Hakutulokset

  1. T

    Syyskuiset 2018

    Moikka kaikki! Ihanaa olla täällä, jotenkin ollut vähän epävarma olo lapsiluvusta ja arjesta jne. mutta tänään kp 31 aamulla tein selvän plussatestin ihan vain kokeeksi. Oireita ei juuri ole, ainakaan vielä. Laitoin coolmamalle viestiä fb-ryhmästä :) mut saa lisätä listalle...
  2. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Liityn tänne :) kuvittelen tunnistaneeni oviksen viime viikolla, mutta voin olla ollut väärässäkin. Meillä on 2 lasta, joista nuorempaa vielä imetän illalla ja yöllä ja tämä on pitänyt kierron poissa. Jos oikeasti tunsin oikein niin, ovis on tapahtunut jotain ma-pe välillä viime viikolla (kipuja...
  3. T

    Kolmannen yrittäjät ✨❤️

    Samassa veneessä. Lapset 4v ja 1v11kk. Välillä olin sitä mieltä, ettei enempää biologisia lapsia, mutta miehellä vauvakuume. Nyt olen itsekin vähän innostunut ajatuksesta. Mullakin imetys on pitänyt tosi tehokkaasti hormonitoimintaa poissa, edelleen imetän illalla&yöllä kuopusta. Viime...
  4. T

    Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

    Moikka kaikki ! Tervetuloa uudet :) Tsemppiä kaikille seuloista lisätutkimuksiin joutuneille, sormet ja varpaat ristissä että kaikki on hyvin :love: Mä olen ollut jotenkin niin kiireinen koko kesäkuun, etten ole paljon kuulumisia kirjoitellut tänne, enkä esikoisen aikaiseen fb-ryhmäänkään...
  5. T

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Moikka pitkästä aikaa, ollut kiirettä täälläkin. Punkin puremasta joku kirjoitti, mulla oli myös punkki navassa esikoisen raskausaikana (varmaan jtn. rv 15), otin sen vaan pois ja seurailin ihoa. Fiksumpi olis varmaan soittanut johonkin :D FB-ryhmän sulkemisesta pitikin kysyä, kiitos...
  6. T

    Joulukuun tontut -15

    Henu26 ei sen tarvinnut olla siinä! älä vielä huolestu :hug: ON: mun ärsyttävin oire on se, ettei ole yhtään huumorintajua. Ärsyynnyn ihan järjettömän helposti :P inhottavaa. Monta kertaa jo meinannut karata näppikseltä yhdistys-ja seura-asioissa kaikenlaisia sammakoita :D Muuten perus...
  7. T

    Joulukuun tontut -15

    Pitkästä aikaa mäkin ryhdistäydyn :) Voimahalit kaikille keskenmenon kohdanneille :hug: ON: mäkin opiskelen monimuoton amk-tutkintoa, luultavasti olen koko ens lukuvuoden poissaolevana ja nyt yritän saada kaikki rästit alta ennen sitä. Tänään kouluun, kohta lähden, mun äiti tulee...
  8. T

    Joulukuun tontut -15

    AaVee :heart: :heart: olen tosi pahoillani. Tervetuloa uudet! Mä olen tohkeissani hypistellyt kaikki esikoisen vauva-ajan kamppeet ja samalla siivonnut sieltä pois ne, mitä käytettiin vain kerran/ kaks tai ei koskaan. Rakennan vaaka ry:lle paria vauvakassia niistä :) ja silti on...
  9. T

    Joulukuun tontut -15

    Ihanaa Geesa :) ja tervetuloa uudet!! Mitä te muut teette päivisin? töitä? koulua? lapsen kanssa kotona? ON: oloja on tosi vähän, nännit on laajentuneet, joskus vähän yököttää, välillä on kauhea nälkä ja pissattaa tietty ihan säännöllisesti.. mitään erityisiä mielihaluja ei ole...
  10. T

    Joulukuun tontut -15

    Meibijees :'( :heart: voimia ja pahoittelut.
  11. T

    Joulukuun tontut -15

    Tervetuloa uudet minunkin puolesta! Geesa, kyllä siellä kaikki hyvin on :hug: toivottavasti digi antaa haluamasi tuloksen. Mä mietin myös sitä digiviikkotestiä kun ei oo ihan täyttä varmuutta viikoista, mutta jätin väliin, ajattelin että tulee turhaa murhetta. ON: nälkä, koko päivän...
  12. T

    Joulukuun tontut -15

    Esikoinenhaaveissa :hug: <3 osanottoni. Imettämisestä vielä, mäkin lopetan ihan viimestään syksyllä, ellei lapsi itse lopeta ennen sitä. En tahdo tandemeita :) Lihomisesta esikoisen raskausaikana tuli reilu 20kg, osa ihan syömällä ja loput turvotuksena. 5 päivää synnytyksestä oli enää...
  13. T

    Joulukuun tontut -15

    Helmitoivolle :hug: sä olet täydellinen ja täysin syytön. Voimia <3 Imettämisestä mä imetän myös aamulla ja illalla, säännölliseti jompikumpi jää väliin jos olen työvuorossa ja isä hoitaa aamun / illan rutiinit. Lapsi kohta 1v ja 5kk. Toivon myös, että imetys voi näin jatkua niin kauan kuin...
  14. T

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Kiitos onnitteluista, kyllä se haamu vahvistui <3 la on jotain 8-13.12 välillä. Olin aivan varma, että menkat alkaa, aivan varma. Tohkeissani kirjoitin jo joulukuisiinkin :D Kovasti plussaonnea kaikille täällä!!! :)
  15. T

    Joulukuun tontut -15

    Jaanel Sori, vanhasta tottumuksesta lyhensin LAS, on Lohja eli listan lyhenteistä LS... Joskus aiemmin, ennen kuin se oli osa HYKSiä niin se oli LAS ja edelleen täällä puhekielessä välillä LAS :) eli Lohjaa tarkoitan.
  16. T

    Joulukuun tontut -15

    Sona eikä :) kirjotin silloin harvakseltaan marraskuisiin 2013. Meibijees mulla on tullut sellaista "ruskeaa valkovuotoa" kolmena päivänä kertaalleen (3+3, 3+5, 4+1) tuollon eka aattelin, että menkat alkaa seuraavana päivänä.. Esikoiselta ei ollut mitään vuotoja. Nyt vaan yritän ajatella...
  17. T

    Joulukuun tontut -15

    Moikka kaikki! Mä malttamattomana tulin katsomaan löytyykö jo joulukuun ketjua ja löytyihän se. Hukkasin heti hyvät ajatukseni taustailusta :D Eilen tein haamuplussan päivällä ja tänään aamulla jo selkeän plussan. Esikoisen jälkeen ehti olla vain yhdet menkat ja olin aivan varma, että tämä...
  18. T

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Onnea Minma! Täällä kp 34 ja olisko dpo 13 tai 14, tein äsken (ei aamupissa) haamun!!! En voi uskoa todeksi <3 teen aamulla uuden testin ja toivon, että viivat säilyy. Mulla ei oo mitään mainittavia oireita, siks pelottaa. Tosin mä en oo mitään edes haamun sukulaista saanut koskaan...
  19. T

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Täällä kp 29 / ?? tikuttelin sitä ovista kunnes tikut loppui ja luulen, että ovis tapahtui oikeasti viime viikon vloppuna (sillon 22,23.3 jtn sellasta) siinä oli monta päivää kipua ja sitten yritin kytätä niitä limoja ja kohdunsuuta (no tästä en saanut mitään tolkkua) ja vaikka mitä. Eli luulen...
  20. T

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Kiitos glyserine! Tähkä alottasin kyllä tikuttamaan heti sitä ovista? ellet sitten epäile, että se vasta oli. Pitäiskö jättää tosta etusivun listautumisesta pois se kiertopäivä kohta ja päiviteltäis sitä sitten vain omien kirjotusten perään täällä? Helpottais listan päivitystä :D kun...

Yhteistyössä