Hakutulokset

  1. CrystalBlue

    saako zalandosta laskulle vaikka luottotiedot oie mennyt?

    tuotteet tulee eka.. mulle ainakin.. tuli palautusta mulllakin joten maksoin laskun kun oli kirjautunut palautus takaisin niin ei tarvinn ut siirrelläå edes takas rahoja..
  2. CrystalBlue

    saako zalandosta laskulle vaikka luottotiedot oie mennyt?

    saa.. olen tilannut 2 kertaa Toki maksanut myöskin. Olin tyhmä joskus, ei tarkota ettenkö maksais laskujani nyt!
  3. CrystalBlue

    Huomenna alennusmyynteihin - mikä on in keväällä? Mitä ostais...

    löytyykö kaupasta nyt sitä mikä on in keväällä? :whistle: njaah en tiedä en :D
  4. CrystalBlue

    Varokaa pentutehtailijoita!!!!!

    Kyllähän sieltä saa hyviäkin pentuja, virosta siis. Ja on myös vastuunsa kantavia, tutun tuttu osti koiran joka hetken päästä huomattiin olevan kuuro. Myyjä oli valmis ottamaan pennun takaisin ja palauttamaan rahat. Perhe oli kuitenkin kiintynyt jo koiraan ja sai yli puolet rahoista takaisin.
  5. CrystalBlue

    onko

    sanoisin ies ja pääpiru
  6. CrystalBlue

    Kuinka kauan seurustelitte ennen kihloja? Kauanko kihloista meni avioliittoon?

    nyt kihloihin 1kk seurustelusta, mies kosi. Yhdessä oltu 3kk , yhteistä asuntoa pohdinnassa, ei mikään kiire siihen. Naimisiin sitten kun on aikaa, asiasta ollaan puhuttu. Mutta aika vähän kortilla. N. 2-4 vuoden päästä veikkaisin.Ennen sitä yhteenmuutto. Jolloin viimein näkee miten sujuu...
  7. CrystalBlue

    Aikuisen lapsen ajokortin maksaminen "toistamiseen"

    Muita kommentteja sen enempää lukematta. Siis lapsi - joka on no aikuisen kynnyksellä. Voi mieletäni ihan hyvin sanoa että olet maksanut äidille "ylimääräistä" säästöön että voisi tästä sitten maksaa ajokortin kun sen aika tulee. Et voi kasvattaa enää lastasi pilvissä , muuten kosahtaa...
  8. CrystalBlue

    Hermo menee miehen siskon perheeseen...

    pyydä että saat hoitaa vauvaa sillä aikaa kun he tekevät omia juttuja? Pese vauva ja laita rasvaa sillävälin.
  9. CrystalBlue

    Lapsiperheeseen koira

    oi kun joskus saa sen mastiffin <3
  10. CrystalBlue

    Kuinka moni täältä on ostanut elektroniikkaa lapsilleen/teineilleen joululahjaksi?

    Isommat likat saavat uudet puhelimet. Ja kannettavan saavat yhteiseksi kaikki koululaiset.
  11. CrystalBlue

    Pettyyköhän mun 8v tyttö :(

    jepjep.. ostin sitä ja tota ja kolmatta jne. Eikö yksi lahja riitä? Meillä ei toivota isompaa edes.. tyttö halus esim. puikot ja lankaa, toinen kynsilakkaa.. sen sellasta pientä. Olisko hyvä opettaa kuitenkin muksu siihen että pitäis olla tyytyväinen siihen mitä saa ( kun aika paljon nyt saa...
  12. CrystalBlue

    Miten toimisitte jos mies olisi muuten aivan ihana, mutta pukeutuminen ei miellytä?

    No mullekin pukeutuminen merkkaa sen verran että jos toinen näyttää nuhjuiselta niin ei siinä herää edes mitään seksuaalista kiinnostusta.Joka suhteessa lienee kuitenkin myös yks osa. Ei se ulkonäkö tarvitse olla mitään "mallipoikaa", mutta siisti kylläkin.
  13. CrystalBlue

    Miten toimisitte jos mies olisi muuten aivan ihana, mutta pukeutuminen ei miellytä?

    parista kokemuksesta.. ei siihen auta mikään.. Heitä vitsillä et hei saanko stailata sut tälle vuosituhannelle.. jos huumoria löytyy ja HALUA vaihtaa vaatteet nykyaikaiseksi lähtee taatusti mukaan. Jos alkaa selittää miten tämä on ihan käyttökelpoinen..asia ei tule ksokaan muuttumaan ja käyttää...
  14. CrystalBlue

    lahja-apua, vielä kerran

    meillä toivoi sukkapuikkoja ja lankaa :D
  15. CrystalBlue

    lihasmassa ja paino

    Paino noussut n. 2kg ja oon käynyt muutaman kuukauden. Tuntuu ja myös alkaa näkymään tuloksia. Hyvältä tuntuu :D
  16. CrystalBlue

    Maailman kauhein murrosikä

    Ekaks, tarkotus ei ole loukata eikämitään! Tuli vaan mieleen että eihän tossa iässä nyt enää mitään murrosikää eletä. Olet kouluttautunut ja kaikki. Elät omaa elämää. Enemmänkin katkera siitä ettei sua autettu nuorempana vanhempiesi toimesta? Josta nyt et vaan pääse yli ja kiukkuat...
  17. CrystalBlue

    HairStore prkl!

    jaahas.. vuosi jos toinenkin mennyt.. ja mä oon täs tilantees nyt sit.. oishan ne pitänyt lukea juuh aikasemmin ne palautteet ja muut sepustukset netistä. Paketti saapui 3 viikon odottelun jälkeen (14pv luvataan) ja saakeli se on JONKUN TOISEN! Osoitelappu minun, sisältö...
  18. CrystalBlue

    Jos tekee joka päivä vatsalihaksia, koska alkaa tuloksia näkymään???

    joo ihan 20 ei taida näkyä kovin nopsaa.. 100 kpl ehkäpä.. kun normistikin niitä tehdään kuitenkin 3-4 kertaa 25 esim.
  19. CrystalBlue

    Nurinkurista: lapseton pari ok-talossa ja...

    En ihan ymmärtänyt miksi se suututtaa? Jos samat tulot suurinpiirtein, mikä teitä estää ostaasta sitä taloa? ääh.. joo en tajunnut vieläkään miksi suututtaa..
  20. CrystalBlue

    Yh - Isä......

    miksei vois? :D

Yhteistyössä