Hakutulokset

  1. melinda_

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Helmikuussa*

    Huomasin että olin pudonnut listalta. Mutta eipä tuo mitään. Itselläni viikkoja 32+5 vähiin käy viikot. Kaikki sujunut hyvin rv 30 oli painoarvio ja silloin painoa 1.537. Lääkäri laittoi lähetteen äitipolille supostuksien takia. Sitä aikaa odotellessa. Aatu sai hoitopaikan joten perjantaina...
  2. melinda_

    Huhtikuun hurmurit 2016 *lokakuussa*

    Enpäs ole tänne aikoihin kirjotellut. Hengissä ollaan ja kyytiläinen mukana. Olihan tossa pientä draamaa pissassa verta jne. Tulehdusta ei oo eikä kohdusta vuoda papusella kaikki hyvin :love: lähete tuli tähystykseen ja sinne meen kolme päivää ennen rakenneultraa. Sukupuolen saan tietää jo 3.11...
  3. melinda_

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    EN ole täällä hetkeen käynnytkään kun on ollut se muutto ja sitten lapset vie aikaa. Eka neuvola mulla oli sillon 17.8 ja lähetteen sain nt ultraan jossa kävin 4.9. Viikothan ei siis täsmännyt mitä neuvola oli laskenut vaan viikkoja olikin 9+1 joten olinpa oikeassa.. :D Uudestaan meen nt-ultraan...
  4. melinda_

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Meillä pysyy kun nähään niin harvoin asutaan eri paikkakunnilla. Miehen vanhemmat raisios ja omani heinolan vierumäellä. ja mitä mahaan tulee se alkaa näkyy vasta rv 15 ttienoilla ekassa alko näkyy vasta rv 23 ja tokasta rv 15 joten saa nähä millon alkaa mut veikkaan et alkaa näkee rv 15
  5. melinda_

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Mulla tietää muutama kaveri. Mutta vanhemmat ei tiedä. Ja vanhemmille kerrotaan nt ultran jälkeen.
  6. melinda_

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Tervetuloa uusille plussaajille. Mulla eka neuvola 17.8 eli huomenna ja yksityiselle meen ulttaan 31.8 oon sillon raskausviikolla 8+ jotain
  7. melinda_

    Pitkä etunimi lapselle?

    Aatu Jasa Oliver ja Neela-Maria Estelle Evelin. On meidän muksujen nimet saa nähä mikä kolmanen nimeks tulee jos sinne asti päästään.
  8. melinda_

    JÄRKYTTÄVÄN kokoinen takapuoli k kardashianilla

    Onko sillä mitään välii mimmonen pylly sillä kimillä on? vaikuttaako se jotenkin sun elämääs? Hyvä pyllyhän tuo on!
  9. melinda_

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Ohhoh tännehän on tullut jo vaikka mitä. Onnea Vilmuskalle kaksosista. Itselläni niitä oireita ei juurikaan ole. :) mutta ajattelen positiivisesti ja murehdin ultran jälkeen jos on jotain murehdittavaa, muuttokin meillä ylihuomenna :P VIHDOINKIN!!!! Onhan tätä jo odotettu kuukauden verran...
  10. melinda_

    Inhottaa kun poika puhuu tälläisiä :-(

    ootko tosissas. :D Kai nyt lapses siihen saa jotain sano? kaikilla jopa lapsilla on oikeus mielipiteensä.
  11. melinda_

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    '][/URL] Tähän on hyvä lopettaa
  12. melinda_

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    '][/URL] Tähän on hyvä lopettaa
  13. melinda_

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Aigle: koirasi vaistoaa sinun olevan raskaana joten tavaallaan suojelee ja hoitaa sua :D ainakin näin oli meillä kun odotin esikkoa ja toisessa raskaudessa sama.
  14. melinda_

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Oireet alkanut täälläkin kahvin juonti aiheuttaa huonoa oloa. Miehen suihkugeeli haisee järkylle, leivän hajut aiheuttaa myös huonoa oloa..Tulee tunne että oksennus lentää mutta ei. :sick::censored: Ja voi tsiisu tätä väsymyksen määrää vaikka yön nukkuu hyvin väsyttää siitä huolimatta. pieniä...
  15. melinda_

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    MiNalo: Ei täälläkään oireita. EHKÄ ne tulee sieltä hieman jälki junassa. EI nyt hättäillä ja YRITETÄÄN olla stressaamatta juu tiedän tiedän on vaikeaa. :D
  16. melinda_

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    MiNalo: onhan tuokin jo viikkoihin nähden hyvä! itselläni menossa nyt 5+1
  17. melinda_

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tulen kertomaan mielelläni, (: Tsempit kaikille...
  18. melinda_

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    '][/URL] Ehkä mun pelot on turhia ja mä nyt otan rennosti 31.8 asti ja murehdin sitten jos on jotain murehdittavaa. Keskityn lapsiin, raskauteen ja muuttoon.
  19. melinda_

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tammityttö: Mulla on se 31.8
  20. melinda_

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ehkä nyt voin ottaa rennosti kuun loppuu ja mennä ilosena ultraan!

Yhteistyössä