Hakutulokset

  1. M

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Oi tsemppiä ! :) onnea jo etukäteen! :)
  2. M

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Vähän hyvä kun on noin :)
  3. M

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Ihan epäreilua ! :D mulla on ultra vaan kaks kertaa ja toi rakenneultra on viimenen jos en pyydä sitten että vielä pääsee ultraan. Täällä tuppukylällä on niin pieni terveyskeskus että ei resurssit riitä ultraamiseen vaan joudun menemään aina jyväskylän keskussairaalaan. Missäs vaiheessa on se...
  4. M

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Mulla oli eka ultra 8 viikolla ja ultra 13 viikolla eli muutama viikko siinä on väliä :) nyt ootan kovasti rakenneultraa joka on 16.5, siel sit näkyy vauvan sukupuoli toivottavasti ja on toi sosiaalityöntekijä mukana neuvomassa raha-asioissa ja käytännönasioissa :) seuraava neuvola mulla on ens...
  5. M

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Kiva kuulla että muutkin on pystynyt lopettamaan :) nyt kyllä itekkin lopetan sauhuttelun vaikka poltankin korkeintaan 2 päivässä, mutta sekin on liikaa.
  6. M

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Voi että sulla alkaa kohta vauva-arki pyörimään :) en malta odottaa että oma pikkunen syntyy ! <3 Onko ollu tuskasta mahan kanssa olla nytten kun laskettuaika lähenee? Vai ootko voinut ihan hyvin :) Onnea jo näin etukäteen!! :)
  7. M

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Meillä on laskettu aika 29.9 :) syksyvauvoja vissiin kaikilla tulossa? :)
  8. M

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Meillä on semmonen ikean musta sänky, löydettiin se tori.fi sivulta 40e johon tuli patja ja petivaatteet mukaan :) siinä on se siirrettävä pohja että saa sitten alemmas kun vauva kasvaa :)
  9. M

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Koitan kovasti lopettaa :) ja kun tiedän että sisälläni kasvaa pieni ihme nii sekin motivoi lopettamaan. Anoppi on ostanut jo vauvansängyn ja turvakaukolan sunmuuta :) ite tilasin h&m:ltä vähän tavaroita :)
  10. M

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Hyvä kun olet päässyt tupakasta eroon! Arvostan kovasti :) miten sait lopetettua?
  11. M

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Ja täytyy mun kysyä nyt tätäkin mistä paljon puhutaan, että tupakoitteko vai lopetitteko heti kun saitte tietää olevanna raskaana? :) Minä poltin ennen raskautta askin päivässä ja kun sain tietää että olen raskaana päätin että nyt sitten loppuu, olisikin se ollut niin helppoa, joka aamu kun...
  12. M

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Mulla jää valitettavasti, koska en olisi kerennyt valmistua ennen lapsen syntymää. Olisin valmistunut jos oisin aikaisemmin käynyt kouluani kunnolla. Onneksi saan menmä jatkamaan opiskelut loppuun kun itse olen valmis menemään :) Millä alalla te muuten olette? Itse olen kauppiksessa...
  13. M

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Hyvä kun löytyy kohtalontoveri :D ite asun kanssa pienellä kunnalla missä kaikki tuntee kaikki ja tietää kaikkien asiat tai ainakin luulee tietävänsä :D ihan sama meneekö kauppaan vai onko lenkillä niin katseista huomaa mitä ihmiset ajattelee. Mutta olen onneksi oppinut laittamaan asioita...
  14. M

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Joo tiedän kanssa tapauksia kenen ei ikinä olisi tarvinnut saada lasta/lapsia :( mä ootan kovasti jo että pikkunen syntyis ja pääsis hoitamaan pikkusta, mutta täytyy yrittää nauttia tästä odotusajasta. :) Olen vähän pyöreämpi tyttö, en siis ylilihava mutta en laihakaan :D näyttää siis siltä että...
  15. M

    Kysely nuoret mammat! :-)

    1. Minkä ikäinen olet? - 19 2. Onko ikääsi kommentoitu ikävästi neuvolassa yms? - ei ole missään vaiheessa, päinvastoin =) 3. Miten kerroit vanhemmille raskaudestasi ja mikä oli reaktio? - äiti oli iloinen, isä katkaisi välit ja toivoi minulle keskenmenoa. 4. Millä viikoilla olet? 14...
  16. M

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Meillä on todella ihana neuvolatäti. =) Hän on vain kehunut ja rohkaissut eteenpäin. Me asumme väliaikasesti poikaystäväni äidin luona, mutta meillä on täällä oma pikku kaksio, koska talo on todella iso =) Katsomme miten arki alkaa tässä vauvan kanssa sitten rullaamaan ja kun aika koittaa niin...
  17. M

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Voi ihanasti sanottu ! =) Kyllä tuo puhuminen kylällä toivottavasti jossain vaiheessa loppuu...Ainakin sitten kun kuulevat mehukkaamman jutun. Huvittavinta tässä on se, että kaikki läheisemme ottavat vauvan tulon ihanasti, mutta ulkopuoliset puhuvat pahaa.. :laugh: Lukuunottamatta isäni, joka...
  18. M

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Mä olen 19 vuotias odottaja Jyväskylän seudulta. Mulla on nyt menossa 14 raskausviikko. Mulla ei oikeestaan oo ollu muita oloja kun aamuisin hieman heikko olo, mutta sekin on mennyt jo ohitse ! Tuntuu että olen elämäni kunnossa. =) Toivottavasti voin olla avuksi ja saa kysellä jos jotain tulee...

Yhteistyössä