Hakutulokset

  1. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Me saadaan vielä 3. mahdollisuus!! Jeee!! :):):):love: Alkuvuodesta tulee kutsu suunnittelukäynnille. :love: Voi olisipa tämä nyt sitten se mistä meille saataisiin nyytti syliin asti... :love: Jos joku päivittelee listaa niin mun kohdalle voi päivittää 3.ICSI. Oikein ihanaa uutta vuotta...
  2. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @WishingUponAStar Kiitos lohduttavista sanoista. :love: Oon niin pahoillani että jouduit kokea saman. :cry: Mulla jotenkin purkaantui kaikki se suru ja pettymys eilen illalla... Oli niin sydäntä raastavaa aattonakin olla läheisten luona kun pienet lapset kutsuivat äitiään ja hakeutuivat...
  3. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Virallinen testipäivä ja nega eli jos joku päivittää listaa niin mut saisi poistaa piinailijoista. :( En tiedä saadaanko me sitä 3. mahdollisuutta enää, joten ei tarvitse vielä ainakaan päivittää nimimerkin kohtaan 3. hoitoa... Katsotaan sitten kuinka sen kanssa käy. (n) Toivottavasti kuitenkin...
  4. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tein testin nyt aamulla. Tulos on niin puhdas nega kuin olla ja voi. :cry: Tuo ei kyllä edes pyhällä hengellä muutu plussaksi aattoon mennessä. :cry::cry::cry: Siirryn nuolemaan haavojani ja keräämään voimia mahdolliseen kolmanteen yritykseen (mikäli sitä mahdollisuutta ylipäätään meille enää...
  5. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @gemmy No se selittää... :unsure: En tienny että ne luget voi aiheuttaa niitä. :( Pelkäsinkin että nämä oireet kuuluu ihan asiaan näitten hoitojen/lääkityksen takia... No toivotaan parasta, pelätään pahinta! :whistle::rolleyes: :confused: Ei kyllä huvittaisi tehdä sitä testiä ollenkaan kun...
  6. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @BlackCat Ihanaa! :love: Paljon onnea plussasta! :) ON: Siirrosta nyt 1 viikko... Kaikki oireet viittaa siihen että jos en oo nyt raskaana niin oon hullu. :eek::ROFLMAO::D No ihminenhän on psykosomaattinen olento joten varmasti mun oma pääkin tekee näitä oireita... :rolleyes::D Sen verran...
  7. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @WishingUponAStar No hyi kun säikäyttivät! :LOL: Hirveesti tsemppiä keskiviikkoon! :love:
  8. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ei tullut sitä pelättyä soittoa aamulla! (y) Pelkäsin vielä koko 2,5 tunnin ajomatkankin että koska se soi ja joutuu kääntää auton nokan takaisin kotiin... :ROFLMAO: Mies ei lähtenyt mukaan mutta se laitteli whatsapp-ääniviestejä vähän väliä: ”Ei kai ne nyt enää soita...? Ei kai...? Eihän...?”...
  9. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi helv**** ku voi ihmislapsi pelätä yhtä puhelinsoittoa! :eek: Kädet tärisee, henkeä salpaa, kokoajan mantraan mielessäni ”älä soi, älä soi, älä soi...” :sick::unsure:
  10. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ootteko te saaneet useamman hoidon julkisella puolella? (n) Kun meille sanottiin tyyliin jo 1. hoidon jälkeen että ”luvattu vielä 2. hoito”... Tuli tunne että jos halutaan/tarvitaan vielä 3. hoito niin sitä joutuu jo sitten aivan anella... :unsure: Onko siis noin moneen hoitoon mahdollisuus vain...
  11. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @WishingUponAStar Hyvin sujui! :) Nyt oli tosin kivuliaampi punktio kuin viimeksi :unsure: mutta ei jäänyt traumoja! (y) 5 punktioitiin joista 3 pääsi jatkoon. (y):love: Nyt sitten odotellaan hedelmöittyykö niistä yksikään... :cautious: Maanantaina siirtoon jos hyvin käy. :love:
  12. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @WishingUponAStar Tsemppiä sullekin huomiseen! :)(y):love:
  13. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @millionnea :cry:❤️ Niin epäreilua... :cry: Toivon sydämeni pohjasta sulle kaikkea hyvää jatkoon. ON: Mulla oli tänään 2. ultra. Hyvänkokoisia soluja löytyy 5 kpl oikealta, vasemmalla ei mitään. Punktio perjantaiaamuna (niin kuin sullakin @WishingUponAStar :)) Nyt vielä 2 päivää kasvatellaan ja...
  14. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @millionnea Voi ei! :cry: Oon niin pahoillani. :( *pitkä halaus*
  15. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @millionnea Tsemppiä punktioon! (y):love: Mulla on nyt kp 3, pistokset (Menopur 375 IU) ja 1+1 sumut aloitettiin viime pe (kp 1) ja samana päivänä mulla oli myös nollaultra. Vasemmalla puolella ei näkynyt mitään (n), oikealla puolella näkyi ainakin 6... Lääkäri sanoi että kaikki näytti...
  16. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos! :love: On mulla vieläkin BMI 30.46 ... :cautious: Normaalipainoon on matkaa vielä n.14 kg. Paino on nyt 77.5 kg. En itse lähtisi hoitokierrossa tosi tiukalle dieetille... Mutta mulla olikin edellinen tauko/välikierto ja nyt alkaa hoito pitkällä kaavalla tästä kierrosta. Enää en oo siis...
  17. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Siitä muuten piti vielä myös kertoa, että kävin tässä välikierrossa kalevalaisella jäsenkorjaajalla. Lähinnä paikkojen jumissa olon takia, mutta myös siksi että kuulin että siitäkin voi olla apua raskautumiseen! :eek:o_O Työkaverin tytär oli pitkän yrityksen jälkeen tullut raskaaksi kun oli...
  18. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täältä taustalta huikin sulle @millionnea että miten on sumuttelut lähtenyt käyntiin? :) Mulla alkaa ne 13.11. (y) Ja hoidon suunnittelukäynti on 23.11. Viime kierto oli tasan 28 pvää niin kuin pitikin joten päivälleen ollaan ennakoidussa aikataulussa. (y) Omaa napaa/kuulumisia sen verran myös...
  19. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @millionnea Pikaisesti huikin täältä taustalta sulle tsempit alkavaan hoitojaksoon! (y):love: Mä tuun sitten samalla kaavalla perästä! :D Mulla on tänään kp 8 ja alustavasti suunniteltiin että seuraavassa kierrossa aloitetaan sitten ne sumuttelut. :) Toivottavasti mulla on kuitenkin...
  20. Mariah33

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Katti75 Sain toisen lääkärin! (y) Ja just sen ihanan joka mulla on ollu aivan silloin lapsettomuushoitojen aluksi kerran tai kaksi. :) Kyllä oli aivan erilainen fiilis lähteä tuolta käynniltä pois kun näiltä aiemmilta! :love: Mutta sitten siitä mitä päätettiin tuolla suunnittelukäynnillä...

Yhteistyössä