Hakutulokset

  1. Ä

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    ja nyt en sit oo niit purukumeika syöny ton helmikuun jälkee
  2. Ä

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Tahdon voimalla ja ainaku teki mieli tupakkaa ni söin eka nikotiini purkkaa ja lähin lenkille pari kuukauttahan siinä meni :)
  3. Ä

    onko oksennus tauti vaaraksi alkiolle/sikiölle

    hyvä vaa :) ja niinpä sä sanoitki jo tuol toises kohassa :) mut kiitos sulle taas :)
  4. Ä

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    joops mulla varmaa jää kans opiskelut ellei poikaystävä jää vauvan kaa kotia ja ite ennen käytin tupakkaa jne...mut lopetin uudenvuoden lupauksena ja ihan hyvä ku helmikuussa saiki tää pikkunen alkusa :)
  5. Ä

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    kiitos neuvoista Pikku-Puolikuu :)
  6. Ä

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    kiitos:Dno kauheen heikko olo ympäri päivää mut ihanåhyvin. Tänää vaa tais iskee oksennustauti :s
  7. Ä

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    moikka! Oon just täyttäny 18 tyttö Heinolasta. Oon viikolla7+4 ja esikoista ootan. ja poikaystävä on ollu hyvin mukana ja tukenu ja kestäny mun kiukuttelutki :-D
  8. Ä

    onko oksennus tauti vaaraksi alkiolle/sikiölle

    Apua! Tos eilen alko oksentelu vähäisillä määrillä. Oon viikolla 7+4ni aattelin et johtuu pahoinvoinnista vaa, mut tänä aamuna sit laattasin ihan kunnolla ja päädyin siihen tuloksee et oon oksennus taudissa. Eli mitäs mieltä ootte onks tää vaaraks pikkuselle ku viikkojaki vaa 7+4????
  9. Ä

    vauva vuodelle 2013?

    Joo eli mullaki on viikkoja kasassa vasta 7+3 ja eka neuvola käynti ois 5.4. Laitan kanssa pyynnön et pääsee tohon ryhmään.
  10. Ä

    vauva vuodelle 2013?

    nonnii ja pisitiivinen sieltä tuli <3
  11. Ä

    vauva vuodelle 2013?

    Moikka! Ite täytän tänää 18 eli oon tälläin naisen alku.Menkathan mulla on3viikkoo ja5päivää myöhässä. Muita oireita:rinnat aristaa,yököttää ja välillä ees bussissa ei voi istua,ruokahalu on kadonnu lähes kokonaa ja kauheen väsy olo. Jospa tänää plussais no ois kyl tosi ihana synttäri lahja:).
  12. Ä

    Olisinkohan raskaana?

    Helmikuun alussa oli viimeiset menkat ja niiden jälkeen pariviikkoa mahassa tuntui sietämättömältä muutaman tunnin. Ajattelin,että se oli ovis.Noh maaliskuun alussa sitte odottelin menkkoja mutta ei kuulunut. nyt ne ovat 2viikkoa ja 3 päivää myöhässä.Minulla on kylmä sisäläkin vaikka patterit...

Yhteistyössä