Hakutulokset

  1. I

    Abortti(ko) hyvä valinta

    kaikilla ei oo ehkäsyn käytöstä kiinni.. nimim. itellä pillerit pettäny :)
  2. I

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    no tääki on tällane pikku tuppukylä mut se on just sitte täällä etuna :) no mulla oli eka lääkäri 4 päivää ekan ultran jälkee :) sit kesällä vaa lääkäri et katotaa synnytystapa :) muute neuvolas aina tutkitaa ja katotaa sydänäänet ja pituus ja paino jnejne :)) eli se on periaattees niinku...
  3. I

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    meillä täällä joka neuvolakäynniläki ultrataan o: ei oo erikseen mitään lääkärikäyntejä sitte(: eli nään pienokaisen n. joka kolmas viikko :) hassua toi ku siellä ei oo neuvolakäynneillä ultraa :D ite tottunu siihe et se on iha luonnolline juttu :)
  4. I

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    meillä ei ollu ekalla neuvolakäynnillä ultraa mutta sitte kolmannella joo :) se on kuulemma ihan normaali käytäntö että nuorten vanhempien kohdalla pyydetään sosiaalityöntekijä juttelemaan ja vähän miettimään miten selviää arjessa jnejne :)) eli ei mitään ressiä siitä!:) täällä oli ainaki tosi...
  5. I

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    mä olin kans polttanu sen pari vuotta ja ku sain tietää nii lopetin kans heti :)
  6. I

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Tää on kyllä supermahtavaa että ollaan saatu näin paljo nuoria äitejä tähän keskusteluun mukaan!:) nyt vaan kaikki joilla facebook on nii kaveripyyntöjä meneen pikku-puolikuulle että saadaan lisää äitejä myös siihen meidän fb-ryhmään!:)
  7. I

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    syksyvauvoja tuntuu kovasti kyllä olevan tuloillaan :)
  8. I

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    täällä 11.8<3:) ja Pikku-Puolikuu onks sulla millane profiilikuva jos facessa lisäiilisin kaveriks ? (: ja onko ryhmää jo laitettu alulle?:)
  9. I

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    haha ja vielä se että naapurikuntalaiset tietää kans kyllä sun asiat paremmin ku sä ite :D nojoo on kyllä mahtavaa että sullaki on perhe ja ystävät tukemassa!<3
  10. I

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Täällä on samoja ongelmia..! Pieni kunta jossa kaikki tuntee kaikki. Sen lisäks kaikki naapurikuntalaiset tietää sun asiat sua paremmin.. :D
  11. I

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Meilläki on ollu just tuo että vastuuta ei pysty ottaa..(: mä kans odotan arkea perheenä vauvan kanssa perheen tuella luottavaisin mielin!:)
  12. I

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    oon 9/95 syntyny ja täällä ollaan viikoilla 20+1 :) Olis kyllä kiva saada jotain juttuseuraa muista nuorista äideistä!:) kunnon etanapostiaki olis mahtava kirjotella! Mä odotan lasta perheen tuella (en seurustele ja haen yksinhuoltajuuden), raskausoireilta oon välttyny ja on ollu ihan...
  13. I

    apua kummiasiaan!

    tuokin on valitettavan yleistä.. mullakin ois tärkeää toi että kummit (myös muut ystävät) viettäis lapsen kans aikaa, ei niinkään se että tois lahjoja jnejne.
  14. I

    apua kummiasiaan!

    joo no ku mulla on nyt vähän kaverit loukkaantuneita siitä etten oo niitä kummiks pyytäny.. :) mutta on tässä vielä sen reilu 6kk aikaa miettiä! Kiitos paljon vastauksesta!:)
  15. I

    apua kummiasiaan!

    Onko muilla ollut ongelmia yli-innokkaiden kummiehdokkaiden kans..? Kaikki tuputtaa itteään kummiks ja jos kieltäytyy ni loukkaannutaan.. miten teillä hoitunut nää asiat?:) Inka ja pikkunen 20+0 :)
  16. I

    ? ELOKUUN 2013 odottajat ?

    1. Koska arvelette lasketun ajan olevan? laskurin mukaan 11.8 :) 2. Onko aavistusta kumpi on tulossa? poikaa tuolta on lupailtu :) 3. Ikänne? 17 4. Monesko lapsi? ensimmäinen :) 5. Missä päin asutte? asun itse sievissä ja lapsen isä pudasjärvellä 6. Miten raskaus muuttaa elämääsi? no...
  17. I

    Nuorten äitien blogeja

    Baby, welcome! siinäpä mun blogi ! :)
  18. I

    Kysely nuoret mammat! :-)

    1. Minkä ikäinen olet? 17 2. Onko ikääsi kommentoitu ikävästi neuvolassa yms? ei, muualla kylläkin 3. Miten kerroit vanhemmille raskaudestasi ja mikä oli reaktio? soitin äidille ku sain tietää, se kerto isille ja molemmat oli tosi ilosia 4. Millä viikoilla olet? 19+6 5. Oliko lapsi...
  19. I

    Monennella viikolla tunsit liikkeet?

    Täällä ollaan viikoilla 19+5 ja eilen tunsin ensimmäistä kertaa vauvan potkun kun laitoin käden alamahalle :) viikolla 19+1 rupesin tunteen sellasta kuplintaa :)
  20. I

    Sinkkuna äidiksi?!

    Ite oon tällä hetkellä sinkku ja raskaana.. :) vauva on tulossa edellisestä suhteesta joka kariutu viime vuoden puolella :) ei ollut suunniteltu raskaus mutta eiköhän tästä selvitä :)

Yhteistyössä