Hakutulokset

  1. J

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    ... ja syntyivät siis rv 35+6 :)
  2. J

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Moikku ! Joku olikin jo päivittäny meille syntyneeksi kaksospojat 9.1.2014 :) Tässä vielä lisätietoja/mallimittoja: A-poika 2455g ja 46cm B-poika 2610g ja 47cm. Ikäeroa heillä on 12 minuuttia. Ei ole identtisiä. Ollaan tosi onnellisia näistä pikkusista <3
  3. J

    Helmikuun Helmet 2014 *joulukuussa*

    Moikku kaikille ja hyvää joulun odotusta ! :) Täällä poksuu tänään rv31+0. Vauvojen viimeisimmät painoarviot oli rv28+4 n.1200g-1300g / per poika. Kasvavat tasaisesti keskikäyrällä. Täällä on voitu hyvin ja hyviä vointeja toivon teillekkin :) Ps Mulle vois päivittää listaan poika&poika <3...
  4. J

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    PIKKU-NURMISET ^^ tuossa vielä osoite blogiin, jos joku haluaa tulla kurkkimaan :)
  5. J

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Moikku kaikille ! Mulla on jääny tänne kirjottaminen melkein kokonaan... :/ Välillä käyn kyllä täällä lueskelemassa ja kirjoittelen fb:hen päivittäin ja blogiin aina kun on "asiaa" :) Nyt viikkoja 17+6, huomenna poksuu ! Masu on kasvanut, mutta liikkeitä en oo tuntenut. RU on 24.9 - Minä...
  6. J

    Mitä ajatella tästä?? :(

    XD !! Enia.. puhelinmyyjä..
  7. J

    tulkaa haukkumaan meidän sotkut

    Ap:n sotkut näyttää aiheutuneen pääasiassa vaatteista ? Mitä jos kierrättäisit ylimääräisiä vaatteita eteenpäin? :)
  8. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    hassel En minäkään osaa vastata :D heiidihh Tässä olis mun blogi, jos haluat seurailla :) Kirjoittelen enemmä facebookin puolella ja blogissa :) PIKKU-NURMISET: 25.7.2013, tuplarattaista
  9. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Heiidihh Meillekki tulee esikoiseks kaksoset :) (minä 19v, mies 22v ) No mulla on vähän mahaa ennestäänki, mutta kyllä tää selvästi on pyöristyny :) Jos istun vaikkapa tietsikkatuolilla (huonossa asennossa xD) ni mun maha ei mee makkaralle, vaan eteen tulee semmonen pallo :D so cool.
  10. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Tervetuloa hortensia MacAnkka ! Lisää KOKS:ilaisia :) T.jaziemily ja pikkuset
  11. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Heiidihh Saatiin tietää np ultrassa. Silloin oli rv11+4 ja vauvat vastas kokoja 11+5 ja 12+0 :) Alussa turvotti kovastikkin ja nytten maha on jo hieman pyöristynyt :D Joskus viikolla 8+jotain oksensin (yht.3 kertaa) sen jälkeen ei oo ollu pahaa oloa :) Aika oireettomana mennään.. mitä nyt...
  12. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Heiidiih , paljon onnea tuplista ! :) Nyt meitä tuplien odottajia on kaks <3 T: Jaziemily ja pikkuset 12+4
  13. J

    Nuorten äitien blogeja

    Olen 19v, avokki on 22v ja meille on tulossa kaksoset :) LA. 7.2.2014, mutta syntyy varmastikkin jo tammikuussa. PIKKU-NURMINEN tervetuloa lukemaan ! -Jaziemily ja Pikkuset-Nurmiset rv12+1 <3
  14. J

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Moikkamoi ! Tulin tänne teijän palstalle kurkkimaan, vaikka mulla on LA 7.helmikuuta, eli virallisesti olen tuolta helmikuun helmet 2014- ryhmästä :) Sain tietää, että meille tulee kaksoset, ni eiköhän nuo tammikuussa synny :) tänään 12+1 :P Onko kenelläkään teistä blogia ? Olisi kiva...
  15. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Laitoin blogiin kuvan eilisestä masusta rv 12+0 :) Ja uusin muutenkin vähän blogin ulkoasua. PIKKU-NURMINEN jaziemily ja Pikkuset-Nurmiset 12+1 <3
  16. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Musta tuntuu, että joku ylempi tahto on valinnu just mut odottamaan kaksosia. Se tietää, että kaikesta huolimatta me pärjätään ja siks antaa meille kerralla kaks lahjaa :D <3 Sitä en sitten tiedä, kuka se ylempi tahto on. Taitaa olla tunne vain :) Tänään Pikkuset Nurmiset POKS 12+0 ...
  17. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Mukaan vaan facebookkiin ! Ihan turvalliseks koen tuon ryhmän :) Siellä käydään paljon keskusteluja ja kuviakin jaetaan :) Fb:n puolelle kirjottelen itekki paaaljon enemmän, kun siellä tulee notkuttua muutenkin ja kirjottelu on siellä helpompaa :) Pyrin kyllä lueskelemaan tätäkin ketjua ja...
  18. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Mä vähän salaa toivoin kaksosia ja mun äiti sano mulle, että siellä on kaksoset ja miehen kans mietittii et mitäs jos on..Ja niinpä onkin :') <3 Mua jännitti ultra ihan kauheesti, pelkäsin ettei siellä oo mitään elämää. Mun raskaus on aika oireetonta :) Mielitekoina oli alussa omenat ja...
  19. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Tuun nyt tännekkin kertomaan :) Tänään 11+4 oli ultra ja sieltä löytyi 2 hyvinvoivaa vauvaa :) Vauvat oli eri pusseissa, eli ei oo identtiset. Toinen vastas rv 11+5 ja toinen 12+0 <3 Tää mamma on ihan onneissaan :') Ultrakuvia on nähtävissä blogissa, jota aloitin pari päivää sitten...
  20. J

    Mitä huomenna ruuaksi?

    Kinkkukiusausta ? Makaronilaatikkoa? Perunoita ja jauhelihakastiketta? :) muusia ja lihapullia? Kanaa ja riisiä? Lasagnea? + tietty hyvää ja rapeeta salaattia !! :)

Yhteistyössä