Hakutulokset

  1. L

    Raskaana vai ei? Tarvitsen apua!

    Todennäköisesti et ole jos testi niin sanoo. =) voithan kuitenkin käydä vielä lääkärissä ja pyytää labrat.
  2. L

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Heippa! Oon ollut nyt 2 vrk sisällä sairaalassa käynnistyksessä. Sain neljännen cytotecin tänään neljän jälkeen ja nyt on pari tuntia supistellut niin että pakko nousta kävelemään kunnes kipu menee ohi. Josko tänään olis jo oma pieni sylissä !=)
  3. L

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Musta toi kuulostaa siltä että sun mies on hyvinkin iloinen vauvasta!! Vitsi, olishan se kiva jos tän kaiken vois toisen aikuisen kanssa jakaa mutta näillä mennään nyt enkä halua valittaa. Kyllä se sitten löytyy kun löytyy, vaatimustasoa en laske!! :D Liikkeet tunsin 19+ viikolla aika...
  4. L

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Hauska kuulla että muidenkin raskaudet sujunu ilman hirveitä ongelmia! Mä olen odottanut rv 16 lähtien yksin ja yksinhuoltajuutta haen minäkin. En ole katunut päätöstäni lähteä, mies ei osoittanut silloin eikä ole osoittanut sen jälkeenkään että pystyisi ottamaan vastuun omasta elämästään saati...
  5. L

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Terveyskirjasto kertoo hepatoosista näin: "Raskaushepatoosilla eli hepatogestoosilla eli raskauskolestaasilla tarkoitetaan raskaushäiriötä, jossa iho alkaa kutista ja maksaentsyymien ja/tai sappihappojen pitoisuus veressä alkaa suurentua. Raskaushepatoosi todetaan noin 1 %:lla raskaana...
  6. L

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Lueskelinkin sitä toista ketjua silloin tällöin ja musta olis kiva vaihtaa kuulumisia nimenomaan täällä koska mulla ei fb-tunnuksia ole enkä niitä jatkossakaan halua. Taidan olla harvinaisuus :D
  7. L

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Olen 20 v. ja odotan esikoistytärtäni viikolla 38+4. Olen Espoosta enkä kovin montaa samanikäistä äitiä tunne paria ystävää lukuunottamatta täältäpäin, vaikka jos juttuseurasta puhutaan niin eipä sillä asuinpaikkakunnalla juuri väliä ole? =) Raskausaikani on ollut toooosi helppo, ainakin...

Yhteistyössä