Hakutulokset

  1. I

    Ongelmia parisuhteessa

    Joskus, kun kaikki tuntuu hyvältä, tulee olo, onko tämä tottakaan. Pitää ottaa hetki ja miettiä, missä ne kaikki viat on, mitä pinnan alta vielä löytyy, ennen kuin uskaltaa heittäytyä tilanteeseen täysillä mukaan. :) Jos hänen tunteensa sinua kohtaan ovat samat kuin sinulla häntä kohtaan, niin...
  2. I

    Uusi mies uusioperheessä.

    Kyllä sinulle löytyy kohtalotovereita, myös naisista. Narsistinen käytös ei ole vain naisten yksinoikeus. Meillä mies käskee ja komentaa, ei koskaan tee mitään väärin. Ja jos tekee, se johtuu jonkun muun (minun) tekemisistä ja on siten jonkun muun (minun) vika... ja koska vastaan väittämisestä...
  3. I

    En voi sietää mieheni lasta!

    Äitipuoli: Täällä aika liki sama tilanne, lapsia vain vähän vähemmän. :) Ja vertaistukea kaipaisin todella kovasti tähän tilanteeseen. Meillä asiat ajautuneet siihen, että mieheni hoitaa pääasiassa oman uhmaikäisensä komentamisen, koska minulta loppuu hermot liian nopeasti. Ja asiat ovat...
  4. I

    Miehen lapset viikonlopun vietossa, mies ei...

    Meillä tuoreempi uusperhe ja asumiskuviot erilaiset, mutta meillä minä järjestän omien lasteni hoidon muualle tai sovin omat menoni siihen kun he ovat isällään. Samoiten en myöskään jää vahtimaan mieheni lasta jos minulla on lapsivapaata, hän on kuitenkin sen verran isompi että pärjää kyllä...

Yhteistyössä