Hakutulokset

  1. M

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Vihdoin ja viimein :)
  2. M

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Jos joku fiksumpi vois sitten vaikka kokeilla sitä ryhmän kokoamista :)
  3. M

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Hanskibanski, et näe sitä ryhmää jos laitat siihen hakuun? Mulla se ryhmä näkyy haussa.. ihme homma.
  4. M

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Minä en ymmärrä :( Facebook sivulla lukee näin: "Suljettu: Kaikki Facebook-käyttäjät voivat nähdä ryhmän nimen, jäsenet ja mukaan kutsutut, mutta vain ryhmän jäsenet voivat nähdä ryhmän julkaisut. Jos haluat liittyä suljettuun ryhmään, ryhmän jäsenen on lisättävä sinut siihen tai sinun on...
  5. M

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Noniin, ryhmä löytyy nyt nimellä Hämeenlinnalaiset mammat. Täällä huomena rv 38+0! Loppu lähenee :) Huomena neuvolaan taas... Onhan se hyvä, että pitävät huolta, mutta tuntuu, että koko ajan joutuu siellä ramppaamaan. Jos vaikka huomena olis se vika käynti mahan kans ;)
  6. M

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Hei vain kaikille uusille :) Jos nyt onnistuis liittyä tuohon facebook ryhmään? On tämä tekniikka niin mukavaa :D Asetukset oli vahingossa salaiset, mutta nyt ryhmä on suljettu, voi liittyä, mutta muut ei näe mitä me siellä kirjotellaan.
  7. M

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Noniin! Nyt on ryhmä saatu tehtyä, löytyy nimellä Hämemammat :) Sinne siis kaikki!
  8. M

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    En saa luotua sitä ku tarvin jonku nimen siihen "ketkä henkilöt haluat lisätä?" kohtaan :/ Eli nimiä voi laittaa niin saadaan ryhmä aluille :)
  9. M

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Tässä yritän sitä ryhmää luoda, mutta vaatii heti lisämään jonku henkilön listaan ennenkuin antaa luoda koko ryhmää. Eli jos joku viitsii laittaa mulle vaikka yksityisviestinä nimeä niin lisään ja kokeilen jos saadaan ryhmä näin tehtyä. Tai sitte mä en vaan osaa :D
  10. M

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Minä voisin vaikka tänään sellaista koittaa tehdä. Ryhmän nimi vois olla vaikka joku Hämemammat. Ja ryhmän jos laittaa salaiseksi niin muut ei näe mitä kirjotellaan :) Tuun infoon tänne sit kuinka onnistu!
  11. M

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Täällä poksahti tänään täydet 37 viikkoa! Jännäksi menee, pitäs varmaan sairaalakassia pakata jo. Lääkäri kun totes toissa viikolla, että mini saattaa syntyä ihan minä hetkenä hyvänsä :) Olisko mitään ideaa sellaisessa, että perustais ryhmän facebookkiin? Jotenki olis helpompi siellä kirjotella...
  12. M

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Hei!! Täältä kans löytyy yksi Hämeenlinnalainen 25-vuotias esikoiden odottaja. Hämeenlinnaan muutettiin viime kesänä joten olisi myöskin kiva saada mammakavereita lenkille ja muutenkin vaihtamaan kuulumisia vauva-arjesta :)

Yhteistyössä