Hakutulokset

  1. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    MERVE! oon saanu mut ootko sä saanu mun? :D laitoin sulle facessa ja täälä yksityis viestiäki :D En pysty lisää sua kaveriks niin lisää sä mut kaveriks. :) Kato facesta sun viesti kansion ''muut viestit'' osio :)
  2. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Merve laitoin sulle ite yv ni vastaa siihen :)
  3. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Aattelin nyt raapustaa jonkinmoisen synnytyskertomuksen! Tämä on PITKÄ! :D Minulla ei ole ollut mitään tuntemuksia, että vauva saattaisi tulla ulos. Sunnuntaina 15.12 heräsin kotona aamulla kun housuun lirahti nestettä. Lapsivettä! Soitin SVOlle (=synnytysvastaanotto) ja sanoivat, että...
  4. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Nyt laiskottaa lukea kaikki kun oon viispäivää ollut pois. MUTTA Meille syntyi 17.12 klo.12.34 täydellinen poika, 50cm 3335g viikolla 40+3 :heart: synnytys kertomusta kirjotan kunnes jaksan :) nyt toljottamaan tuota ihanaa kaunista poikaa! Neyski +poitsu 2vrk :kiss:
  5. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Judidi !!! Mulla on semmonen purppuraviiva! :D Menee ihan pakaroide ylhäälle asti, näkee sunnillee ilma että täytyy ees raottaa. :laugh: Luin tossa artikkelia mis luki että ''Tutkimuksissa on selvinnyt, että viiva ilmestyy, kun kohdunsuu on yhdestä neljään senttimetriä auki. Tämän jälkeen...
  6. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Equus onnea pikkuisesta! :flower: Meillä tänään laskettuaika! Mutta ei näy eikä kuulu :( yhyy! Yritän tuudittautua siihen että torstaina käynnistetään, kävi miten kävi :D Neyski +poitsu 40+0 !!!!! :kiss: :heart:
  7. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Onnea Jen_ni !! :flower: Itse täällä kärsimättömänä, huomenna on laskettu! Neyski +poitsu 39+6 :kiss:
  8. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Miips Onnea sinne koko perheelle! :flower: Mulla irtos tossa toissapäivänä limatulppa. Eka huomasin että oli ihan pikkuruinen hyytelönpalanen pikkuhousun suojassa. Sitten hetken päästä kävin pissalla ja pyyhkiessä paperiin jäikin oikeen kunnon klöntti! :o Parina yönä heräilly kipeisii...
  9. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Paiju paljon onnea pikkuisesta :flower: Oli kyllä helpon kuuloinen synnytys. :D
  10. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Kuppi ! Mulla on sama kyllästymisen fiilis tohon lauseeseen! Varsinkin kun mies hokee sitä kokoajan! Suutuin oikee yks kerta kunnolla että ''helppo sun on sanoa ku mitään tarvi kärsiä'' ja mökötin. :D Mutta tuo on niin rasittavaa! argh. Varsinki ku ite tekee kaikkensa että tää yks tulis jo...
  11. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Herraneaika ku on syntyny vauvoja! ja yhden päivän olin täältä pois?? :D Onnea kauheasti Pohjoistuuli, Tunafishu, mama-74, noie ja Liise :flower: Meille tuli ultrassa eilen (39+2) semmosia uutisia että: -kanavaa jäljellä 1,5cm -sisäsuu auki ainakin 1cm (lääkäri koski vauvan päätä.. hyi...
  12. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Merve Onnea poikasesta! :flower: ja omaa napaa.. Mulla täällä ihan pinkee maha vaikkei supista. Sattuu oikeen yskiä, eikä poitsuka ota oikee liikkuakseen kunnolla ;s tänää tullu toooosi paljo kävellessä semmosta viiltely/kouristus kipua alavattaan ja alapäähän, sekä selkään sattunu...
  13. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Alexa onnea pikkuisesta! :flower: Tänään olisi tasanviikko laskettuun aikaan! Toivottavasti ei menisi edes niin kauan! Meillä itsenäisyys päivä meni minun äidillä oleillessa. Käytiin sielä syömässä ja saunomassa! No, saunomisesta ei ollut kovasti hyötyä vauvan tuloon, vaikka niin toivoin...
  14. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Ensinnäkin, Alexa tsemppiä huomiselle! pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin! :hug: Meillä oli tänään neuvola, vauva ei ollut kiinnittynyt vielä vaikka jokseenkin alhaalla oleskeli :'( Mä niin haluan tän vaavin jo ulos, ihan sen takia, kun olokin on jo niiiiiin tukala! Paino mulla noussut...
  15. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Onnea vanamobr :flower: Jokapäivä tänne syntyy melkeimpä vaavi :) oioi!
  16. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Onnea judie ja kurina pienokaisista! :flower: :hug: Mullekin vauva heti nyt! murrrr! :laugh:
  17. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Heips! Mä taas päivitän täälä omaa napaa. hehe Niin, mua on alkanut pelottamaa tää mun synnytys tapa. Tottakai haluan synnyttää alakautta, muttakun pelkään että joudun hätäsektioon tai kiireelliseen sektioon.. Ja sen takia joutuisin kun minulla on se toinen sielä ollut, että jos se...
  18. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    wihii, joulukuu! Tässä kuussa meille syntyy vauva! :) Onnea poikienäiti84 :flower: Tuntuu että joka päivä saa onnitella jotakuta kun on saanut vauvan! :D Koska on mun vuorooo??? Neyski +poitsu 38+1 :kiss:
  19. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    onnea minnie82 ja Jeremias äiti pikkuisistanne! :flower: :hug: Täällä kaksiviikkoa laskettuun aikaan! Neyski +poitsu 38+0 POKS :kiss:
  20. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Minnie tsemppiä kovasti!! hikasta sen verran, että tää poika hikottelee kyllä ihan jatkuvasti! Ennen ei ollut, mutta sain kauan aikaa sitten kortisoni piikin kahdesti. Sen jälkeen on kyllä hikotellut ihan lakkaamatta. Ärsyttävintä on se kun menee nukkumaan ja maha vaan hytkyy kokoajan :laugh...

Yhteistyössä