Hakutulokset

  1. C

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 syyskuussa ~*~

    Pakko kanssa kommentoida tätä keskustelua, että mä olisin ainakin itte ihan intona jos mun synttärit ois joulukuussa, kun olen kauhea joulufriikki ollut aina ja se koko kuukaus on mulle juhlaa :heart:. Ja sit en tiiä oliko joku hömppä-horoskooppi-juttu, mut kuulemma monet huippu-urheilijat on...
  2. C

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 syyskuussa ~*~

    Kuppi, juu noi matkakulut todellakin vähentää sitä rahaa ja siis käytännössä viimeisen puolenvuoden tulojen on pitänyt nousta yli 20 %, että niitä voidaan käyttää. Ne on sielä tosi tarkkoja siitä. Mulla on kans yhtä laskemista ja sählinkiä noitten kanssa, että miten saisin parhaan...
  3. C

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Ihanaa kuulla, että muillakin karkki maistuu... Itsellä kans meinaa sellainen himo, että ihan hävettää :ashamed:. En muista päivittelinkö mun rakenneultrakuulumisia, mutta erittäin vilkas ja suht iso (430 g rv 21+5) vauva näkyi ja kaikki oli kunnossa :heart:. Sukupuoli jäi vielä...
  4. C

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Neyski, tuli ihan kyynel silmään, kun mietin miten oot saanu olla peloissasi ja vahvana sun pikkuisen takia. Onneks me aletaan lähentelemään jo tuota rajaa, että vauvalla on jo joitain mahdollisuuksia selvitä... Kuitenkin paljon voimia sinne sulle ja sun urhealle pienelle :heart:. Täällä ainakin...
  5. C

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Täällä on koitettu pitää kuntoa yllä lenkkeilyllä ja kohta aloitan raskausajan joogan =). Mulla alkuun paino vaan tippui aina tuonne viikolle 18 asti, kunnes sitten äsken kävin vaa´alla ja huomasin että humpsis 5 kg tullut lisää :laugh:. Ja syönyt olen siis koko raskausajan samalla lailla kuin...
  6. C

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Tuosta salassapitämisestä vielä, niin monellehan se ei ole tärkeää, että onko toisen vauva tyttö vai poika... Mutta kyllä itelle on aina kans ollut kiva yllätys (varsinkin lähisuvussa), kun ei ole etukäteen tiennyt sukupuolta. Samoin nyt monet (varsinkin isovanhemmat) sanoivat että haluavat...
  7. C

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Tömpsis taisi tuolla aiemmin kysellä mun happopöllyistä, niin tosiaan teen osittain laboratoriotyötä ja kaikki raskautta vaarantavat aineet on multa kiellettyjä, mutta onhan ne muutkin hapot ja emäkset "väärinkäytettynä" aika huono juttu :|. Harmitti toi tapaus ihan vietävästi, koska normaalisti...
  8. C

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Princesssa mulla on kanssa välillä noussut sydän kurkkuun, kun tuota kirkasta nestettä tullut välillä reippaamminkin :/. Mutta neuvolantäti selitti, että raskaana limakalvot herkemmät ja niin saattaa valkovuotokin muuttua. SaaraW:lle toivotaan kaikkea parasta ja toki muillekin ketkä on...
  9. C

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Heippa kaikille, Kirjoittelin tänne aikaisemmin (edelliseen ketjuun) ja sen jälkeen lukenut tätä kyllä säännöllisesti, vaikkakin enemmän kirjoitellut eräälle toiselle vauvafoorumille. Nyt tuntuu, että siellä kaikki siirtyneet enemmän facebookin puolelle, mutta täällä monet tuntuneet...
  10. C

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Mä oon yleensä värjännyt hiukset sellaisella luomuvärillä, mikä ei sisällä ammoniakkia ja noin 3 kuukauden välein. Nyt raskausaikana ajattelin, että jos kerran sillä värjäis hiukset, tai ainakin laittaisi raitoja tyveen yms... Meikkiä käytän muutenkin noin kerran kuukausessa, jos on jotkut...
  11. C

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Mäkin sain sitten eilen vihdoinkin varattua ajan neuvolaan :p. Aika myöhäseks menee, kun nyt ois viikkoja 7+1 ja neuvola on 17.5.2013 eli 10+0 viikoilla. Kattelin, et monella on jo paljon aiemmin, mut sehän on vissiin enemmänki vaan sellanen keskustelutilaisuus :). Neuvolantäti käski varata...
  12. C

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Hei :wave: täällä ois kans yks hämeenlinnalainen odottaja, joka ei kylläkään ole facebookissa :ashamed:. Laskettuaikakin on vasta joulukuussa, eli saatan vielä joutua poistumaan täältä keskustelusta. Mutta jos täällä viellä joku jaksaa jutustella ja varsinkin jos jollain muullakin on la lähellä...
  13. C

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Mun mies sano heti kun kerroin raskaudesta, että hänellä on ihan tunne, että tyttö on tulossa. :) Itsellä on kyllä ihan poika-olo. Yhdyntäkin oli päivän ovulaation jälkeen ja sanotaan että poikasiittiöt on nopeampia ;). Ihokin parantui heti raskauduttua! :) Mutta molemmat ovat tänne tietenkin...
  14. C

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Hups, koitetaan uudestaan: 16.12.2013 / Cherry87 / 25 / ensimmäinen / K-HKS
  15. C

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Hei, Ilmottaudun minäkin nyt mukaan :). Eli Cherry87, la ois 16.12.2013/ K-HKS /ensimmäinen. Mulla on ollut todella huomaamaton alkuraskaus, eli jos ei oltais tätä raskautta yritetty niin en varmasti olis huomannut :P. Toisaalta viikkojakin on vasta 5+0 muistaakseni, että kerkeehän noita...

Yhteistyössä