Hakutulokset

  1. Ms_Cooper

    Mitä mieltä olette nimestä vauvalle?

    Pitkällisen pohdinnan jälkeen päädyttiin miehen kanssa nimeen Pihla Eleonoora. Halutaan pitää nimi salaisuutena sukulaisilta,joten sieltä ei voi kysyä mielipidettä. :) Pihla nimi tuli mieleen, kun meidän milempien lempivuodenaika on syksy ja katseltiin eilen värikkäitä pihlajia. Myös...
  2. Ms_Cooper

    40kpl panacod+alkoholi

    juu ei tuu muuta kun munuaiset ja maksa sanoo poks. Ei oo parasetamoli semmosta ainetta millä sais pään sekasin. Maha ehkä meneekin sekasin.
  3. Ms_Cooper

    Revin 3,5v poikaani rajusti hiuksista :(

    Ei tuossa tilanteessa ollut mielestäni ennenkuulumatonta ottaa poikaa tukasta kiinni. Varmasti myös osittain vaistomainen reaktio. Poika oli selvästi siinä mielentilassa, ettet olisi puhumalla saanut rauhoittumaan ja vauvakin oli jo vaarassa. Hyvä on myös että koet asiasta tunnontuskaa, sillä...
  4. Ms_Cooper

    Suututteko koskaan vauvalle?

    Ei suututtaisi, sillä eihän vauva sille asialle mitään voi. eri asia on sitten joku taapero 2-4v, minkä pitäisi jo tietää, ettei sitä pottaa saa kaataa olkkarin lattialle, varsinkaan täydessä lastissa kun asiasta on monta kertaa keskusteltu. Silloin voisi omant korvat punoittaa ja huutoa tulla.
  5. Ms_Cooper

    Minkä horoskooppimerkkiä edustavaa lasta et haluaisi?

    No tästä nykyisestä mitä odotan niin olisi hyvä jos olisi horoskoopiltaan kauris tai pitkin hampain jousimies. Mut toivottavasti tulee ihan ajallaan. (La 6.1.14) :)
  6. Ms_Cooper

    Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

    Oi voi! :( Kyllä harmittaa sun puolesta vieläkin niin vietävästi. Juttelin mun oman miehen kans tästä eilen illalla. Se oli sitä mieltä, ettei kukaan osta 200 e korua naiselle jos ei ole siltä saanut. Vähän samaa minäkin ajattelin, et turhan kallis "kosiskelu"-lahja. Itse näin meidän "lissun"...
  7. Ms_Cooper

    Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

    Voi että! :( Kyllä toi homma kuulostaa niin tutulta. Meillä oli pari vuotta sitten sama tilanne, tosin nainen oli mua 10 vuotta vanhempi ja miestä 4 vuotta nuorempi. Kuulemma olivat vaan kavereita, mutta ei mun mielestä puhelinseksi kuulu kaverisuhteeseen. Olo oli tosi loukattu. Annoin...
  8. Ms_Cooper

    1 kk vauva

    Me odotetaan nyt esikoista ja mies sanoi eilen, juteltuaan yhden 2 lapsen äidin kanssa, et sit kun vauva on syntynyt niin hän haluaa etten jää kotiin vaan käyn ulkona kavereiden kanssa kiin paljon kuin vaan haluan. :) saa nähdä mikä on si käytännön toteutus..
  9. Ms_Cooper

    terveiset np-ultrasta

    Olihan se hieno kokemus nähdä vauva ja vielä selkeämmin kuin aiemmin. Tosi nätti sivuprofiili oli. Mies oli mukana ja oli kuulemma tosi herkistävää. :) kätilö ja mies repesivät nauramaan kun otettiin edestäpäin kuvaa ja Tiitiäisellä oli just silmät auki. Mulla pääsi ihan spontaanisti et "sehän...
  10. Ms_Cooper

    terveiset np-ultrasta

    No meillä oli tänään sitten tuo niskapoimu-ultra.terveyskeskuksessa oltiin tehty lasketun ajan määritys 4 viikkoa sitten ja nyt piti olla siis 12+4.Vielä viikko sitten kävin vuotojen takia yksityisellä ja sielläkin sanottiin et pääperämitta vastaa 11+4viikkoja. No, miten meidän kävi...
  11. Ms_Cooper

    Missä kohtaa raskautta teillä alkoi maha näkymään????

    Oon nyt 12+2. Välillä iltaisin kun on turvotusta niin näkee et oo raskaana. Tänään huomasin et farkkujen nappi painaa ikäväasti mahaa, joten täytyy siirtyä käyttään sitä "jatkokappaletta" housuissa. :D Maha on tullut vähän jo ulospäin, mut pahoinvoinnin takia oon muuten laihtunut, joten...
  12. Ms_Cooper

    Nyt se vuoto alkoi taas...

    Tää on ensimmäinen raskaus mulla. Se onkin kun ei ole mitään hajua siitä, mikä on normaalia ja mikä ei. Anopiltakin tuli kommentti kun yritin jutella asiasta, että hän on 5 lasta synnyttänyt eikä yhdenkään odotusaikana oo mitään vuotoja tai kremppoja ollut. :( Oma äiti on kyllä ymmärtäväisempi...
  13. Ms_Cooper

    Nyt se vuoto alkoi taas...

    Kiitos vastauksista, lisää kertomuksia omista kokemuksista otan mielelläni vastaan. Pahinta tässä on tosiaan se epätietoisuus, mitä tapahtuu. Jotenkin tulee ihan voimaton olo kun miettii, että entä jos tää täytyy aloittaa kaikki alusta. Luulin jo, et voimakas alkupuoliskon pahoinvointi säästäis...
  14. Ms_Cooper

    Nyt se vuoto alkoi taas...

    Kävin kyllä torstaina yksityisellä ultrassa ja silloin Tiitiäisellä oli kaikki hyvin, syke oli vahva ja liikkuikin reippaasti. Lääkäri myös tutki kohdunsuun ja se oli kiinni ja kiinteä. Ja tosiaan lääkäri sanoi silloin, että todennäköisesti istukka on kohdun seinään kasvaessaan rikkonut...
  15. Ms_Cooper

    Nyt se vuoto alkoi taas...

    Tuossa viikolla kirjoittelinkin, kun viikkoja oli kasassa 11+2, yllättäneestä verenvuodosta.. Nyt on sitten 11+6 ja sama alkoi uudestaan. Tosin tällä kertaa sillä erotuksella, että kirkasta verta ei tullut ollenkaan, pelkkää ruskeaa. Ei niin paljon että sidettä joutuisi koko ajan vaihtamaan...
  16. Ms_Cooper

    onko teidän mielestä hätävarjelun liioittelua?

    Nyt on sitten lääkärillä käyty. Vauvalla on onneksi kaikki hyvin. Totesi lääkäri, että onpa harvinaisen liikkuvainen yksilö ikäisekseen. :) Oli kauhee heiluttelu päällänsä. Myös kohdunkaula oli kiinteä eikä ollut auennut, eli välitöntä vaaraa ei ole. Sain kuitenkin kiellon nostella mitään...
  17. Ms_Cooper

    onko teidän mielestä hätävarjelun liioittelua?

    Tämä on mun eka raskaus niin ei ole mitään verailupohjaa. Koko alkuraskaudesta ei ole vuotanut lainkaan, siksi olinkin lähes shokissa kun verta alkoi tulla. Onneksi vuoto on nyt loppunut, mut tottakai pelkään että koska "hanat" aukeaa jälleen. Viimeinen vartti pitäisi vielä odotella ennen...
  18. Ms_Cooper

    onko teidän mielestä hätävarjelun liioittelua?

    Olen nyt raskausviikolla 12. Eilinen aamu oli aika hirveä. Menin herättyäni vessan ja noustessani istuimelta, koko pönttö oli veressä. Paniikkihan siinä iski, varsinkin kun maha on ollut tavallista kipeämpi pari aiempaa päivää. Tämä pönttöön hulahtanut veri oli ainakin osittain punaista, kun sen...
  19. Ms_Cooper

    Naapurilla jotain meidän koiria vastaan?

    Ollaan asuttu kohta vuosi tässä omakotitalossa.meillä on kaksi pientä koiraa. Koirat ulkoilevat päivittäin ja meidän piha on myös aidattu heitä varten. Pihalla ollessaan koirat ovat aina valvottuna, niin että toinen meistä puuhailee jotain näköetäisyydellä. Olin tuossa laittamassa pyykkejä...
  20. Ms_Cooper

    Sattuuko (kotona tehty) kuumavahaus paljon, vai ihan h*lvetin paljon?

    Sain myös testiin Buzzadorin kautta tuon Weet EasyWax-paketin. Itselläni oli aiempaa kokemusta noin kymmenen vuoden takaa ihokarvojen vahaamisesta, silloin totesin, että ehkä parempi väline minulle on höylä, alhasen kipukynnyksen ja jälkeenpäin ilmenneen ihottuman takia. Olin siis vähän...

Yhteistyössä