Hakutulokset

  1. baby-mama

    Kaikki kammoksuvat naisellista naista...

    Ei kyllä vaikuta henkisesti ikätasoiseltaan tämä ap. Teksti on kuin 19-vuotiaan teiniprinsessan pohdintaa tiivistettynä ydinajatukseen "tykkäättekste musta? Miksette tykkää? Tykätkää nyt!" Jos naisellisuus määritellään silikonitissien ja "naisellisen liikehdinnän" välimaastoon, ollaan kyllä...
  2. baby-mama

    Teinitytär saa lapsen ja lapsen isää ei kiinnosta.

    Lähipiirissäni on käynyt tällä tavalla: pikainen tuttavuus, molemmat päälle parikymppisiä. Vahinkolaukauksesta paksuksi, ja poika alkoi heti väistellä vastuuta. Osallistui kuitenkin ristiäisiin, mutta muuten ei ole ilmeisesti vauvaansa tavannut. Pojan vanhemmat ovat kuitenkin lapsirakkaita ja...
  3. baby-mama

    Kukas palstamamma muuten oli juhannuksena Särkänniemessä ja nolasi lapset ja itsensä?

    Ja tässä taas vedetty mutkat niin suoraksi.. Lapsille karjumisen vastakohta mielestäsi on liukuhihnavanhemmuutta vailla tunnelatausta...
  4. baby-mama

    Kukas palstamamma muuten oli juhannuksena Särkänniemessä ja nolasi lapset ja itsensä?

    Menee nyt jankkaamiseksi, mutta.. Se että toinen käyttäytyy yleisten moraaliarvojen vastaisesti (=kiroilee & räyhää lapsille) on siis mielestäsi vain suvaitsevaisuuskysymys? Eli kärjistetty esimerkki: Joku voi antaa lapsille vaikka luunappeja/tukkapöllyä, ja mun pitää vain ymmärtää koska...
  5. baby-mama

    Kukas palstamamma muuten oli juhannuksena Särkänniemessä ja nolasi lapset ja itsensä?

    Aaaai, siis mun pitäisi vaan "ymmärtää erilaisuutta"? Eli ei sais arvostella kilahtelevia mutseja? Voi kiitos happygirl kun valaisit mua! Tästä lähtien mä vaan ymmärrän "erilaisuutta"!
  6. baby-mama

    Ärsyttäviä nämä tyypit facebookissa

    Samoin koristeellisesti kehystetyt tekstit tyyliin: "Osaan olla upea ystävä niille jotka ovat sitä minulle, ja pahin painajainen heille jotka vittuilevat minulle.." jne! Tai sitten iänikuinen Marilyn-quote:"olen herkkä, ailahtelevainen (+10 random adjektiivia)..mutta olen NAINEN!"...
  7. baby-mama

    Minkä merkin vaatteet ovat tyylikkäitä, nuorekkaita ja kestäviä?

    Nanso ei mielestäni ole kovin nuorekas, vaikka he nyt ns. jonkun nuorennusleikkauksen ovat tehneetkin. vaatteiden kuoseista tulee aina vain pyjamat ja kotivaatteet mieleen, vaikka ihan laadukkaita ovatkin materiaaleiltaan.. Lisäys: ellei siten halua olla tosi trendikäs ja normcore ja tälleen...
  8. baby-mama

    Kukas palstamamma muuten oli juhannuksena Särkänniemessä ja nolasi lapset ja itsensä?

    Mun ei tarvi olla robotti, vaikka en julkisilla paikoilla kilahtelekaan. Ihan kuule tunteita näytetään meidänkin huushollissa. Minusta lapsillle kiroileminen on todella rumaa, kuulostanpa miten tekopyhältä nyt tahansa.
  9. baby-mama

    Kukas palstamamma muuten oli juhannuksena Särkänniemessä ja nolasi lapset ja itsensä?

    Tunteiden näyttäminen ja itseilmaisu on täysin eri asia kuin hyvät käytöstavat julkisilla paikoilla ja muiden huomioonottaminen. Tämäkin tilanne olisi varmaan voinut ratketa ilman että pitää kiroilla lasten edessä.
  10. baby-mama

    Kukas palstamamma muuten oli juhannuksena Särkänniemessä ja nolasi lapset ja itsensä?

    No ei siinä kyllä mitään hienoa minusta ole, jos joskus "kilahtaa". Lapsia pitää välillä komentaa ja tiedän kyllä tunteen, kun ollaan esim. ravintolassa syömässä ja lapsi yrittää tahallaan ärsyttää. Silti hallitsen nekin tilanteet enkä nolaa itseäni/lapsiani/perhettäni huutamalla vittua...
  11. baby-mama

    Miten saa järkevästi sanottua enkuks

    - I'm dancing on the bar counter -I like to dance on the bar counter Miksi moinen kysymys :)?
  12. baby-mama

    Mitä kaikkea tarvitsee mukaan kylpyläreissulle?! ekakertalainen kysyy

    Läpsyttimet! Nimim. en halunnut maksaa hotellin kertiksistä 5 €/pari, joten jouduin kipittämään kylpyläosastolle paljasjaloin tai sukkasillani :)
  13. baby-mama

    Taisin juuri pilata lapseni psyyken tai ainakin itsetunnon koko hänen loppuelämäksi :(

    Sellaista välillä sattuu, mut pääasia että ap huomasi itse mokanneensa! Lapset ovat niin herkkiä, se on uskomatonta miten pienillä asioilla voi lapsen mieleen vaikuttaa. Meillä lapsemme isä joskus leikillään kiusoittelee meidän lasta, ja joskus on siitä tullut jopa itku. Mä aina toistelenkin...
  14. baby-mama

    Tein ls-ilmon ystävästä. Koskien lapsen ylipainoa ja vanhempien välinpitämättömyyttä.

    Jos huomaisin lähipiirissä perheongelmia, yrittäisin puhua ensin asianomistajille ennen kuin lähden tekemään selän takana ls-ilmoituksia. Tuntuisi kyllä tosi ikävältä itsestäkin, että nimettömästi ilmoitellaan omista asioista, vaikka muitakin keinoja ongelmien ratkaisuun ehkä löytyisi.
  15. baby-mama

    Voisko Suomen jakaa kahtia kiitos!

    Mut miks suvikset haluais päästä konservatiiveista eroon, koska hehän tunnetusti suvaitsevat erilaisuutta :)?
  16. baby-mama

    Hyi helvetti! Joku vauva-meetinki Jumbossa tänään!

    Anteeks, mut minkälaiset ihmiset sitten saavat käydä porukalla kahvilla? Vain lapsettomat/miehet/sinkut..? Oliko ongelmana siis se, että kahvilassa oli porukka (ehkäpä tuoreitakin) äitejä, jotka halusivat ulos virkistäytymään, ja vauvojakaan ei voi kotiin yksin jättää? Miten äitien tulisi...
  17. baby-mama

    Eduskunnan lakivaliokunta hylkäsi aloitteen tasa-arvoisesta avioliittolaista

    Ei tietenkään kaikki demokratian keinoin tehdyt päätökset ole absoluuttisen oikeita. Mutta mielestäni tämä pitää hyväksyä, jos haluaa elää demokratiassa. Mikään päätös ei voi miellyttää kaikkia. Enemmistön päätöstä tulee silti kunnioittaa, koska that's how it goes.
  18. baby-mama

    Eduskunnan lakivaliokunta hylkäsi aloitteen tasa-arvoisesta avioliittolaista

    Data hei, edelleen Suomi on demokraattinen tasavalta, joten kansa päättää ;)
  19. baby-mama

    Eduskunnan lakivaliokunta hylkäsi aloitteen tasa-arvoisesta avioliittolaista

    Mun mielipiteeni on, että meillä on tällä hetkellä tärkeämpiäkin ongelmia kuin homojen adoptioasiat. En tajua miten tästä vouhotetaan jatkuvasti, kun meillä olisi pitkittynyt lama, massatyöttömyys ja muutakin kivaa tässä parhaillaan ratkottavana.
  20. baby-mama

    Mihin blogeihin sinulla on mennyt maku? Mistä blogista et pidä?

    Kuten joku mainitsikin, kaikista eniten ärsyttää laiskojen bloggareiden yyyylipitkät kuvapläjäykset, jotka eivät ole omia vaan tosiaan eri tuotemerkkien mainoskuvia. Jos oikeasti ne tuotteet kiinnostaa niiin helvetisti, niitä voi ihan itse mennä ko. valmistajien sivuilta tiirailemaan. Ja ihan...

Yhteistyössä