytyksen jälkitarkastuksessakin se lääkäri suurinpiirtein heitti mut ulos huoneesta ku on kiire... no tänään kävin sit siel päivystykses ku holahti nilkkoihin asti verta. se neste alkoi...
  18. V

    Toinen lapsi 2014?

    onnea merkillinen plussasta :) mut tää on nyt taas niin tätä: jälkitarkastuksessa lääkäri sanoi "käyttäkää ehkäisyä kunnes usi ultra on käyty" kun taas hermopäissäni soitin naistentautien päivystykseen ja siellä lääkäri sanoi että" ei tuo neste estä uutta raskautta, en näe mitään syytä käyttää...
  19. V

    Toinen lapsi 2014?

    eli otetaan hcg arvo et nouseeko se (kun mun synnytyksestä vasta 6vk) et jos jotain vanhaa raskausmateriaalia on jääny ns. kasvamaan sinne. enkelityttö siis syntyi rv. 23+4 pahjen rakenneoikeavuuksien vuoksi. ei olisi elänyt edes raskautta loppuun... eipä sitä vaan uskoisi itselle näin käyvän...
  20. V

    Toinen lapsi 2014?

    jaahas, meille tulee taukoa. synnytyksen jälkitarkastuksessa löyty nestettä kohdussa, se täytyy ensin selvittää mikä on. enkeli vauvallemme ei löytynyt syytä...

Yhteistyössä